Autor Tema: VIATGE A MALLORCA  (Llegit 53086 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re: charter arlequinat
« Respondre #80 el: 30 de Maig de 2007, 11:15:48 am »
Senyors m'acaben de trucar i ma'han confirmat que l'horari del partit serà dissabte a les 17:30 tal com va dir l'AdrySBD. Al DS també ho han corrovorat. Ara ja es pot anar mirant viatgets.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #81 el: 30 de Maig de 2007, 11:30:00 am »
eso esta mu bien labtec pero tendria que ser el propio club quien se moviera y no la masa social,si quieren que vayamos a ayudar al equipo que nos ayuden ellos a nosotros para poder desplazarnos   :****

Y que no tarden por dios, que yo este viernes lo quiero tener todo ligado...
nose yo si el club se mojará ata después del partido, imaginaos que perdemos 0-3, quie iría a mallorca? :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #82 el: 30 de Maig de 2007, 11:34:36 am »
eso esta mu bien labtec pero tendria que ser el propio club quien se moviera y no la masa social,si quieren que vayamos a ayudar al equipo que nos ayuden ellos a nosotros para poder desplazarnos   :****

Y que no tarden por dios, que yo este viernes lo quiero tener todo ligado...
nose yo si el club se mojará ata después del partido, imaginaos que perdemos 0-3, quie iría a mallorca? :paret

Y si gana 3-0 ??? seguro que ira más gente pero que sea pagando más, digo yo que es justo.
Yo de todas formas ire, me da igual el resultado de aqui, confio en este equipo :ok

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #83 el: 30 de Maig de 2007, 11:41:35 am »
Jo per si decàs em mirare pel meu compte alguna cosa, i si desprès el club ofereix alguna oferta o així doncs s'estudiarà quina és la opció més interessant, però que no esperin fins el dilluns que ve!!!!! Aquest dissabte en principi tindré explorat tot internet buscant ofertes de vol i decidiré.

SENYORS DIRECTIUS, LA GENT ESTÀ ESPERANT A QUE US PRONUNCIEU, NO ENS FEU ESPERAR GAIRE
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #84 el: 30 de Maig de 2007, 13:53:37 pm »
vaig enviar un email al real Mallorca perque em confirmessin el dia del partit us deixo el meu email y la resposta :

Buenas tardes desde Sabadell, me podrian confirmar que el partido entre el mallorca b y el sabadell se jugara el sabado 9 de junio y la hora? o si por contra se jugara el domingo 10 y a que hora? es para planificar el viaje desde sabadell.
os agradezeria mucho la respuesta.
muchas gracias de ante mano.

Resposta :

EL PARTIDO ESTA CONFIRMADO EL DIA 9 DE JUNIO A LAS 17'00 EN EL ESTADIO LLUIS SITJAR.

SALUDOS
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #85 el: 30 de Maig de 2007, 14:26:33 pm »
EL CLUB HA DE RESPONDRE.

FLETAR UN AVIO XQ NUSALTRES, ELS SOCIS VIATGEM NO ES TAN DIFICIL.

I ENS HO PAGUEM NOSALTRES :****

RAPID K KEDEN 10 DIES
Visca el Sabadell!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #86 el: 30 de Maig de 2007, 14:33:31 pm »
Jo m'ho veia venir, que si ens tocaba fora de la peninsula, el club no es preocuparia gaire pels socis i seguidors, i a falta del que pugui dir el sr Arroyos de moment es el que està passant, no volen que deixem sol al equip, volen que fem iniciatives per portar gent a la nca, no volen que deixem d'animar, pero per començar si ells no ajuden...
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #87 el: 30 de Maig de 2007, 14:41:05 pm »
Avui tots els preus son mes cars que ahir i cada p*** dia que passi sera mes car, jo crec que tindriem que anar comprant-ho ja, ara que ja sabem que es juga dssabte segur.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #88 el: 30 de Maig de 2007, 14:43:52 pm »
Avui tots els preus son mes cars que ahir i cada p*** dia que passi sera mes car, jo crec que tindriem que anar comprant-ho ja, ara que ja sabem que es juga dssabte segur.

PIPO, la p****a seria q els anessis a comprar avui i et valguesin 100 euros anada i tornada ( nomes es un exemple ) i dema o divendres et surti dient el sr Arroyos o el sr Soteras que els socis podran tindre bitllets de ferry o avió per 50 €

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #89 el: 30 de Maig de 2007, 14:45:42 pm »
sip això si tens rao, pos no se esperarem aviam que diuen espero que sigui entre avui o dema
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #90 el: 30 de Maig de 2007, 15:15:43 pm »
Os informo que en cuestión de 24 horas, los precios de los vuelos han subido una barbaridad, eso sin contar con los que ya no hay plazas....  Y cuando mas tiempo pase, mas subirá... Asi que yo de vosotros iria comprando ya   ;)    O es que os pensais que el club, el mismo club que nos cobra 5 euros para el partido de casa  porque no hay dinero , va a poner mucho mas dinero para que voleis mas barato....   No seria lógico, no?   Si no hay dinero, no hay dinero   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #91 el: 30 de Maig de 2007, 15:32:56 pm »
a mi me da igual que no sea mas barato, lo que me gustaria es que el club montara el charter para ir todos juntos y tengo entendido que estan estudiando el tema y hoy volveran hablar con las peñas.Ademas si llenaramos el charter que estoy seguro de ello fijo que rondaria los mismos precios que hay para volar por libre.
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2007, 15:55:28 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
Re: viaje a mallorca precios
« Respondre #92 el: 30 de Maig de 2007, 17:17:56 pm »
El club tindria que mirar si son **** gent per organitzar un charter ,les entrades i anar i tornar el mateix dia.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #93 el: 30 de Maig de 2007, 17:24:11 pm »
En cas de que fletesin un charter, el preu del bitllet que podria ser de 50 €?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #94 el: 30 de Maig de 2007, 17:26:44 pm »
jo crec que mes no? en principi si es monta el charter també s'haurian de llogar autocars que ens portessin al aeroport i tenir autocars alla que ens portessin al lluis sitjar i que ens tornessin a l'aeroport  no? o sigui suposo que rondaria tot al voltant de 75-100 euros m'imagino, no se parlo desde la ignorancia pero m'imaginoq ue rondaria això
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #95 el: 30 de Maig de 2007, 17:33:03 pm »
Podrien fer un pack. Per exemple, pagar 120 euros i que entrès, avió, autocar i entrada del Lluis Sitjar

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #96 el: 30 de Maig de 2007, 19:05:04 pm »
Be cuan sapiga segur el preu fare un post especific, de moment os informo que estic movent uns contactes que tinc per fletar un charter per a casi 200 persones, nomes em falta saber el preu per persona, de seguida que ho sapiga us informo. Aixo si la sortida seria el mateix dissabte de 11 a 12h i la tornada de 22.30 a 23.30h del mateix dissabte, falta per confirma l'horari segur. En menys de 24h us dic algo segur, aixo si, despres demanare l'ajuda o del club o de les penyes per facilitar el pagament i la reserva del vol, perque jo sol no podre atender a tothom :ok aixi podrem fer un dinar de germanor a mallorca.....be i unes birretes tambe jejejejeje

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #97 el: 30 de Maig de 2007, 19:38:49 pm »
Aquest hipotetic preu de 120 euros estaria de conya i crec que ompliriem l'avio.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #98 el: 30 de Maig de 2007, 19:40:03 pm »
Be cuan sapiga segur el preu fare un post especific, de moment os informo que estic movent uns contactes que tinc per fletar un charter per a casi 200 persones, nomes em falta saber el preu per persona, de seguida que ho sapiga us informo. Aixo si la sortida seria el mateix dissabte de 11 a 12h i la tornada de 22.30 a 23.30h del mateix dissabte, falta per confirma l'horari segur. En menys de 24h us dic algo segur, aixo si, despres demanare l'ajuda o del club o de les penyes per facilitar el pagament i la reserva del vol, perque jo sol no podre atender a tothom :ok aixi podrem fer un dinar de germanor a mallorca.....be i unes birretes tambe jejejejeje

krman que grande!!! cunta con mi ayuda pideme lo que sea, yo por mi parte te aseguro ya 8 plazas, 5 adultos y 3 niños...pues nada picha cuano sepas lo precio ponlos y si necesitat ayuda aquí estoy, que tengo tiempo libre de sobras! :botador
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #99 el: 30 de Maig de 2007, 19:54:12 pm »
yo aquesta tarda me vallugat una mica, i l'últim avió que m'han comentat a 3 agencies de viatges que surt del Palma el dia 9 de juny es a les 21.00 hores, tenint en compte que el partit es a les 17.30 i que no es pot descartar una posible prórroga o penalts...no ens la podem jugar....acavariem tornant diumenge al dematí i surt bastant caret, pq ja has de buscar algun lloc per dormir...
total....que e mirat el barco...y ojú a la oferta
-Sortida desde el port de bcn a les 23 hores de DIVENDRES 8
-Arrivada a el port de palma a les 6,15 ´del DISABTE 9
-Un autocar et porta al teu hotel (en aquest cas de 2* pero bastante bé q te piscina i tot), lotel està situat a "l'arenal" prop de palma.Hotel de mitja pensió, tentraria l sopar del disabte, i el esmorzar del diumenge.
-DIUMENGE 10 a les 10 hores, surt el barco del port de palma, i arriva a les 14hores de diumenge al port de bcn.

PREU:
-2 adults (anada i tornada amb butaca al vaixell) 109€, per persona (tot inclòs)
 *Hi ha la possibilitat de demanar "camarote" per l'anada, pq pot ser molt pesat, tambñe x la tornada pero varirari el preu...
*Al vaixell hi ha bars i discoteques per la nit...

nosé, es de moment lo millor que he pogut trobar...l'avió el descarto pq et surt per un ull de la cara i no pots tornar el mateix disabte...

OFERTES PER A FAMILIES:
-2 adults, 2 nens, tot el que ja he dit (l'anada amb vaixell seria en "camarotes") 393,25€
-3 adults, 1 nen, tot el que ja he dit (anada en "camarotes") 423,5€

mes o menys es el que hi ha mes barato, i a sobre aprofitant el cap de setmana que no està gens malament...

PD:AVIAM SI PROSPERA LA IDEA DEL KRMAN, I TOTS EN AVIÓ UNITS!!!
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2007, 22:27:50 pm per resistencia_arlek »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: