si VISI,lo que pasa es que jo era molt petit..se que el atleti va guanyar una lliga a la NCA,es cert,lo soc matalasser..me agrada molt el atleti,pero si els horaris son els mateixos evidentment vaig a veure al sabadell,que es el que sento de veritat..lo d el altre dia..no em canso de repetir ho..va ser maravellòs..disculp a el meu catalá escrit..no es massa bò..una abrassada visi..
Jo també era molt petit, tindria uns 9 o 10 anys, eren altres temps, bons temps, igual que els que vindràn.
No fa massa, al lloc on treballo, va venir un company de feina de Madrid, i també es del At.Madrid, em va demanar si el podia portar al camp, hi vam anar cap al tard, li va encantar, i vam fer un intercanvi de pins, me'n va donar un de Atlleti i jo 'hi vaig donar un del Sabadell.
I no et discupis mai d'escriure o parlar el català, jo faig un mon de faltes com molta gent, tinc una veina que porta 40 anys a Sabadell i quan me la trobo al ascensor i li dic bon dia encara no m'enten, diu que no el necessita per res, jo valoro molt la gent que si esforça.
Que vaigi bé.