Autor Tema: pregunta al club  (Llegit 4319 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: pregunta al club
« Respondre #20 el: 16 de Juny de 2007, 21:25:35 pm »
Algunos no sabeis que somos un equipo de tercera  no de primera.Teneis que ver que los aviones ,trenes etc,etc son caros y no hay pasta para eso y tanpoco ayuda de la ciudady enpresarios porque pasan bastante del SABADELL.Hay autobuses pues si sebuede seva en autobus y si no por la radio que el dia del MALLORCA fue emocionante escucharlo . :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #21 el: 17 de Juny de 2007, 16:24:32 pm »
es ridicul... i a més posan en responsavilitat a les penyes, cada penya que s'organitzi lo seu!! pero per exemple hi ha gent que no es de cap penya... es vergonyos!!!
jo crec que podien fer autocars gratis, o trens amb descompte o algu... pero el que no pot ser es lo que se esta fen...
lo pitjor es que després sempre surten dien que l'afició es lo millor que té el club... doncs que s'imaginin si la tractessin una mica bé...

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 17 de Juny de 2007, 17:24:21 pm »
Ei ei, però tu saps el q estàs dient? Tu saps el q costa un autocar també? Akí sembla q la pasta surti de sota les pedres eh? Et proposo una cosa: truca dilluns a diferents empreses d'autocar i demana un pressupost per anar i tornar d'asturies sortint un dissabte nit i amb hora de tornada de dilluns a primera hora del matí. Ja veuràs com un autocar no és cosa només d'un grapat d'euros...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #23 el: 17 de Juny de 2007, 17:27:19 pm »
Es un dir, es evident BIRRI que no poden fer autocars gratis aixi com aixi, però es podrien haver organitzat una mica... no fotem ara!!

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #24 el: 19 de Juny de 2007, 09:39:14 am »
es una locura Iniesta, jo em descarto ja totalment ... he anat a practicament tots els desplaçaments aquest any i em fot moltissim perdre'm l'ultim pero aquestes condicions son inhumanes... aixo si, si aconseguim l'ascens el penso cel.lebrar aqui a SBD fins que surti el sol ... els que esteu com jo hauriem de presionar per lo de la pantalla gegant o per fer alguna cosa per estar tots junts per poder-ho celebrar  :xin-xin

Jo i 3 amics més anem amb tren. Anada i tornada ens costa 82 €. No és tan inhumà com els autocars però tampoc et foten un "sablaso" com a l'avió.
Hi han 2 trens diaris entre Barcleona i Mieres sense haver de fer transbord.
Nosaltres sortim divendres 22 de juny a les 22:00 de Barcelona i arribem a Mieres a les 10:28 del matí. A més anem amb lliteres per aixi poder dormir una mica.
Tornem amb el tren de les 11:16 del matí de Mieres i arribem a Barcelona a les 23:24 de la nit. Són moltes hores però com a mínim vas més còmode que en autocar i és molt més barat que l'avió (anar i tornar amb avió ens sortia per més de 200 €).

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #25 el: 19 de Juny de 2007, 11:21:43 am »
yo  me voy el jueves en coxe y me pillo todas las fiestas de los pueblos que esten por alli , porque en bus como que no y el domingo pal campo y a dsifrutar
sempre amb l'equip sobretot quan perdem