Enquesta

Com van els nervis de cara demà??

No estic gens nerviós. Sé que passarem.
Estic una mica nerviós...
Porto tota la setmana sense dormir!!!!!

Autor Tema: Com van els nervis??  (Llegit 9621 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Com van els nervis??
« el: 08 de Juny de 2007, 14:40:33 pm »
Doncs això gent del forum..... com van els nervis abans del partit a Mallorca??

Ens hi juguem TOTA la temporadaaa!!! ai,ai,ai,ai,ai :balla :balla
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Com van els nervis??
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2007, 14:43:37 pm »
Jo desde el dia del sorteig que no dormo be,apart que durant tota la setmana nomes estic pensant amb el partit, estic massa nervios, espero que tot acabi be  :visca
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2007, 14:44:12 pm »
Jo desde el dia del sorteig que no dormo be,apart que durant tota la setmana nomes estic pensant amb el partit, estic massa nervios, espero que tot acabi be :visca

A mi em passa el mateix uffffffffffff

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2007, 15:06:55 pm »
Avui ha estat el primer dia en que he comennçat a notar els nervis. Ja demà si que estaré dels nervis, a veure si podem dormir aquesta nit... :snore:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #4 el: 08 de Juny de 2007, 15:11:20 pm »
HOLA..esta mañana he ido a tomar imagenes del entreno y de cuando los jugadores marchaban en autocar y el ambiente era muy bueno..estaban muy animados y contentos..pero logicamente la profesion va por dentro..he tenido la ocasion de charlar un rato con moya y anda muy confiado..eso no es malo..yo he pasado una mala noche tambien..llevamos mucho tiempo esperando esto..esta noche dormiré supongo del cansancio..estoy deseando irme..mañana es un dia muy importante para nosotros...dios quiera que tambien esté de nuestro lado...viva nuestro equipo..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #5 el: 08 de Juny de 2007, 15:21:18 pm »
Jo no se si serà pels nervis però porto malalt desde ahir per la tarda :grogi
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 08 de Juny de 2007, 15:33:30 pm »
HOLA..esta mañana he ido a tomar imagenes del entreno y de cuando los jugadores marchaban en autocar y el ambiente era muy bueno..estaban muy animados y contentos..pero logicamente la profesion va por dentro..he tenido la ocasion de charlar un rato con moya y anda muy confiado..eso no es malo..yo he pasado una mala noche tambien..llevamos mucho tiempo esperando esto..esta noche dormiré supongo del cansancio..estoy deseando irme..mañana es un dia muy importante para nosotros...dios quiera que tambien esté de nuestro lado...viva nuestro equipo..

Pirri, los jugadores marchavan hoy para mallorca no? sabes por casulidad en que hotel estarán?

merci! :reverencia2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #7 el: 08 de Juny de 2007, 15:44:55 pm »
resistencia esta tarde te lo digo por aqui..me ha de llamar nauzet despues...luego te lo pongo..a mi mañana me gustaria ir cuando aterrizemos...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

• President
« Respondre #8 el: 08 de Juny de 2007, 16:02:13 pm »
Según publicaba hoy Diari de Sabadell, el equipo se hospedaba en un hotel de una urbanizacion a las afueras de mallorca. Me parece que ponia a unos 25 km. si no recuero mal...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 08 de Juny de 2007, 16:05:01 pm »
si estaran en la urbanitzacio Puig D'en Ros a 25 kms de Palma.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 08 de Juny de 2007, 16:13:58 pm »
Em sumo a la llista dels nerviosos.
Sé que passarem aquesta eliminatòria i també que guanyarem la següent, però això no treu que ens juguem una molt bona temporada en només quatre partit i estic dels nervissssss :botador

P.D.: almuniaforever: després del partit :bola, la celebració :visca i la ressaca :borratxo, recorda't de mi :allloro :pilotasso
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

• President
« Respondre #11 el: 08 de Juny de 2007, 16:19:24 pm »
P.D.: almuniaforever: després del partit :bola, la celebració :visca i la ressaca :borratxo, recorda't de mi :allloro :pilotasso

Perquè m'he de recordar de tu... :laugh: per la ensaimada que m'has demanat o per la festa que montarem allà...Dilluns com que ens classificarem...m'agafo festa no...   :dance  :balla

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 08 de Juny de 2007, 16:27:02 pm »

Perquè m'he de recordar de tu... :laugh: per la ensaimada que m'has demanat o per la festa que montarem allà...Dilluns com que ens classificarem...m'agafo festa no...    :dance  :balla

NO ::)... bàsicament perquè em portaries l'ensaïmada dimarts i ja començaria a estar una mica resseca. No per res més, eeee :consol
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 08 de Juny de 2007, 16:37:20 pm »

Perquè m'he de recordar de tu... :laugh: per la ensaimada que m'has demanat o per la festa que montarem allà...Dilluns com que ens classificarem...m'agafo festa no...    :dance  :balla

NO ::)... bàsicament perquè em portaries l'ensaïmada dimarts i ja començaria a estar una mica resseca. No per res més, eeee :consol

Manel... no siguis dolent home  :icon_exclaim: Festa dilluns per l'almuniaforever no  :icon_question:   :Paletas:  :tongue3:

Tranquil, te'l deixarem en bones condicions.... i a ple rendiment per la feina jajajajaj  :ejem  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #14 el: 08 de Juny de 2007, 16:40:28 pm »
Manel, eres consciente de con quien viene al viaje?  Despídete, que después de esta experiencia, almuniaforever ya no será el mismo...  Lo siento, pero te lo vamos a cambiar...     :laugh:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• President
« Respondre #15 el: 08 de Juny de 2007, 17:13:49 pm »
Manel, eres consciente de con quien viene al viaje? Despídete, que después de esta experiencia, almuniaforever ya no será el mismo... Lo siento, pero te lo vamos a cambiar... :laugh:

*****...no me asusteis de esa manera  :o... Trankilos que voy preparado para todo...menudo fin de semana nos espera, solo falta que los jugadores no nos fallen... :bola

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 08 de Juny de 2007, 18:30:46 pm »
Manel, eres consciente de con quien viene al viaje?  Despídete, que después de esta experiencia, almuniaforever ya no será el mismo...  Lo siento, pero te lo vamos a cambiar...     :laugh:

Qui t'ha dit a tu, amic Murciano, que no sereu vosaltres qui us quedareu curts al costat seu :icon_question: :Paletas:

P.D.: Sóc molt conscient que almuniaforever no serà mai més el mateix després d'un cap de setmana amb la societat Mutio & Murciano. :ostres :pilotasso
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 08 de Juny de 2007, 20:53:15 pm »
Manel... no siguis dolent home  :icon_exclaim: Festa dilluns per l'almuniaforever no  :icon_question:   :Paletas:  :tongue3:

Tranquil, te'l deixarem en bones condicions.... i a ple rendiment per la feina jajajajaj  :ejem  :cheer

Que carai!
Manel, el dilluns explota'l a sac! El pàio per anar a Mallorca ha abandonat a Secció Birra en el cap de setmana que ens juguem la Copa! Quin tiu més vil!
Ara que començava a demostrar sobre el camp el nivell que se li suposava, ens deixa per anar amb Mu&Mu a Mallorca!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• President
« Respondre #18 el: 08 de Juny de 2007, 21:26:49 pm »
Birrero!!! ets un rencoros...jo ho he donat tot per el equip en els partits que he jugat (fins i tot em vaig deixar el genoll en aquella "gespa" artificial  :laugh:).. El que heu de fer es classificar-vos i llavors arribaré jo redreçar el rumb del equip...  :balla

joseph

• Visitant
« Respondre #19 el: 08 de Juny de 2007, 21:40:36 pm »
Jo estic molt nerviós, ni escoltaré el partit, ja miraré el resultat al Forum.

:bigcry: