Autor Tema: Qui jugava ahir a les 12: 15 H a l'Olímpia?  (Llegit 1717 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Qui jugava ahir a les 12: 15 H a l'Olímpia?
« el: 21 de Octubre de 2007, 13:48:04 pm »
Volia sapiguer quin equip del Sabadell era el q jugava ahir a Olímpia a les 12 del migdia contra un equip q anava de verd q em sembla q deien q era el Badia.

Jo vaig marxar al descans que anaven 1-0 però aquells xavalets jovenets de 11-12 anys o aixi em va agradar força com jugaven, sobretot un que li deien "Maxi" amb meleneta que jugava a la banda dreta.

Desconnectat BOSS ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 157
Re: Qui jugava ahir a les 12: 15 H a l'Olímpia?
« Respondre #1 el: 21 de Octubre de 2007, 13:56:54 pm »
era el alevin C

gano 2-1  creo¿ jejeje!!! pero si se seguro k gano!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 21 de Octubre de 2007, 13:58:12 pm »
Contra el Sabadell Nord, crec.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 21 de Octubre de 2007, 13:58:56 pm »
Era el alevin "A" el que jugaba contra el badia, y perdió 2-3. El alevin C contra el Sabadell nord ganó 2-1
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 21 de Octubre de 2007, 15:50:37 pm »
Volia sapiguer quin equip del Sabadell era el q jugava ahir a Olímpia a les 12 del migdia contra un equip q anava de verd q em sembla q deien q era el Badia.

Jo vaig marxar al descans que anaven 1-0 però aquells xavalets jovenets de 11-12 anys o aixi em va agradar força com jugaven, sobretot un que li deien "Maxi" amb meleneta que jugava a la banda dreta.

sino mekivoko akest nanu va fer kuasi 100 gols l'any pasat amb el setmenat es un aleví de 1º any encara

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 21 de Octubre de 2007, 16:53:10 pm »
Era el alevin "A" el que jugaba contra el badia, y perdió 2-3. El alevin C contra el Sabadell nord ganó 2-1

perdieron? jugaban contra unos d verde y me parecio escuchar q era el Badia. Q raro q perdieran eh! ya q la 1ª mitad fué totalmente dominada por los nuestros.. q lástima si es así....

Pues ese tal Maxi, apunta muy buenas maneras.
El Sabadell Nord no viste d verde de segunda equipación no? tendria q ser el Badia.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #6 el: 21 de Octubre de 2007, 19:14:48 pm »

perdieron? jugaban contra unos d verde y me parecio escuchar q era el Badia. Q raro q perdieran eh! ya q la 1ª mitad fué totalmente dominada por los nuestros.. q lástima si es así....

Pues ese tal Maxi, apunta muy buenas maneras.
El Sabadell Nord no viste d verde de segunda equipación no? tendria q ser el Badia.

era era el badia si yo vi los 2 partidos jeje la 2º ekipacion del sabadell nord es roja! i jugo contra el alevin C i como te han dixo fué 2-1 y el alevin A perdió 3-2 contra el badia... io tb vi asta el deskanso con un xute de falta al largero i el gol... me sorprendió k perdieran