Autor Tema: MALLORCA B- CE. SABADELL  (Llegit 59752 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: MALLORCA B- CE. SABADELL
« Respondre #400 el: 09 de Juny de 2007, 20:18:16 pm »
ara matex el gava estaria classificat oi?
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #401 el: 09 de Juny de 2007, 20:20:08 pm »
si

IDA --3-1
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #402 el: 09 de Juny de 2007, 20:21:03 pm »
Espero que pase el Cacereño, más que nada porque si jugamos aquí la semana que viene no podré ir a la NCA...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #403 el: 09 de Juny de 2007, 20:53:24 pm »
Acabo de tornar del Luis sitjar, mare de Déu quins nervis i quin patir. Felecitar a tota l'afició arlequinada, ha estat inconmensurable animant al equip, i crec que en part son responsables de que el Mallorca fallés els tres penaltys.
Declaracions vergonyoses a IB3 radio, que no sé quin partit han vist, que qualifiquen l'eliminació del Mallorca com a injusta, i dient que l'arbitratge ha afavorit clarament al Sabadell.
L'arbitratge ha estat molt correcte, tot i que molt puntillós amb les faltes, però vist lo vist, ojalá tots els arbitres fossin com aquests.
Declaracions molt esportives de Jaume Bauzà, elogiant al seu equip, felicitaqnt al C.E. Sabadell, sense perdre de vista la visió formativa de un filial.
Deien que el Mallorca ha tingut moltes ocasions per a guanyar al partit. el cert és que no li he vist més que dos ocasions, un 1 contra 1 a 3 minuts del final de la prórroga, i una falta xutada per Dani, també en la segona part de la prorroga.
El Sabadell, ha tingut una oportunitat a la primera part a xut de Nauzet que ha tret un defensa sota pals, un cop de cap de Sierra que anava a la creueta i que ha parat molt be el porter del Mallorca, un pal en un barullo a finals de la segona part, i un xut a la creueta que ha sortit fora a un minut del final de la primera part de la prorroga.
Felicitar als jugadors, crec que ho han donat tot, han fet un partit molt seriós, i crec que l'únic equip que ha buscat guanyar el partit ha estat el Sabadell, el Mallorca s'ha limitat a especular, igual que va fer a la NCA, això sí, amb molt d'ordre i molt seriosos en defensa.
Crec que la victoria del C.E. Sabadell ha estat justa, i que hauria d'haver arribat abans.
A més, a IB3 radio, han dit que Ramon Moya s'havia de rentar la boca amb llexiu, ja que diuen que en Ramon MOya ha insultat a algú, i directament no han donat la roda de premsa de Ramon Moya, perque han dit que no volien escoltar les declaracions de un senyor que s'hauria de rentar la boca, i no amb respall de dents com han de fer els nins (literal). en fi, lamentable les declaracions de la radio autonomica de les balears, obviament dirigida pel PP, a veure si amb el nou govern, hi han canvis a dita radio, doncs les balears no es mereixen tampoc a alguns periodistes i a alguns medis de comunicació dirigits com es dirigeixen.

En fi, content per la victoria, i ara a per la segona eliminatoria, que no serà sense patiment, som el Sabadell,  :visca :balla :scut :bandera :bandera :scut :bandera

estic sentint el Mallorca - Sevilla, i acaben de dir que li desitgen a Ramon Moya que torni a Barcelona en "barco de rejilla" (es a dir fent aigues), quin mal gust, Déu meu, i quins impresentables.
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2007, 20:59:06 pm per chemanez »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #404 el: 09 de Juny de 2007, 20:57:10 pm »
j**** as venido caxo de rapidoooo ke ivas en cohete?  :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #405 el: 09 de Juny de 2007, 20:58:39 pm »
j**** as venido caxo de rapidoooo ke ivas en cohete?  :xin-xin

vive en mallorca
visca el sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #406 el: 09 de Juny de 2007, 20:58:58 pm »
tinc entes q viu a mallorca ;)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #407 el: 09 de Juny de 2007, 20:59:12 pm »
ams sorry compañero entonces  :Paletas: :Paletas:  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #408 el: 09 de Juny de 2007, 21:00:00 pm »
AGRAIR-TE LA INFORMACIÓ DEL PARTIT  he hagut de seguir-lo pel forum no podia sintonitzar la ràdio, demanava informació pel mobil al MUTIO que estava al camp i quan m'ha dit que navem als penals li he escrit
"Tots a dintre, confiança total amb DE NAVAS"

PER SORT ENS HA ANAT AIXÍ

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #409 el: 09 de Juny de 2007, 21:00:57 pm »
Si, estic treballant a Palma,  ;)

Desconnectat boinaman

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #410 el: 09 de Juny de 2007, 21:04:22 pm »
partido épico

los q hemos tenido la suerte de estar hoy en el lluis sitjar, hemos distrutado de una victoria trabajada y sufrida, pero creo q merecida totalmente; hemos sido el único equipo q ha buscado la victoria. Nos ha tocado situarnos en el gol cutre del estadio, pero al final ha sido la ubicación perfecta para disfrutar de una victoria impresionante!!!

he sufrido con el c.e.sabadell, pero como hemos sufrido todos hoy en el campo, no recuerdo otro partido igual.

en fin, felicidades a todos los arlequinados, y debemos ser prudentes, q todavía nos queda otra eliminatoria de infarto.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #411 el: 09 de Juny de 2007, 21:35:40 pm »
Diossssssssssssssss, kin patiment!!! Kina forma de patir pel xat, per la radio...
K gran de Navas!!  :balla
En serio, no puc escriure més, casi 2 hores dsprs encara estic amb el cor a cent!! :botador
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #412 el: 09 de Juny de 2007, 21:39:06 pm »
Jo entre que un indicidu em treia el msn la conte y la tenia de recuperar y el partit del sabadell no se com no estic encara al hospital tauli de veritat  :mmmm

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #413 el: 09 de Juny de 2007, 21:41:21 pm »
Jo entre que un indicidu em treia el msn la conte y la tenia de recuperar y el partit del sabadell no se com no estic encara al hospital tauli de veritat  :mmmm

Xq x la manca de llits tan enviat a casa xDxD :laugh: :laugh: :laugh: :xin-xin

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #414 el: 09 de Juny de 2007, 21:42:06 pm »
PARTIDAZOOOOOO!!!!

Acabo de hablar por telefono con foreros i man dao recuerdos pa tos vosotros de parte de:

RANDEL! UE!  ALAN UE! PANSO UE! ADRISBD UE!  ALMUNIAFOREVER UE! PIRRI UE! MUTIO UE!

TODOS ESTOS ESTAN CELEBRANDO LA VICTORIA DEL SABADELL EN PALMA, DICEN IMPRESIONANTE EL AMBIENTE DEL ESTADIO CON LA NUESTRA AFICION I LOS PENALTIS LO MEJOR.

AHORA IRAN A CELEBRARLO I MAÑANA PA CASA.

SABADELL! SABADELL!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #415 el: 09 de Juny de 2007, 21:46:00 pm »
buffffffffffff quin fart de patir deu meu!!!!
ESTEM A UN PASET DE LA SEGONA B... ESPERO QUE PASI EL CACEREÑO... PRO SIGUI QUI SIGUI EL GUANYAREM

per cert
victoria dedicada als que no creuen en aquest equip, ni en l' entrenador, ni en ells mateixos

Leonderubi

• Visitant
Re: HOY NO PASAREMOS, SI NO CAMBIAMOS LO VISTO HASTA AHORA
« Respondre #416 el: 09 de Juny de 2007, 22:27:44 pm »
      Muy a mi pesar no soy optimista para esta tarde. las razones las conocemos todos y parece que las queramos esconder. No damos la talla en los momentos clave. hay jugadores que se arrugan y todos los vimos el domingo, al igual que los dias de reus y girona. El equipo parece bloqueado, con demasiado respeto al contrario, sin ideas, nervioso y carente de personalidad. Nos esta pasando lo que un día comento el Moya de los demas equipos que nos podiamos enfrentar en el play-off, que curioso.

Nada mas tenemos de fijarnos en los resultados de los demas equipos baleares para saber del potencial de ese grupo. Sólo podemos esperar una salida hacia adelante del equipo, cuando lo vea todo perdido, porque creo que nos marcaran antes del minuto 15. Y ahora no vengais con historias de sentimientos y todo ese rollo de no querer al sabadell, esto es la realidad, lo que pasa en nuestro equipo, que todos hemos visto y comentado.

Todo lo que no se desarrolle de esta forma sera totalmente una sorpresa. Todos queremos ganar y eso esperamos, pero la realidad y el rendimiento del equipo ante momentos importantes es bien diferente. Nuestra baza es meter un gol como sea, para obligarles a ir a por el partido con prisas. Si nos encerramos, estamos perdidos.

Para ganar necesitamos que nuestros jugadores se desatasquen y el orriols los lubrique bien antes de salir al campo, y que a los del mallorca no les siente muy bien la comida, da igual el motivo, y que al arbitro le ilumine una divinidad, para no fastidiar el partido. Con esos ingredientes podemos pasar. Si continuamos con lo visto hasta ahora, nada que hacer.

Antes de contestar, por favor reflexionar. Un saludo.

Y ahora que...
Ah claro, tienes toda la razón del mundo, que hemos empatado....

Buried recuerda...

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #417 el: 09 de Juny de 2007, 23:28:30 pm »

Impresionant esperit de lluita del Sabadell i impressionant desenllaç.  I quin patiment de partit....   2 hores interminables i sofertes, a la vegada que il.lusionants, però que reforcen la forta identificació amb aquest gran equip nostre per part de tota l´afició.

De Navas, un  partit com la "copa d´un pi", defensa enormement sòlida i molt treball en atac. Ressaltem també la sang freda dels llençadors de "penaltys", amb menció especial per l´amic Juanje, que ha entès perfectament el seu paper com a ambaixador dels futbolistes locals en moments decissius.

UNA GRAN SATISFACCIO i ara a rematar-ho i espero que sense patir tant. I si es classifica el Cacereño (cosa que penso que passarà), millor que millor, perquè es
podria tancar la temporada amb una gran festa a la Nova Creu Alta.

A més a més, precisament avui, quan més difícil podia semblar, cau la porra de "La Churraskita". Queda el sorteig....

A DISFRUTAR D´UN GRAN DIUMENGE TOTS ELS ARLEQUINATS I A COMENÇAR A TREBALL DE NOU EL DILLUNS, QUE HO HEM D´ACONSEGUIR....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #418 el: 09 de Juny de 2007, 23:40:03 pm »
Be, duran un parell de dies solament podre escriure ja que he tornat a Sabadell mut del Lluis Sitjar.
El partit ha estat molt emocionant, els de les illes han tingut alguna ocasio per marcar, pero per una que feien ells nosaltres en feiemm 3 mes, els em deixat fet un cromo, a la segona part, i sobretot a la pronoga no podien ni amb la seva anima, mare meva com han lluitat avui els nostres, en un estadi que deixa molt de desitjar, en fi el millor del partit ha sigui la aficio del CES, impresionant, ha sigut el millor del partit, amb aquesta aficio no hi ha ningu qui ens aturi, la gent al final ha estat plorant, jo tmb m'incloc entre aquets, ha sigut un dia que quedara a la memoria dels que  vem anar a palma.

Be deixo aqui la meva opinio que estic molt cansat, 40 hores sense dormir porto i no vec be on esta cada tecla.

salu2 LA SEGONA DIVISIO "B" NO ES POT ESCAPAR AMB AQUESTA AFICIO  :anims :anims :anims

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #419 el: 10 de Juny de 2007, 00:10:57 am »
acabo de llegar a casa  vaya nerviosssssssssssss ssssss, encima los suporters mallorca nos an atacado en el bar, al grito de nunca seremos catalanes!!!! pero bueno an salido perdiendo, que partidazo y que emocion, la mujer del almirall como siempre en el bus metiendose con todo el mundo por saludar a la gente por las ventanas, creo que le falta sexo  :beer2 :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem