Doncs, jo, com a soci del centre d´esports des de 1972 (infantil), discrepo totalment de la majoria. Entenc que qui volgui venir al Estadi no sent soci, ha de pagar l´entrada. Si no, que es faci soci. I si ara li entren les ganes d´anar al camp perque es un partit atractiu i amb morbo, doncs a pasar per taquilla. Fins i tot, jo hauria posat les entrades a 15 euros. Molts dels que vindran dema al partir no saben ni el nom del nostres jugadors, ni animaran. Fins i tot alguns criticaran perque no els hi agrada el joc quand per qualsevol arlequinat, demà el més important es el resultat es jugui com es jugui. Ja firmo el partit més horroros de la historia i guanyar injsutament amb dos golets en accions aillades de Olles i Toni Mora i essent De Navas la gran figura. Pero els aficionats ocasionals que els hi dic jo, doncs que paguin que per 12 euros (o 9) una vegada al any no els impedira arribar a final de mes. Igual aquets mateixos es gasten 20 euros al bar per poder veure als FCB contra el Nastic o el Real Madrid o el Sevilla pel PPV. El meu humil consell al club es donar sempre prioritat al soci i el que no ho sigui, doncs a apechugar. I si algun dia es pugés a Segona A o Primera Divisio, quand vingui el Madrid, FCB o At. Madrid, a pagar 200 euros, o el preu de tot el carnet de soci d´un any. Visca el Sabadell!!!!!!!