Autor Tema: croniques del partit  (Llegit 1295 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
croniques del partit
« el: 10 de Juny de 2007, 12:10:57 pm »
Ja estic esperant amb ganes el diari Sabadell de dimarts per llegir i veure la cronica i les fotos del Pere Figueres, perquè les 4 hores que vem passar al Luis Sitjar (de 4 a 8) valen per una pel.licula!

També m'encantaria poder escoltar el partit narrat per Sergi Garces i la resta de l'equip, ja que jo també vaig escoltar IB3 i de entre altres perles va dir que l'arbit nomès ensanyava targetes als que anaven vestits de vermell, i que un parell dels nostres haurien de ser expulsats, en fi...
Sobretot pagaria per escoltar la tanda de penalts!!!ja que en aquell moment ser que tenia el pinganillo a l'orella però el so no arribava al cervell!!

Haviem que tal l'arlequinat de demà!!!!!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: croniques del partit
« Respondre #1 el: 10 de Juny de 2007, 17:51:24 pm »
ufffffffffff yo he pogut llegir aquest matí mentre tornava amb el vaixell, el "diario de mallorca" i el "ultima hora" i pffffff simplement patètic... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Connectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #2 el: 10 de Juny de 2007, 18:09:54 pm »
La retransmissió d'en Sergi Garés simpement espectacular. Sobretot la prorroga i els penals.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 11 de Juny de 2007, 10:41:36 am »
I a principis de Juliol, l'especial play-off del SABALLUT ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 11 de Juny de 2007, 12:39:00 pm »
destacar la premsa balear, on en les aliniació del sabadell van jugar un tal..."Tenabas", i un tal "Nauret"...es que em fitxat aquest jugadors? :o i van jugar i no em vaig enterar? :disappointed: :-\ :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 11 de Juny de 2007, 12:44:17 pm »
destacar la premsa balear, on en les aliniació del sabadell van jugar un tal..."Tenabas", i un tal "Nauret"...es que em fitxat aquest jugadors? :o i van jugar i no em vaig enterar? :disappointed: :-\ :snore:

y todos nuestros jugadores tenian 1 estrellita menos Roca que tenia 2 ... los del mallorca creo recordar que tenian muxa mejor puntuacion que los nuestros xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 11 de Juny de 2007, 13:49:37 pm »

y todos nuestros jugadores tenian 1 estrellita menos Roca que tenia 2 ... los del mallorca creo recordar que tenian muxa mejor puntuacion que los nuestros xDD

Jajaja, cert, ho vaig comentar a l'avió, tornant de Palma, jajaja!!

I les xifres d'inflaven... segons Ràdio Sabadell entre 2500 i 3000 espectadors. Segons el Diario de Mallorca o l'Última Hora, no recordo, uns 4500 aficionats  :ostres

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 11 de Juny de 2007, 18:09:05 pm »
Doncs el MD , seguint la tonica habitual de menysprear les gestes de l'afició arlekinada , diu ke dels 4.500 ke hi havia a Palma , només 100 eren del Sabadell , per favor , po si només els Hooligans ja erem 25 , kom poden dir ke d la resta només eren 75?????

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 11 de Juny de 2007, 21:11:54 pm »
Doncs el MD , seguint la tonica habitual de menysprear les gestes de l'afició arlekinada , diu ke dels 4.500 ke hi havia a Palma , només 100 eren del Sabadell , per favor , po si només els Hooligans ja erem 25 , kom poden dir ke d la resta només eren 75?????

No en facis cas del "Mundo vomitivo"