Autor Tema: Mundial de Formula 1  (Llegit 46285 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Mundial de Formula 1
« Respondre #220 el: 12 de Octubre de 2007, 16:57:29 pm »
Este mediodía he sentido en los deportes de telecinco también esto de Renault y el presentador decía que Alonso había dicho que se quería ir a Ferrari.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

antcarcer

• Visitant
« Respondre #221 el: 12 de Octubre de 2007, 18:55:02 pm »
Este mediodía he sentido en los deportes de telecinco también esto de Renault y el presentador decía que Alonso había dicho que se quería ir a Ferrari.

No lo he oido, pero si ha dicho eso mas claro agua, se va renault, donde nunca tuvo que salir :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #222 el: 15 de Octubre de 2007, 17:00:43 pm »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #223 el: 15 de Octubre de 2007, 19:50:57 pm »
http://es.youtube.com/watch?v=xNyLN6Fyz8s  :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sería la hostia que le pasara eso, aunque le estaría bien por fantasmón  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Aunque no sé, que quieres que te diga, seguramente irían a empujarle el coche Ron Dennis, Papa Hamilton, Ecclestone, Mosley, Isabel II...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #224 el: 17 de Octubre de 2007, 23:35:14 pm »
Tots aquests punts els trobo perfectes(menys el punt 4 que no ho acabo de veure clar), pero si tot això es veritat perque carai fitxen a Alonso? acaba de guanyar 2 campionats del mon, no pot anar de segon pilot a cap equip.  :xin-xin

El punt quatre, és clar. A Alonso ja el coneixen arreu del món, e igual que admiradors, s'ha creat detractors. A Hamilton, el coneixen poc, i encara no té gaires detractors.

Jo crec que McLaren van fitxar a Alonso simplement per que pensaven que Hamilton no estava del tot preparat i aprendria més poc a poc. Ara, s'han trobat amb el problema a les mans.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #225 el: 18 de Octubre de 2007, 00:03:40 am »

Desconnectat Malica

• Aleví
  • Missatges: 57
  • Gènere: Femení
« Respondre #226 el: 18 de Octubre de 2007, 14:52:47 pm »
Yo pienso que aunque Alonsito se lo tiene creido, y lo que le esta pasando le esta sirviendole para bajarle los humos,  debería de ganar!

Solo por j**** al equipo donde no lo quieren...y después irse a otro!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #227 el: 18 de Octubre de 2007, 17:16:16 pm »
Habeis visto este video :D :D :D :D ;D ;D ;D

http://es.youtube.com/watch?v=eHrSxzIJftE&NR=1

:beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #228 el: 18 de Octubre de 2007, 17:17:49 pm »
QUE s'ACABI JA això que es diu Formula 1.

Respecto a qui li pugui agradar, però NO he vist mai un "esport" tan "estúpid", que les tàctiques es basin en quins mecanics treballen més ràpid o qui porta més benzina o el tipus de pneumatics a utilitzar. Simplement trobo com a esport SUPER aburrit i de veure encara més.

A qui li agradi que no s'fengui ara. És la meva opinió.

Tan me fot qui guanyi diumenge, però si pot ser que no sgui el PREPOTENT de l'Alonso.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #229 el: 18 de Octubre de 2007, 17:18:41 pm »
http://es.youtube.com/watch?v=y7GzwUgGygs

este tambien es buenisimo xDDDDDD  :laugh: :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #230 el: 18 de Octubre de 2007, 20:31:24 pm »

Respecto a qui li pugui agradar, però NO he vist mai un "esport" tan "estúpid", que les tàctiques es basin en quins mecanics treballen més ràpid o qui porta més benzina o el tipus de pneumatics a utilitzar. Simplement trobo com a esport SUPER aburrit i de veure encara més.

Tan me fot qui guanyi diumenge, però si pot ser que no sgui el PREPOTENT de l'Alonso.

Mutiu!!!

Doncs no saps el que et perds, no es que sigui un gran aficionat a la formula 1, però la es un espectacle més com el tennis.
Per mi lo millor de la Formula 1 es la sortida, es lo millor del GP.

Espero que guanyi l'Alonso, encara que sigui un prepoten o tot el que li vulgue dir!!

Diumenge l'Alonso tricampio del Mon!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #231 el: 18 de Octubre de 2007, 23:09:38 pm »

Esque el futbol no es també un esport estúpid? 22 jugadors corrents darrera una pilota?  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #232 el: 19 de Octubre de 2007, 19:19:08 pm »

Esque el futbol no es també un esport estúpid? 22 jugadors corrents darrera una pilota?  :beer2

Si, també ho és. Però gens comparable a 14 o 15 tios donant LES VOLTES a UN CIRCUIT QUE TOTA L'ESTONA ÉS EL MATEIX........ buf..... i que gairebé en segons quins llocs és més important el dia dels entrenaments que no pas la cursa en si.......  Al futbol tot és canviant, cada jugada és DIFERENT  a l'anterior, i no em diras que hi ha curses que no es deuen ni moure gairebé els llocs dels pilots a la classificació. I també n'hi ha de partits de futbol dolents, però se sap que en una jugada tot canvia, en això de la F-1 aquest dinamisme és molt menys viu i per mi més avorrit tot plegat.
És que m'ho miri per on m'ho miri.... no ho tinc per on agafar-ho.
I si el més divertit és la sortida, com diu el Roger, que deu durar uns 10-15 segons...... ja em diras també  ::)
« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2007, 19:24:22 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #233 el: 19 de Octubre de 2007, 22:45:25 pm »

Si, també ho és. Però gens comparable a 14 o 15 tios donant LES VOLTES a UN CIRCUIT QUE TOTA L'ESTONA ÉS EL MATEIX........ buf..... i que gairebé en segons quins llocs és més important el dia dels entrenaments que no pas la cursa en si.......  Al futbol tot és canviant, cada jugada és DIFERENT  a l'anterior, i no em diras que hi ha curses que no es deuen ni moure gairebé els llocs dels pilots a la classificació. I també n'hi ha de partits de futbol dolents, però se sap que en una jugada tot canvia, en això de la F-1 aquest dinamisme és molt menys viu i per mi més avorrit tot plegat.
És que m'ho miri per on m'ho miri.... no ho tinc per on agafar-ho.
I si el més divertit és la sortida, com diu el Roger, que deu durar uns 10-15 segons...... ja em diras també  ::)

Si si Mutio, et donc tota la raó ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #234 el: 19 de Octubre de 2007, 23:13:33 pm »
Bé Pedrinho, ja veig que estas irònic.

A mi tan me fa la F-1 sincerament.
Però respecto a TOTHOM que li agrada i disfruta amb això. Simplement he donat la meva opinió de com veig tot això dels cotxes.

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #235 el: 19 de Octubre de 2007, 23:16:09 pm »

Si senyor!!! Jo sóc un amant de la FORMULA-1, pero de fa uns anys cap aqui que s'ha convertit unica i exclusivament en una cursa d'interessos on l'únic objectius es que 2 o 3 s'omplin les butxaques ben omplertes. Ja no importa la velocitat, ni la conduccions, ni els adelantaments. Tot es decideix a boxes, i segurament abans de començar! I a sobre, es van modificant les normes segons convé perque guanyi qui interessi. Alonso, Raikkonen, Hamilton... on han quedat els GRAN i BONS conductors? Senna, Prost, Schumacher, Mansell... etc etc... emoció, risc, adelantaments, decisions, errors, precipitacions... ara tot es mecànic, nomes es pot adelantar en les parades a boxes. NO VAL RES AQUEST NEGOCI!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #236 el: 20 de Octubre de 2007, 00:42:00 am »
Bé Pedrinho, ja veig que estas irònic.

A mi tan me fa la F-1 sincerament.
Però respecto a TOTHOM que li agrada i disfruta amb això. Simplement he donat la meva opinió de com veig tot això dels cotxes.

Nono! ho has entes malament! te dit que si que estic d'acord amb el que has dit, pero de bon rotllo, no en tò vacilant ;)

:beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #237 el: 20 de Octubre de 2007, 11:56:46 am »
Hamilton, en los primeros entrenamientos, ha vuelto a recibir el perdón de la FIA ante la enésima irregularidad que comete...

http://www.as.com/motor/articulo/automovilismo-comisarios-vuelven-perdonar-hamilton/dasmot/20071020dasdaimot_1/Tes

antcarcer

• Visitant
« Respondre #238 el: 20 de Octubre de 2007, 12:51:31 pm »
Hamilton, en los primeros entrenamientos, ha vuelto a recibir el perdón de la FIA ante la enésima irregularidad que comete...

http://www.as.com/motor/articulo/automovilismo-comisarios-vuelven-perdonar-hamilton/dasmot/20071020dasdaimot_1/Tes

Mejor para alonso, más presión para el luisito, estoy seguro que no acaba la carrera, o se estrella solo o revienta el motor :ok :beer2

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #239 el: 20 de Octubre de 2007, 19:30:01 pm »
POLE PARA MASSA

1. Felipe Massa (BRA)
2. Louis Hamilton (GBR)
3. Kimi Raikonnen (FIN)