Autor Tema: COPA CATALUNYA [La final a SABADELL]  (Llegit 19844 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
COPA CATALUNYA [La final a SABADELL]
« el: 26 de Maig de 2007, 11:24:40 am »
Acabo de llegir (no se si algú ja ho ha comentat) que la final de la 28º Edició de la Copa Catalunya es jugara a La Noca Creu Alta.

La final és el Dimarts 5 de Juny a les 21.45 i retransmesa per TV3

Les semis es juguen :

Lleida - Espanyol [Camp d'Esports LLeida, 30 maig]
Nàstic - Barça [Nou Estadi Tarragona, 31 maig]
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: COPA CATALUNYA [La final a SABADELL]
« Respondre #1 el: 26 de Maig de 2007, 14:32:25 pm »
si, jo ahir o vaig llegir a la web de radio sabadell, no vaig dir res, perquè vaig pensar quealgú ja hauria dit algo...

pd: ferni, si juega can fanga la final, nos pasamos no?:D a saludar a tu amigo oleguer, que seguro que jugaria... :ejem :cheer :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2007, 15:55:40 pm »
si, jo ahir o vaig llegir a la web de radio sabadell, no vaig dir res, perquè vaig pensar quealgú ja hauria dit algo...

pd: ferni, si juega can fanga la final, nos pasamos no?:D a saludar a tu amigo oleguer, que seguro que jugaria... :ejem :cheer :anims
hombre q si vamos a animar al q sea Español o Lleida.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2007, 16:19:11 pm »
em fa noseque que la final es fagi al nostre camp, sobretot per aquella gent de la nostra ciutat que vindrà i mai més tornarà com va passar al partit del centenari :snore:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #4 el: 26 de Maig de 2007, 16:40:07 pm »
Seria genial poder ver a mi club en mi ciudad! otra cosa es q se clasifiquen pq el nastic me imagino q querrá lavar su mala imagen de esta temporada y tendra una buena ocasion en la catalunya cup, aparte el barça jugara con medio "B" q este año ya sabemos la calidad que tiene..
no obstante esperemos ver una final Barça - Espanyol en la creu alta, pq aunke la competicion esta sea un poco bodrio no deja de ser un buen partido que podemos disfrutar en Sabadell!  :beer2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 26 de Maig de 2007, 16:45:44 pm »
Seria genial poder ver a mi club en mi ciudad! otra cosa es q se clasifiquen pq el nastic me imagino q querrá lavar su mala imagen de esta temporada y tendra una buena ocasion en la catalunya cup, aparte el barça jugara con medio "B" q este año ya sabemos la calidad que tiene..
no obstante esperemos ver una final Barça - Espanyol en la creu alta, pq aunke la competicion esta sea un poco bodrio no deja de ser un buen partido que podemos disfrutar en Sabadell!  :beer2

Para mi no seria genial ver al barsa en NUESTRO campo
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #6 el: 26 de Maig de 2007, 16:47:41 pm »
para ti no pero para mi si...cada cual con lo suyo..sino t gusta no yendo tienes bastante..pero a los q nos gusta el barça estamos contentos (por lo menos hablo x mi).

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 26 de Maig de 2007, 16:51:59 pm »
jo no crec que hi vagi perque no juga el meu equip, i d'aquests només hem fra gracia un, l'Espanyol, si la juga potser si que aniria sino doncs no...

pd. si vaig, salto d'espontani :tongue3:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 26 de Maig de 2007, 16:52:57 pm »
jo he dit abans q i aniria pero q no crec q hi vagi, pensant pensant segur q et cobren 12 o 15 euros com a mooooooooolt mínim per veure aquest partit, això si no en fan pagar 20... anda q pago jo 20 euros per veure un NASTIC, ESPAÑOL, BARÇA O  LLEIDA a la NCA................ ..
Per cert quan va jugar terrassa- gavà si q vaig anar pero si no recordo malament vaig pagar molt poc, no se si es perq era encara jovenet o q.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 26 de Maig de 2007, 17:11:38 pm »
para ti no pero para mi si...cada cual con lo suyo..sino t gusta no yendo tienes bastante..pero a los q nos gusta el barça estamos contentos (por lo menos hablo x mi).

Ese sentimiento ya es clásico en este forum, hay miembros anticule que si miran sus mensajes en su totalidad en más de la mitad se puede comprobar alguna frase que haga mención al equipo azulgrana y eso que aquí estamos para hablar de nuestro equipo el CE Sabadell FC.
Es contradictorio por un lado decir que no van ciudadanos de Sabadell a la NCA., y esta no se llena porque hay una cifra alrededor de unos siete mil de estos ciudadanos que son socios del Barça.
Ahora los diez anticule que hay en el forum, con sus sentimientos llenarán la NCA para apoyar al equipo contrario, esto sin saber todavía a ciencia cierta de que el Barça este en la final, que desde ahora yo lo pongo en duda al no ser que ya no se este jugando la liga, ya que primero tendrá que eliminarse con el Gimnástc de Tarragona y no creo que vaya el equipo titular.
Por tanto hay que esperar y dar tiempo a ver que equipos jugarán la final, ya que si esta fuera un Lleida-Tarragona, no acudirían ni los señores de las Federación.
                                                              :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Maig de 2007, 17:24:08 pm »

Ese sentimiento ya es clásico en este forum, hay miembros anticule que si miran sus mensajes en su totalidad en más de la mitad se puede comprobar alguna frase que haga mención al equipo azulgrana y eso que aquí estamos para hablar de nuestro equipo el CE Sabadell FC.
Es contradictorio por un lado decir que no van ciudadanos de Sabadell a la NCA., y esta no se llena porque hay una cifra alrededor de unos siete mil de estos ciudadanos que son socios del Barça.
Ahora los diez anticule que hay en el forum, con sus sentimientos llenarán la NCA para apoyar al equipo contrario, esto sin saber todavía a ciencia cierta de que el Barça este en la final, que desde ahora yo lo pongo en duda al no ser que ya no se este jugando la liga, ya que primero tendrá que eliminarse con el Gimnástc de Tarragona y no creo que vaya el equipo titular.
Por tanto hay que esperar y dar tiempo a ver que equipos jugarán la final, ya que si esta fuera un Lleida-Tarragona, no acudirían ni los señores de las Federación.

labtec q no t mates q no pagaré 20 ni 15 ni 12 euros pa ver un partido del Barça ni del Mandril a la NCA... eso es lo q tu quisieras, poder criticarnos porq fueramos a animar al contrario del barsa en la NCA, hbaer yo t digo q si me saliera económico iria a verlo y si pierden mejor no t mentiré, pero q no me voy a flipar porq el barsa pierda una copa cataluña total por mucho  q la ganen no habrán salvado la temporada por eso tampoco t creas eh.....
Yo iria a ver este partido siempre y cuando fuera un Español- Barça y por el motivo q fuera no tubiera q pagar mas d 5 euros ( osea q imposible) q nada q no vamos a ir y ya sta trankilo, q se llenará la nova creu alta d culés de la ciudad y ganareis y pondran el himno del barça en la NCA y alguno pitará y todo.  :xin-xin.
Haber si se llena almenos ese dia la NCA tantos culés q hay por este foro y tanto culés q hay en la ciudad, d bién seguro q si q se llena. Figueres el año pasado no se llenó porq es lejos pero q la NCA creo q si q tendrá una buena afluencia d público.
Lo q no quiero es mas ver a los vecinos del pueblo de al lado cantando " donde sta no se ve la afición del sabadell" en una final d copa catalunya en la NCA y destrozándonos el campo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 27 de Maig de 2007, 13:02:00 pm »
Espero una final Lleida-Nàstic.

Almenys jugaran amb els titulars i dignificaran el nom de la Copa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 27 de Maig de 2007, 13:12:37 pm »

Pero comprenderás que estos equipos ya no se están jugando nada importante, el Lleida ha terminado la liga, el Nástic desgraciadamente baja de categoría, aunque aún le quede algo de oxigeno, el Español ya lo único que le queda es ganar o empatar en el Camp Nou y al Barça pues ya sabemos perder la liga.

PD Aunque quién dirá que no jugará el Ronnie  :icon_question:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

oriolh

• Visitant
« Respondre #13 el: 27 de Maig de 2007, 13:12:49 pm »

Estic d'acord amb tu Birrero jo vull la final un Nastic Lleida.  :beer2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #14 el: 27 de Maig de 2007, 13:37:20 pm »
Yo espero k sea la final un espanyol - bar$a, la mejor final k podriamos tener aki en la nova creu alta, y sin duda el campo presentaria una buena entrada, dicen k pondran precios populares, a ver si es verdad y podemos ver una gran final  :P
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #15 el: 27 de Maig de 2007, 14:05:55 pm »
final: BARÇA- ESPANYOL hay ke disfrutar del futbol en primera en la nova creu alta! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 27 de Maig de 2007, 21:41:19 pm »
lastima del horario creo que es demasiado tarde
  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2007, 12:08:59 pm »
lastima del horario creo que es demasiado tarde
  :-\
A quina hora és la final?
SOM DE SEGONA!!!

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2007, 19:10:22 pm »
21:45  I LOS PRECIOS AUN NO LOS HAN SACADO LOS SACARAN MAÑANA

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2007, 21:00:53 pm »

PD Aunque quién dirá que no jugará el Ronnie  :icon_question:

Pues sí, porque si le caen dos partidos de liga es probable que juegue. También estaría bien ver a Bojan Krkic, la nueva perla del fútbol español, jugar en la NCA.