Autor Tema: COPA CATALUNYA [La final a SABADELL]  (Llegit 21118 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
  • Gènere: Masculí
Re: COPA CATALUNYA [La final a SABADELL]
« Respondre #20 el: 30 de Maig de 2007, 16:26:21 pm »
Precios Final Copa Catalunya:

Tribuna: 25€

Lateral: 15€

Goles: 10€

Esperemos una final Espanyol-Barça para poder ver a dos ekipos de 1ª en la Nova Creu Alta!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 30 de Maig de 2007, 16:30:17 pm »

Esperemos una final Espanyol-Barça para poder ver a dos ekipos de 1ª en la Nova Creu Alta!!

esperemos k asi sea pk sino no va a ir ni dios xD Ademas las entradas decian k las iban a poner a precios populares, 15 euros en el lateral me parece algo excesivo segun los ekipos k tengamos en la final  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #22 el: 30 de Maig de 2007, 16:31:12 pm »
avui es la 1a semifinal entre el Lleida i el Espanyol i demà Nastic Barça
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #23 el: 30 de Maig de 2007, 16:42:37 pm »

esperemos k asi sea pk sino no va a ir ni dios xD Ademas las entradas decian k las iban a poner a precios populares, 15 euros en el lateral me parece algo excesivo segun los ekipos k tengamos en la final  :-\

La verdad es que si se han pasado un poco..yo hubiera puesto 20€ tribuna, 10€ lateral y 5€ goles..y bueno..por quien tenga la visa FCF le saldrá mas a cuenta (no conozco a nadie q la tenga x eso..)

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 30 de Maig de 2007, 20:17:09 pm »
jeje em sembla q ja m'han vist prou...... anda q pago jo 15 euros per veure al Barça a aixecar una Copa a la Nova Creu Alta  :Paletas:

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #25 el: 30 de Maig de 2007, 20:23:06 pm »
Ara que hi caic..nose com diferenciaran les entrades de General i dels Gols si no hi ha cap separació entre un lloc i l'altre..
Llavors algu que pagui 10€ per l'entrada d'un Gol es podria colocar a General no?

ferni20

• Visitant
« Respondre #26 el: 30 de Maig de 2007, 20:35:23 pm »
Ara que hi caic..nose com diferenciaran les entrades de General i dels Gols si no hi ha cap separació entre un lloc i l'altre..
Llavors algu que pagui 10€ per l'entrada d'un Gol es podria colocar a General no?
alguna cosa montaran tranquil, a les males faran com al partit contra el REus que van possar una cinta d'aquelles de la policia i segur q possaran alguns Mossos controlant-ho una miqueta.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #27 el: 30 de Maig de 2007, 20:46:52 pm »
jeje em sembla q ja m'han vist prou...... anda q pago jo 15 euros per veure al Barça a aixecar una Copa a la Nova Creu Alta  :Paletas:

yo te colgare fotos no te preocupes compañero ferni xDD :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 30 de Maig de 2007, 20:55:32 pm »

jajjaja, grácias hombre  :ok. No nose tio, haber siempre es agradable ver partidos d grandes equipos en la NCA pero q no me acaba d motivar, debe ser porq el Español tampoco me cae muy bién la verdad y es q tampoco está el horno para derrochar dinero para ver 2 equipos q no me gustan y q seguro q juegan con medio filial-suplentes cada uno.... si jugaran los titulares seria otra história, quiza si q pagaria 10 euros y me iria a un gol.
Lo q tiene q hacer el Español es puntuar en el Nou Camp el sábado día 9 y dejarse d ganar Copas Catalunya jeje  ;D

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #29 el: 30 de Maig de 2007, 21:00:33 pm »

jajjaja, grácias hombre  :ok. No nose tio, haber siempre es agradable ver partidos d grandes equipos en la NCA pero q no me acaba d motivar, debe ser porq el Español tampoco me cae muy bién la verdad y es q tampoco está el horno para derrochar dinero para ver 2 equipos q no me gustan y q seguro q juegan con medio filial-suplentes cada uno.... si jugaran los titulares seria otra história, quiza si q pagaria 10 euros y me iria a un gol.
Lo q tiene q hacer el Español es puntuar en el Nou Camp el sábado día 9 y dejarse d ganar Copas Catalunya jeje  ;D
jajajaj nonono ke no puntueee ke gane el zaragoza mejor al mandril, por una vez en la vida la pilarica no era prostitutaaa xDDD :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #30 el: 30 de Maig de 2007, 21:25:08 pm »
Ahora se juega las últimas rondas de la Copa Catalunya ... ya podian haberse jugado en pretemporada k es la época adecuada, no ahora , mas k nada pq ahora los buenos equipos se traen jugadores del filial y desprestigian esta copa y a los equipos pekeños. Para mi esta copa catalunya se debería jugar entera como pretemporada y jugar los mejores jugadores. Yo no iré a la NCA y menos al precio k te ponen, para ver a un equipo lleno del filial (el del barsa b esta en 3ª recordemos) a ver si pasa el nastic y el lleida  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #31 el: 30 de Maig de 2007, 23:53:30 pm »
weno de moment primer finalista "L'ESPAÑOL"  a empatat a 0 amb el lleida, i als penalts a acava pasant...
demà fàstic-far$a
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 31 de Maig de 2007, 20:25:15 pm »
con la tonteria, mi hermano me a medio convencido para ir a ver la final la semana que viene siempre y cuando el segundo finalista sea el Barça.
Sabeis si se pueden comprar las entradas anticipadas? Seguro q són 15 euros lateral?

joseph

• Visitant
« Respondre #33 el: 31 de Maig de 2007, 20:25:53 pm »
Lo que es una gran vergonya d'aquesta descafeinada COPA CATALUNYA, es que els equips mes poderosos de Catalunya, tiguin sempre que jugar les semifinals, i el resta d'equips jugan abans moltes eliminatories.
Que se la posin allà  on els i capiga.

:ko

ferni20

• Visitant
« Respondre #34 el: 31 de Maig de 2007, 20:34:29 pm »
Lo que es una gran vergonya d'aquesta descafeinada COPA CATALUNYA, es que els equips mes poderosos de Catalunya, tiguin sempre que jugar les semifinals, i el resta d'equips jugan abans moltes eliminatories.
Que se la posin allà  on els i capiga.

:ko

els equips grans no tenen calendari per a poder jugar aquests partits, és lógic entre Copa del Rey, Champions i lliga.... q vols q entri el Barça i l'Español desde la primera ronda jugant contra el St Cristobal?  :laugh: per paxangues ja en tenim prou amb les de l'estiu q juguen contra equips d 5ª divisió holandesa.
És normal q Barça i Español entrin a les semis, pel q fa al Nàstic crec q a jugat rondes prèvies, i el lleida evidentment tmb.
Per cert la final aquí pot ser bastant pessadota com el Español possi 3/4 d filial i el Barça 3/4 més, si per veure un BARÇA B- ESPAÑOL B em d pagar 15 euros....

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #35 el: 31 de Maig de 2007, 21:12:34 pm »
Tranqui Ferni jo també aniré i estem pensant de portar la pancarta de la Força i les banderes :tongue3: :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #36 el: 31 de Maig de 2007, 21:39:09 pm »
Tranqui Ferni jo també aniré i estem pensant de portar la pancarta de la Força i les banderes :tongue3: :tongue3:
a quí animareu si es pot sapiguer? i no em diguis a ningú perq això no val.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #37 el: 31 de Maig de 2007, 22:29:32 pm »
El Barça ja perd 1-0 gol d'Ismael

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #38 el: 31 de Maig de 2007, 22:49:15 pm »
El Nàstic que torna a marcar. Nàstic 2 Barça 0

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #39 el: 31 de Maig de 2007, 22:53:41 pm »
final: BARÇA- ESPANYOL hay ke disfrutar del futbol en primera en la nova creu alta! :xin-xin

hay q disfrutar del fútbol de PRIMERA en la NCA... d primera por pocos días porq al Nástic le queda poca vidilla en primera ya...... :ejem

el Jorquera deberia irse pensando en comprar un carro, q entre el 4-0 de Getafe y hoy este hombre todo el dia está recogiendo balones d dentro la porteria.... :Hecho_polvo: