Buenu..després de 15 hores crec que ja estic en condicions d'escriure fredament i sense la ràbia d haver tingut el caramel a la boca i al final que ens l'hagin tret.
Poca cosa hi ha a dir. Al final s'ha imposat la lògica i el Madrid s'ha emportat el títol. Faig servir la paraula "lògica" pq tot lo que no fós que el madrid guanyés al Mallorca a casa hagués sigut una sorpresa.
Al final, tal com vaig dir en post anteriors, ha guanyat el títol qui més ho ha merescut però partint de la base que ningú es mereixia realment guanyar aquest títol. Tot i així no era feina fàcil guanyar 8 dels ultims 10 partits i menys en quasi tots remontant en els ultims instants.
Del barça que podem dir? doncs que va perdre la lliga la setmana passada quan no va aprofitar una oportunitat única per emportar-se el títol.
Han pagat la poca motivació i la creença de que la lliga es guanyava sola, espero que això, i els canvis que hi pugui haver, serveixin per reaccionar la pròxima temporada.
En quan el sevilla..ha demostrat un cop més que no es un club gran. la setmana passada ja va deixar passar una bona oportunitat per atrapar al barça i Madrid i en la última jornada va i perd (contra un villareal espectacular per cert..). Total, que ha seguit la tònica de tota la temporada on no ha volgut o no ha pogut aprofitar les ocasions que ha tingut per aconseguir el liderat.
Total, que s'acaba una temporada rarísima, on ha guanyat el menys dolent i on han baixat (apart del nastic) dos equips que no entraven en les quinieles per baixar.
No crec que el madrid torni a guanyar una lliga d'aquesta forma. en condicions normals el barça hagués guanyat aquest titol a la jornada 35 però s'ha regalat la lliga continuament i al final l'equip merengue no ha desaprofitat la oportunitat.
en quan a les celebracions..doncs normal. hi ha molt merengue ocult entre nosaltres i és normal, que despres de 4 anys, la eufòria s'hagi desatat.
en fi..lo poc bo de la jornada, sens dubte, ha sigut la victòria del sabadell..i no estic d'acord amb l'amic ferni. ahir els que erem culés vem viure una jornada intensísima desde el primer minut cosa q si haguessim anat a veure al sabadell potser no ho haguessim viscut.