Autor Tema: MALLORCA B- CE. SABADELL  (Llegit 59695 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
MALLORCA B- CE. SABADELL
« el: 03 de Juny de 2007, 01:14:51 am »
Pot ser que ja estigui un tema com aquest. m'agradaria anar a Palma a veure el sabadell , sabeu si el club a fet alguna promocio ?? la qual per anar tots junts i tot aixo? si en sabeu alguna cosa dieula okey? moltes gracias!!

dema a per ells!!
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2007, 22:26:30 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: PARTIT DE TORNADA.
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2007, 09:31:59 am »
***** es la primera vegadaque es parla d´aixo, quina novetat, segur que es DIFICILISSIM trobar algun missatge sobre aquest tema  :ostres
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2007, 11:36:59 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #2 el: 03 de Juny de 2007, 11:13:31 am »
Bufffff, ja comença a cansar una mica tants posts de temes repetits....  :snore: :snore:
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 03 de Juny de 2007, 12:09:45 pm »
j****, no seais así.... Seguro que el chico no entra mucho y no tiene tiempo de leer y buscar y por eso lo deja aquí...

Xavi_sbd, leete los mensajes del apartado "marxem", y creo que hay uno en "tribuna" también con el mensaje viaje a mallorca. Allí tendrás información... Unete a la marea     ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
MALLORCA B- CE. SABADELL
« Respondre #4 el: 03 de Juny de 2007, 20:07:54 pm »
O ens espavilem i fotem un gol al principi per acollonir-los, o patirem...
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2007, 21:26:17 pm per WebTeam SBD »
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: MALLORCA B- CE. SABADELL
« Respondre #5 el: 03 de Juny de 2007, 20:19:57 pm »
Lo veo difícil como ya dije, ahora es cuando me remito al partido de la copa federación y la posible encerrona que podemos encontrarnos, hemos perdido la única oportunidad que teníamos que era ir con un par de goles de ventaja o al menos ir ganando para que el contrario juegue al ataque, no pudo ser y ahora nos toca seguir sufriendo, no se porque pero no las tengo todas conmigo para pasar la eliminatoria, pero de todas formas mientras haya vida hay esperanza y el objetivo se puede lograr.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 03 de Juny de 2007, 20:50:29 pm »
Lo veo difícil como ya dije, ahora es cuando me remito al partido de la copa federación y la posible encerrona que podemos encontrarnos, hemos perdido la única oportunidad que teníamos que era ir con un par de goles de ventaja o al menos ir ganando para que el contrario juegue al ataque, no pudo ser y ahora nos toca seguir sufriendo, no se porque pero no las tengo todas conmigo para pasar la eliminatoria, pero de todas formas mientras haya vida hay esperanza y el objetivo se puede lograr.

En el Luís sitjar, siendo generosos, suelen acudir entre 200 i 300 mallorquinistas, es un campo grande, y el público para nada está encima.
A mi me da miedo un árbitro casero, de los que barren para el equipo grande. NO obviemos que al RCD Mallorca, le interesa tener a su filial en 2ªB.
Pienso que se decidirá en el campo, que tendremos nuestras oportunidades, sufriremos, pero que a día de hoy todo está abierto, y espero que el equipo de el "do de pecho", le ponga bemoles, y podamos pasar esta dificil eliminatoria.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 03 de Juny de 2007, 20:53:20 pm »
Jo crec que si en la primera part no marca ningu, aixo em torna a fer olor de 0-0 amb prorroga i penalts, patirem de valent al Lluis Sitjar. els que encara no tingueu els billets animeu-vos. TOTHOM A MALLORCA  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 03 de Juny de 2007, 20:56:56 pm »

En el Luís sitjar, siendo generosos, suelen acudir entre 200 i 300 mallorquinistas, es un campo grande, y el público para nada está encima.
A mi me da miedo un árbitro casero, de los que barren para el equipo grande. NO obviemos que al RCD Mallorca, le interesa tener a su filial en 2ªB.
Pienso que se decidirá en el campo, que tendremos nuestras oportunidades, sufriremos, pero que a día de hoy todo está abierto, y espero que el equipo de el "do de pecho", le ponga bemoles, y podamos pasar esta dificil eliminatoria.

Creo que estas pidiendo demasiado compañero chemanez, todo eso que dices que van a sacar en Mallorca, había que sacarlo hoy y ganar en la NCA., con tú gente y apenas ha habido ocasiones, de todas formas esperemos el encuentro y luego ya veremos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #9 el: 03 de Juny de 2007, 21:02:34 pm »
sabeis cuando es el partido i la ora?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #10 el: 03 de Juny de 2007, 21:03:38 pm »
sabeis cuando es el partido i la ora?

Sabado 9 de junio a las 17.00h
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #11 el: 03 de Juny de 2007, 21:17:44 pm »
ens hem de espavilar.

alla em comformo a mantenir la porteria a 0 i markar 1 golet. Patirem i molt xro jo krek k amb molt esforç ho conseguirem. Durant 9 mesos em treballat dur per akonseguir el play off en 180 minuts no ens podem tirar enradera. K despres tnen 1 mes de vacances omeee.

aposto per 0-1 (olles)

VISKA EL SABADELL I TOTS KAP A MALLORCAaa!!!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #12 el: 03 de Juny de 2007, 21:29:27 pm »
hemos pasado el primer partido con enpate los de la ensiamada pocas odciones nos an dado pero el cero acero puede comvertirse en una trampa para ellos ya que tienen que marcar y no defender tanto si quieren pasar y esto nos dara espacios para que seamos nosotros los que nos llevemos el gato al agua y la eliminatoria yo ya tengo los viletes para mallorcaes pero que en elaerouerto seamos muchos  el viernes pasado quedavan plazas a   90€ euros ida y vuelta a nimaros salimos alas 12 del mediodia y volvemos alas 21 hora ya que este es el ultimo vuelo que sale de mallorca si os intresa villete llamar aolga al telf.936923007 visca el SBADELL y el que no piense igual eor para el :cheer :bandera :musics :motorista :cyclon

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
« Respondre #13 el: 03 de Juny de 2007, 23:50:01 pm »
Gracies x l'informacio , teniu rao hauria d'haver mirat abans d preguntar pero es k no paro massa per aqui. Be el partit d'avui a estat be , pero han faltat ocasions...penso k passarem.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #14 el: 04 de Juny de 2007, 00:21:33 am »
XAVI_sbd no pasa nada..a veces a todos se nos olvidan las cosas...MI OPINION es que lo tenemos muy complicado..ya decía yo desde un principio que el mallorca B me daba mala espina..desde el sorteo...aunque confieso que,hoy en el campo,estaba convencido de que ganabamos..por cierto..hacía tres años que no veía un partido en general y aunque no he visto mucho por que tenia que grabar lo he pasado  muy bien...ahí está el autentico arlequinado..un saludo a todos y tendremos nuestras opciones LABTEC,ahora necesitamos algo de suerte y acierto tambien.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
« Respondre #15 el: 04 de Juny de 2007, 01:41:22 am »
gracias :) , si ya se quien eres ademas me suenas muchissimo y no se de que , yo estava detras tuyo en general , era un chico con gorra y camisa blanca y azul , alomejor no te acuerdas jeje :)

Para quien grabavas?

Yo pienso que..es possible , antes en un tema que he abierto podeis leer los motivos que tengo para ser positivo... y a parte de todo lo que he puesto , llevo mas 12 años jugando al futbol , tengo 21 y empeze a llos siete , y si aprendi alguna cosa es que , un equipo si se propone una cosa , es muy possible que se consiga :) .

VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
« Respondre #16 el: 04 de Juny de 2007, 01:47:50 am »
x cert..tinc un problema.. , jo vull anar a Palma a veure el partit pero tots els amics , tenen examens d'universitat ...almenys als que son del Sabadell.. i avui si que han fet un esforç en venir pero dissabte que be ser aimpossible , llavors hauria d'anar sol. Aixo comporta que si que hi haura molta gent arlequinada pero no se..m'agradaria poder coneixar a algu abans d marxar.

Si algu doncs , fa algun grup aixi no se la gent del foro o algu , que mu digui em deixi el seu movil de contacte i haviam si es pot fer alguna cosa per marxar junts desde aqui. Es una mica acoplat pero es k no m'agrada viatjar soL..jeje!!! Es possible k al llarg de la semana convenci a algu..pero sera dificil..

GRACIAS.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #17 el: 04 de Juny de 2007, 01:50:12 am »
Xavi, leete un mensaje de la seccion marxe, vendemos un billete, vente con nosotros si quieres    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 04 de Juny de 2007, 01:58:46 am »
Xavi_sbd ya puedes espavilar, k contra mas tardes mas subiran los precios, a dia de hoy nose por donde tan ya los precios, pero lo mas seguro k taran por encima de los 100 euros, otra opcion seria la k dice el murciano  :)

Nos vemos en mallorca!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #19 el: 04 de Juny de 2007, 09:17:35 am »
XAVI_sbd es posible que me sonaras..cogía ambiente para el programa del arlequinat..es que he visto tanta gente..intenta ponerte en contacto con MURCIANO por el billete este que se vende..lo que dice JOS,contra mas tarde mas caro..un saludo.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.