Autor Tema: Esquadra Arlequinada  (Llegit 14545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Esquadra Arlequinada
« Respondre #160 el: 03 de Juliol de 2007, 16:41:24 pm »
Em sembla que han desaparegut, però crec que és millor que es vagi fent penyes grans que no mini-penyes que poden desaparèixer fàcilment. Ja li va passar a ANDREUENCS i mira que s'ho curraven però sempre es veien uns 10 i alguns es van cansar i ja van deixar-ho còrrer.

te doy toda la razon, ir aciendo peñas de 10 personas cada peña i peñas no oficiales kreo ke no tiene ninguna logica, lo mejor es crear una oficial o hacer una seccion oficial de alguna peña, como la força es una seccion de los @.com y crear una seccion grande no de 10personas. :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Esquadra Arlequinada
« Respondre #161 el: 03 de Juliol de 2007, 16:57:48 pm »
Des del meu punt de vista, les penyes siguin grans o petites (crec que us referiu estrictament al nombre de socis), són importants sempre i quan puguin aportar coses al club al qual pertanyen.
Els inicis de qualsevol penya no són mai fàcils i menys dins d'una entitat com el C.E. Sabadell :scut, que tot i tenir la millor afició i la més volcada, tampoc és que sigui -malauradament- la més numerosa. Pel que fa al cas d'@rlekinats.com, penya que tinc l'honor de presidir :reverencia2, us recordo que també vam començar com a 'secció juvenil', en aquest cas de la Nova Penya Creu Alta i els estem molt agraïts pel tracte que sempre hem rebut d'ells. :clap
Resumint, segurament és més fàcil fer coses quan hi ha més gent, però a la pràctica el que val és poder ajudar i col·laborar, de la manera que sigui, cap al nostre club. :scut :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!