Autor Tema: 1.001 gràcies a tots  (Llegit 6774 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
1.001 gràcies a tots
« el: 07 de Juny de 2007, 15:23:54 pm »
No tinc altres paraules que "Moltes gràcies" per expressar tot el que sento ara mateix. Podria fer un llarg monòleg d'agraiments a tots vosaltres per fer-me persona, per "parir-me", educar-me i sobretot, per aguantar-me.

Vaig entrar a la disciplina del C.E Sabadell femení al octubre faria ja 3 anys (com passa el temps...) gràcies a Merche Romero i sobretot a Mª Carmen Ganga. Elles em van donar la oportunitat de seguir disfrutant de l'esport després de rebre un dels pals més durs de la meva vida, abandonar la pràctica activa de l'esport per una lesió crònica al genoll dret. Al femení m'hi vaig "enganxar" ara farà 6 anys quan vaig conèixer a l'Adry, es podria dir que ell va posar la llavor del "Cudi"...
La meva primera tasca aquí va ser d'estadístic, una tasca feixuda i tosca però que la feia amb la màxima il·lusió. Poc a poc i gràcies al grup humà de llavors (Siscu, Christian, Pedro i les jugadores de llavors) vaig acoplar-me molt bé i ràpidament vaig anar augmentant la meva tasca, ara ja podia anar a entrenar 3 dies a la setmana amb ells/elles com a nou entrenador de porteres. Georgina i Sarini em van ajudar molt a involucrar-me més en l'equip, em feien la feina molt més fàcil i junts vam aconseguir que la porteria arlequinada tingues uns espectaculars numeros positius, llàstima que arribèsin massa tard...

El cos tècnic de llavors em va acollir com uns pares acullen un nen adoptat, sobre tot en Siscu el qual, sempre serà el meu gran mestre i referent a seguir i en Pedro, el delegat molt trempat i que feia fàcil allò difícil amb els seus acudits i bromes fàcils.
Un altre dia inolvidable serà el torneig interpenyes del C.E Sabadell F.C al pavellò de Can Balsach en la seva 1a edició... Conèixer personalment a "Pirri" va marcar la meva carrera.
Va passar tot el que va passar amb el Superlliga i que ara no ve al cas recordar-ho, "lo pasado, pasado está", el Nacional va baixar de categoria per culpa del gol-average i tot semblava acabar-se, ningú volia fer-se càrrec del moribund Sabadell femení, tothom es buscava les castanyes en altres clubs fins que el senyor Romero va posar una dosi de diners suficients per fer reflotar la nau i la figura de Pirri va tornar a aparèixer. Mai no oblidaré la seva trucada dient-me "Cudi tio, tu tienes que seguir con nosotros, esto lo levantamos por nuestros h****s". L'únic dubte que vaig tenir aleshores era saber quant començava a treballar...
Poc a poc la nova directiva es va anar consolidant (Baixinho i jo com a vocals de junta, Pirri com a responsable de la secció i Romero com ajudant seu, Roger com a "vice", Miranda com a coordinador, el senyor Mori com a tresorer (els seus càlculs seran inolvidables...), poc a poc s'incorporàven més gent com Genís, Gerard (un vell conegut), Jordi "nanu"... Feia goig i era tot un luxe treballar amb aquesta colla. Vam trobar un nou entrenador, "de la casa", amb títol i expert en femení, la màquina ja rodava !!!!
El nostre objectiu principal era netejar la imatge que el temps ens a anat tacant, crec que això està més que complert, l'altre ara conservar els dos equips que pel maig de l'any passat hi havien. 14 jugadores distribuides en l'amateur i el infantil... No només vam conservar aquests dos equips sinó que ens vem vist satisfactòriament saturats, la culpa la tenen les 78 noies que durant l'estiu sortien de sota les pedres, com bolets.
Un total de 5 equips han fet que durant tota aquesta temporada compartísim alegries i decepcions, victòries i derrotes, mals de cap, ens ha costat diners però és que veure a 78 noies més els seus respectius pares, germans, germanes, amics... contents cada cap de setmana no té preu.

Un cop finalitzada la temporada, he hagut de pendre una dura i més que meditada decissió. No és fàcil possar punt i final a un cicle i més si estàs a casa. Han sigut dos anys molt durs extraesportivament i d'impotència en el 1r equip veient com tot el que passa fora acaba passant factura psicològicament al camp. Personalment he fot tot i més del que podia pel Sabadell, com vulgarment es diu, he perdu el cul molts cops, m'he involucrat massa en la secció i tot per veure i fer felices a 78 noies. Si ara em preguntèssiu si estic arrepentit d'haver entrat en el seu dia al club, segur que li fotria una colleja al entrevistador. Mai m'he plantejat això però si crec que ara, amb el nou projecte, és el moment idòni per abandonar la nau i deixar fer als que vinguin. Sé que no deixo cap buit, sé que la meva feina la deixo en molt bones mans, ara és el moment per que jo obri una nova etapa com a entrenador. Vull comprobar la meva capacitat, si de debò serveixo per això o es que aquests 2 anys m'he pogut sortir-me'n gràcies a vosaltres.

No marxo dolgut amb ningú ni amb el club ans al contrari, ho heu sigut i sereu tot per mi. El motiu de la meva renúncia és molt simple. Ara per ara, no em vec en cor per engegar un nou projecte, no tinc la il·lusió d'altres anys per començar una nova temporada aquí. Simplement, la flama se m'ha apagat. Continuar aquí suposaria, segur, una frustació personal ja que em vec incapaç d'aportar coses noves. Les idees se m'han acabat i no tinc ganes de ser un problema per ningú. Obro una nova experiència fora per respirar nou aire i descobrir que hi ha més enllà de la Marina i adquirir nous coneixements. Jo no hi crec en que les segones etapes mai foren bones i espero que el temps i vosaltes m'ho deixin demostrar. Si marxo ara és per tornar amb més força aviat.

Per no agradar-me parlar, deu ni dor la parrafada que us he escrit i encara em deixo moltes atres coses... Us mereixeu tots junts un gran homenatge per fer el que heu fet i ser el tipus de persones que sou. És per això que tots i cadascú de vosaltres tindrà un lloc especial dins del meu cor.

Si nois, e decidit amb tota la pena del meu cor, marxar de casa i llençar-me a l'aventura només amb una bruixola i 4 idees bàsiques... El temps dirà si de debò m'he equivocat o precipitat però si ho faig és pel bé del  :scut femení .

Gràcies a totes les noies que he tingut aquestes 2 temporades per aguantar-me i fer-me sentir important, als pares per animar-me o criticar-me (sempre ho han fet per construir i això és d'agair), als directius i entrenadors amb qui he treballat per ensenyar-me tant i sobre tot a Salvador Gamell. Una persona qui, sense apenes conèixem, a dipositat tota la seva confiança en mi permetent.me treballar amb grans personalitats del futbol femení i obrir-me la porta que ara em tanco de la selecció. T'ho començaré encara que sigui l'últim que fagi.

I a vosaltres, amics i aficionats, gràcies per fer-nos veure que la nostra tasca no ha estat en va...

Àngel Codina Giralt.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: 1.001 gràcies a tots
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2007, 15:46:53 pm »
Nada amigo, simplemente agradecerte todo este tiempo que has estado con nosotros. Esto del fútbol va a épocas, y estoy seguro que tu acabarás volviendo por estas contradas. La gente va y viene, y cuando te vas de un sitio y lo has hecho bien siempre dejas recuerdos imborrables, amigos... como estoy seguro que ayer nos pasó a todos cuando pasamos las fotos de todas las fotos de la temporada. Esos viajes en autobus a L'Estartit, a Cunit, ese día que nos diluvió en Sant Joan Despí, esos viajes a Andorra, reuniones a las 2 de la mañana... Es ley de vida, y si ahora quieres probar suerte fuera, ojalá que todo te vaya fenómeno.

Te conozco de hace más de 5 años, y simplemente quería hacer este reconocimiento. Eres de los que más ha trabajado por el Sabadell Femenino en los últimos años, y eso se tiene que reconocer, y que la gente lo sepa. Así que nada más, ya sabes que a mi no se me dan bien estos discursos (no como a ti, vaya discursito te marcaste ayer, jaja  ;D). Cuídate mucho, ten mucha suerte, y vuelve pronto ;)

Un abrazo

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2007, 15:50:13 pm »
 Hola Cudi !!!

Sólo quería decirte que te deseo la mejor de las suertes en la aventura que vas a empezar.

Se lo que has dejado día a día por y para el Sabadell Femenino. Tu marcha se podrá ocupar con otra persona, pero todo el trabajo que has realizado durante esta temporada, que es la que hemos trabajado codo con codo, será muy dificil de superar. Así que puede que el "moltes gràcies" te lo tendríamos que dar a ti.

La decisión que has tomado de abandonar el femenino es dura y muy complicada de tomar, lo se por propia experiencia, y más en tu caso al estar en dos equipos durante toda la temporada.

Ya sabes donde me puedes encontrar para todo lo que necesites, si puedo ayudarte no lo dudaré ni un momento... y te espero para ver los partidos de nuestras chicas (aunque ya no las entrenemos, para mi siempre serán nuestro equipo) los domingos.

Un saludo.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2007, 15:54:27 pm »
CUDI amigo mio...gracias y mas que gracias a ti..tus palabras,tu e mail personal,me han puesto los pelos de punta y un gran nudo en la garganta...tu trabajo y comportamiento ha sido muy profesional,siempre te he alabado publicamente por meritos propios contraidos por ti..recuerdo el dia que te conocí...en can balsach..efectivame nte..vestido de portero..como a ti te gusta..cuantas discusiones y malos rollos pasamos con lo del superliga...sin embargo..a pesar de la m***** que se me volcó por ser como tu bien sabes que soy..tu confiaste en mi..arriesgaste y los resultados ahí están..podemos tener mas o menos afinidad personal,por edad,por ver el futbol de diferente manera..por compartir gustos dispares en jugadoras...como bien sabes..(petit comité)..y ahí has estado..a las buenas,a las malas,dejandote todo ahí..tampoco te olvidaré..creíste en mi y crees y despues de tanto tiempo en el dia a dia nos hemos consolidado...eres demasiado serio..demasiado..y o tambien lo soy cuando he de serlo,y me conoces,tengo mucho genio,temperamento,caracter,me enfado mucho,pronto y con todo el mundo..tu sabes como soy..y que ha dia de hoy hables de mi como lo haces...pues me llena de orgullo..no olvido que fuiste mi amigo invisible en navidad..que facil tenía elegir el regalo!!!y cuando me dijiste que te ibas te entendí perfectamente..lo haces por la puerta grande..vas a seguir mejorando lo que aqui has aprendido y con el tiempo vendrás mas hecho para ser otro cudi..pero que sea el mismo en corazon,entrega y dedicacion..hemos tenido momentos muy buenos,malos..pero recordemos lo positivo..esto va a seguir creciendo..lo hemos hecho muy bien Cudi.,.te estoy escribiendo con las lagrimas en los ojos ya..por que ante todo estamos las personas..nos hemos reunido durante nueve meses cuatro viernes al mes...ha sido un enorme trabajo entre doce personas...dios mio,ahora lo pienso..en como estabamos..y es admirable..hemos sabido tocar las teclas correspondientes... cudi,te aprecio un montón..y seguimos en contacto..te repito..creiste en mi.confiaste en mi.me has apoyado,respaldado,respetado y brindado tu amistad..sin duda...con esto me quedo..de lo malo hemos aprendido..ahora disfruta en el europa,curtete y lleva el nombre del sabadell con orgullo,con la cabeza alta de haber estado en los peores momentos y en los mejores...que aun estan por venir..sientete importante y valorado en todo lo que has hecho..has conseguido que todas las niñas..todos los padres..te adoren..solo tu te lo has ganado..es muy facil que eso pase..amigo mio nunka te olvidaré..esto ha avanzado y estabilizado por tu buen hacer..mucha suerte amigo del alma...ha sido un orgullo tambien para mi ser tu presidente de sección. . .
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 15:59:50 pm per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

friend

• Visitant
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2007, 16:35:04 pm »
a quin ekip marxa a entrenar????

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2007, 16:51:18 pm »
a quin ekip marxa a entrenar????

C.E. EUROPA

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2007, 17:00:32 pm »
Doncs Cudi, et desitjo molta sort en la teva nova etapa!! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2007, 18:37:24 pm »
Cudi gràcies a tu per tots els entrenus que em pasat, les reunions, els partits, els sopars d'ekip etc...ha sigut el meu primer any però intens i pensa que no l'oblidaré mai.

Gràcies Cudi!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2007, 21:08:31 pm »
Gràcies a tots, de veras. Llegint alguns missatges d'aqui al foro, del fotolog, per msn, trucades i SMS que he anat reben al llarg del dia heu aconseguit fer el que no volia fer, vessar alguna que altre llagrima...

Com ja ha dit l'adry, obro una nova etapa en un club que està de celebració com és l'Europa si les coses no es torcen.

Com diu la cançó de Sopa de Cabra... "Podré tornar enrere"

Un cop més, gràcies a tots!
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2007, 10:46:02 am per CudiSBD »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2007, 21:47:36 pm »
molta sort cudi!!! que disfrutis molt!!! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2007, 22:29:26 pm »
Doncs jo també et desitjo que et vagi tot molt bé!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2007, 22:36:38 pm »
Òstres Cudi!

Espero que a l'Europa et vagi la cosa molt bé. Tenen un bon projecte de formació de jugadores i tu ets un gran professional.

Em sap greu que marxis, però pot ser una gran oportunitat per a tu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2007, 22:53:10 pm »
Com diu la cançó de Lax'n Busto... "Podré tornar enrere"

Seguro?  :ejem  :ejem 

Yo diría que es de Sopa de Cabra  :oooooo:  :oooooo:
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2007, 23:05:36 pm »
Correcte, és de Sopa de Cabra...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2007, 23:09:23 pm »
Molta sort Cudi. Te la mereixes, i si has pres aquesta decisió, segur que has encertat.

Una altre cop, molta sort, i una forta abraçada  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2007, 23:24:38 pm »
Que te puedo decir yo, nos presentaron en las oficinas del Club aquel día del mes de diciembre que jugamos contra el Vilanova y que ganamos por 2-1, me dijeron y explicaron los amigos, la labor que estabas realizando y como de la nada se formó algo tan preciado como la unión de los que habían cogido el equipo femenino en la UVI y lo habían devuelto a la vida, no me queda otra cosa que darte las gracias como arlequinado que soy por toda la labor realizada y que en tú nuevo destino tengas toda la suerte del mundo y no olvides que tú corazón es  :bandera  hasta siempre amigo.   :ok   :clap
                                                      :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 08 de Juny de 2007, 00:26:21 am »
Com comentava en Raul, les gracies te les hem e donar a tu.

Jo i tots els que estem dins del futbol femení sabadellenc sabem que has stat un dels pilars basics d'aquest projecte, el teu treball a l'ombra és inmens, ho has donat tot per aquest club i has aguantat 'enfados' o n'has tingut (com tots) pero tb has perdut el cul per solucionar-ho i sempre ho has tret andavant.
Les noies, pares i demes membres de la directiva o part tecnica et tenen un especial carinyu pq el teu tracte amb tothom sempre a estat perfecte i ets de les més conegudes dins l'organigrama.

A l'Europa tenen molta sort de contar amb tu a partir d'ara i et dessitjo lo millor sort esportiva i personalment.

Personalment m'he sentit dolgut per la teva marxa, fa qüestió d'1 mes que estas donantli voltes al tema i finalment has optat per l'opció arriscada ... canviar d'aires. Tot i aixi m'agradaria seguir-te tenin al costat en aquesta nova temporada que iniciarem despres de vacances però no podrà ser i crec que la nova etapa que iniciarem promet molt ...

De persones, directius, entrenadors, coordinadors ... en passaran moltes pel CES Femení, de Cudi només n'hi ha un i és insustituible.

Molta sort AMIC !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 08 de Juny de 2007, 13:58:59 pm »
Com diu la cançó de Lax'n Busto... "Podré tornar enrere"

Seguro?  :ejem  :ejem 

Yo diría que es de Sopa de Cabra  :oooooo:  :oooooo:

jajaja correcto, estava escuchando Lax'n Busto pero queria decir Sopa de Cabra jajaja un lapsus.

Respecte als comentaris. Jo personalment, i m'agradaria que vosaltres també, m'ho prenc com a un punt i a part no pas com un punt i final. El meu llibre serà protagonitzat en 3/4 parts pel Sabadell i per vosaltres, això tingueu-lo clar. Tornaré i amb molta més força!

Quan? no ho se...

Saludus!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #18 el: 08 de Juny de 2007, 19:35:20 pm »
molta sort!!!!!!!!!!!! :beer2 :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #19 el: 09 de Juny de 2007, 10:32:13 am »
Molta sort Cudi en la teva nova etapa, i espero que obtinguis molta experiencia per quan tornis, portar al sabadell femení al lloc a on li pertoca ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL