Autor Tema: ULTIMA JORNADA DE LLIGA A PRIMERA  (Llegit 5666 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: ULTIMA JORNADA DE LLIGA A PRIMERA
« Respondre #20 el: 18 de Juny de 2007, 00:04:44 am »
Bueno q, ya se te ha meado alguno en el portal o no? ;)

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #21 el: 18 de Juny de 2007, 00:08:51 am »
per cert tambe es interesant veure la gent conectada de 21-23 i la gran pujada d'ussuaris conectantse a partir de les 23,curios que la molts son dels que s'omplen la boca dient que si nomes sabadell els demes dolents i coses semblants

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 18 de Juny de 2007, 00:11:45 am »

d momento creo q no, pero q tmp stoy muy al caso, parece ser q son pocos los q aparcan en mi calle, supongo q al ser la fiesta mas tirando hacia el corte ingles aparcaran por allí detrás....
El primero q se mee le tiro agua sucia en la cabeza y ya verás q bonita le queda la camiseta blanca....

por cierto algunas bufandas del madrid q tendrian q ser blancas son marrones, será del polvo? es q hacia muchos años q no las sacaban ya....  :D

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #23 el: 18 de Juny de 2007, 01:03:24 am »
no me acordaba q hubiera tanto merengue en Sabadell...  :veryangry: :veryangry:,

jaja...  ademas aprovechando San Juan, se ceban que no veas...  :****
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #24 el: 18 de Juny de 2007, 01:14:55 am »
Vaya tela con estos merengues.. que pesaditos que están... y venga, siguen...  Y luego decís que si culés por aqui culés por allá, de que si hay mucho culé, que si bla bla bla, ahora no decís nada de la que están liando... En fin, solo os pido a los que no vayais a mieres, que el domingo que viene si acabamos subiendo, os tireis a la calle igual que ellos claxon en mano y que os digan algo, a ver si no se va a poder celebrar que gana EL EQUIPO DE LA CIUDAD...   
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #25 el: 18 de Juny de 2007, 01:32:04 am »
Visca el Sabadell!
Visca el Barçaa!

:oooooo:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #26 el: 18 de Juny de 2007, 02:09:00 am »

d momento creo q no, pero q tmp stoy muy al caso, parece ser q son pocos los q aparcan en mi calle, supongo q al ser la fiesta mas tirando hacia el corte ingles aparcaran por allí detrás....
El primero q se mee le tiro agua sucia en la cabeza y ya verás q bonita le queda la camiseta blanca....

por cierto algunas bufandas del madrid q tendrian q ser blancas son marrones, será del polvo? es q hacia muchos años q no las sacaban ya....  :D

jajjajaja muy buena ferni ajajjaja

yo kreo kel sabado ke biene el claxon de mi coxe lo fundire si algun seguidor del sabadell se kiere animar a subirse i a sacar la bandera por la ventana ya saves me envie un privado y saldremos a pitar i a liarla :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #27 el: 18 de Juny de 2007, 11:00:05 am »
Una cosa que no sé si es certa o no però em sona d'haver-la escoltat. Segons diuen Terrassa es la localitat de Catalunya amb més merengues, no??
Si es així, que no t'hagi passat res Cyan...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #28 el: 18 de Juny de 2007, 12:19:51 pm »
Una cosa que no sé si es certa o no però em sona d'haver-la escoltat. Segons diuen Terrassa es la localitat de Catalunya amb més merengues, no??
Si es així, que no t'hagi passat res Cyan...

por eso por eso... si en sabadell ya os quejais imaginaros...
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #29 el: 18 de Juny de 2007, 13:00:12 pm »
ostras fermi tu depor sin jugar un gran partido se llevo los tres puntos estos pericos desde glasgow nada de nada bueno si el sabado pasado conservar el ekipo fermi que hay chavales bastante apetecibles
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #30 el: 18 de Juny de 2007, 13:03:35 pm »
Jo estava estudiant i em van tocar tan els pebrotets aquella colla que a les 2 del matí vaig penjar la meva bandera arlequinada amb orgull i amb ràbia!

L'equip de la vostra ciutat aconsegueix un triomf històric i vosaltres celebrant una lliga d'un equip q està a 500km! No teniu vergonya!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #31 el: 18 de Juny de 2007, 16:32:02 pm »
Buenu..després de 15 hores crec que ja estic en condicions d'escriure fredament i sense la ràbia d haver tingut el caramel a la boca i al final que ens l'hagin tret.
Poca cosa hi ha a dir. Al final s'ha imposat la lògica i el Madrid s'ha emportat el títol. Faig servir la paraula "lògica" pq tot lo que no fós que el madrid guanyés al Mallorca a casa hagués sigut una sorpresa.

Al final, tal com vaig dir en post anteriors, ha guanyat el títol qui més ho ha merescut però partint de la base que ningú es mereixia realment guanyar aquest títol. Tot i així no era feina fàcil guanyar 8 dels ultims 10 partits i menys en quasi tots remontant en els ultims instants.
Del barça que podem dir? doncs que va perdre la lliga la setmana passada quan no va aprofitar una oportunitat única per emportar-se el títol.
Han pagat la poca motivació i la creença de que la lliga es guanyava sola, espero que això, i els canvis que hi pugui haver, serveixin per reaccionar la pròxima temporada.
En quan el sevilla..ha demostrat un cop més que no es un club gran. la setmana passada ja va deixar passar una bona oportunitat per atrapar al barça i Madrid i en la última jornada va i perd (contra un villareal espectacular per cert..). Total, que ha seguit la tònica de tota la temporada on no ha volgut o no ha pogut aprofitar les ocasions que ha tingut per aconseguir el liderat.

Total, que s'acaba una temporada rarísima, on ha guanyat el menys dolent i on han baixat (apart del nastic) dos equips que no entraven en les quinieles per baixar.
No crec que el madrid torni a guanyar una lliga d'aquesta forma. en condicions normals el barça hagués guanyat aquest titol a la jornada 35 però s'ha regalat la lliga continuament i al final l'equip merengue no ha desaprofitat la oportunitat.
en quan a les celebracions..doncs normal. hi ha molt merengue ocult entre nosaltres i és normal, que despres de 4 anys, la eufòria s'hagi desatat.
en fi..lo poc bo de la jornada, sens dubte, ha sigut la victòria del sabadell..i no estic d'acord amb l'amic ferni. ahir els que erem culés vem viure una jornada intensísima desde el primer minut cosa q si  haguessim anat a veure al sabadell potser no ho haguessim viscut.
 :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 18 de Juny de 2007, 20:54:06 pm »
tot d'acord amb tu imaje culé excepte l'última frase "ahir els que erem culés vem viure una jornada intensísima desde el primer minut cosa q si  haguessim anat a veure al sabadell potser no ho haguessim viscut..." no estic gens d'acord, bueno sí, per un culé q se lin refot el Sabadell és evident q sí. Però q per un aficionat al Sabadell i al Barça crec q el q vam viure ahir a la NCA tots els arlequinats no té preu, i no ho dic per la victoria i la importància d la victoria, ho dic pel paper q va fer l'equip en general i per la gran festa q va ser del minut 1 al 90.
Jo sóc simpatitzant del Milan i del Depor, pero ni a la final d la Champions vaig estar tan hipertens com ahir a la tarda ni vaig deixar anar la adrenalina q vaig deixar ahir a la NCA, un pot simpatitzar amb l'equip q vulgui pero q el Sabadell és el Sabadell.
És més si a la mateixa hora d'un partit del Sabadell es juga una final d Champions jo no tinc cap dubte d q primer aniria a la NCA.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 18 de Juny de 2007, 20:56:30 pm »
Ja et dic jo, que ahir teniem molts culés entre nosaltres. També et dic que teniem a un que va dir 'prefereixo que puji el Sabadell que no pas que el Barça guanyi la lliga, ja que no se la mereix'.

Serà que l'estic/estem convertint?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #34 el: 19 de Juny de 2007, 12:59:20 pm »
a mi l'únic equip que em fa anar l'andenalina a 1000 és el CES! I sobretot si foten una orgia futbolistica com la de diumenge passat  :cor
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort