Autor Tema: Sabadell - Caudal  (Llegit 57588 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mieres

• Aleví
  • Missatges: 38
Re: Sabadell - Caudal
« Respondre #180 el: 16 de Juny de 2007, 19:37:30 pm »
PIPO,el que puediera iba a viajar.
La peña del frente viaja aunque se le esté quemando la casa.
Saludos.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #181 el: 16 de Juny de 2007, 20:09:08 pm »
Quanta gent creieu que hi haura dema a l'estadi? El meu pare m'ha dit avui que seríem uns 10000 ó 12000, i sincerament no crec que exageri. Els de Mieres fliparant amb el nostre ambient i espero que s'acollonin. Clar que, per sobre de tot, el respecte al rival i a la seva afició (encara que vinguin quatre gats)
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #182 el: 16 de Juny de 2007, 20:25:34 pm »
acabo d parlar amb un soci del Sporting de Gijon i em comenta que amb el Caudal són equips amics i que possiblement al partit d tornada vagin membres d'Ultra Boys del Sporting a veure el partit a Mieres q només sta a una horeta d Gijon.
És veu q tenen bona relació amb Frente tensión.

Desconnectat Mieres

• Aleví
« Respondre #183 el: 16 de Juny de 2007, 20:35:17 pm »
Pues como Mierense sólo te digo una cosa:
Los Ultra boys que acompañen al Sporting,sino juega el Gijón que se quedan en casa.
El Caudal se lleva bien con todos los club asturianos,lo que sucede es que en los años 70 hubo mucha emigración de Mieres a Gijón.Si te puede venir gente de Gijón, ahora este otro tipo de gente que nos olvide.

ferni20

• Visitant
« Respondre #184 el: 16 de Juny de 2007, 20:41:29 pm »
Pues como Mierense sólo te digo una cosa:
Los Ultra boys que acompañen al Sporting,sino juega el Gijón que se quedan en casa.
El Caudal se lleva bien con todos los club asturianos,lo que sucede es que en los años 70 hubo mucha emigración de Mieres a Gijón.Si te puede venir gente de Gijón, ahora este otro tipo de gente que nos olvide.
si, creo q tiene bastante tela esta gente, pero weno según esteq es socio del Sporting dice q tampoco la liaran ni nada...

Desconnectat Mieres

• Aleví
« Respondre #185 el: 16 de Juny de 2007, 20:50:34 pm »
Yo lo que no entiendo es que pintaría esta peña aquí.
Es una peña del Sporting y aquí el que los que juegan son el Caudal y el Sabadell.
Cuando juega el Sporting , o el Sporting B ,hay alguno por aquí.Pero vamos,yo no recuerdo un partido del Caudal y que vengan a  animar.Esta noticia me ha sorprendido,no lo veo lógico,es de esas cosas que tienes que verlas para creerlas.
Por cierto,Gijón está a menos de media hora por la Autovia Minera.Cuando llega el verano es el destino playero de las comarcas mineras.
Saludos.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #186 el: 16 de Juny de 2007, 21:24:50 pm »
las penyas tienen pensado mañana algo para dar anbiente en el campo tipo mosaico, banderitas de papel, algo de algo sabeis algo asias
visca el sabadell

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #187 el: 16 de Juny de 2007, 21:37:13 pm »
familia arekina hola: yo creo que despues del esfuerzo realizado sin animo de lucro por parte de simples socios y sinpacitantes de nuestro equipo alponer propaganda por sabadell y alrededores habra mas gente que el dia del mallorca ojala estuviera el campo hata a bandera y que la directiva se pusiera roja ya que ellos que an pagado a unos señores que por cierto si alguien save qui en son les podeiamos dar las gracias por el trabao no hecho .
los directivos encargan el trabajo a x persona pero es obligacion sulla asegurarse si lo hacen
 visca el sabadell y el que no piense igual peor para el :cheer :cheer :visca :balla.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #188 el: 16 de Juny de 2007, 21:58:45 pm »
Al menos ahora escriben de nosotros ya que durante toda la temporada y por estar en esta 3ª división las noticias que hablaban y hacian mensión de nuestro equipo son nulas.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=415855&idseccio_PK=1055&h=

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #189 el: 16 de Juny de 2007, 22:22:16 pm »
Bueno se acerca la hora, como en este forum se habla mucho y se comentó aquello de
"You'll never walk alone", pues bien para aquellos que les gustan esa canción y para relajar los nervios esperando al importante partido de mañana, aquí les pongo esta dirección para que se relajen, desde luego sería bonito oirla en la NCA., y cantarla entre todos.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=154441992

:anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #190 el: 16 de Juny de 2007, 22:31:15 pm »
Aquesta tarda, mentres uns comapnys de la força i jo ens dirigiem cap al centre per vendre entrades ens em trobat amb un grup d'uns 4 jugadors del Caudal, al principi no sabiem si eren del Caudal o no per que l'escut del pantaló i del polo no es veia bé, pero m'he apropat i els hi he preguntat si eren del Caudal i m'han dit que si, la veritat es que se'ls veu molt bona gent, els hi he dessitjat sort i els hi he dit ja la tipica frase de 'Que gane el mejor' , la veritat es que es veuen molt bona gent i seria una pena que demà algun personatge fes un acte incivic contra ells ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #191 el: 16 de Juny de 2007, 23:11:40 pm »
Al final les entrades valen 12 euros? Sabeu si demà les puc comprar en un altre lloc (algun bar, etc). Suposo que hi haura cua per entrar
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #192 el: 16 de Juny de 2007, 23:19:44 pm »
Xavier, les entrades demà ja son a 12 euros, les pots comprar als stands, als bars o al mateix estadi, a tots 3 lloc et costaran el mateix ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #193 el: 16 de Juny de 2007, 23:23:53 pm »
Cada vez queda menos , estoy ansioso por que sean la 7 de la tarde del Domingo, tenemos que ir al campo del Caudal  con la eliminatoria medio resuelta , pues otro partido como el del Mallorca no se si mi corazon lo aguantara.

Sabadell 3  Caudal 0

Visca el Sabadelllllllllllll l :scut :anims :anims :anims :anims
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #194 el: 16 de Juny de 2007, 23:28:31 pm »
Jo el 3-0 ja el firmo ara mateix i si que ens mereixeriem una eliminatoria trankila si... malauradament, pel que s'ha vist en la primera eliminatoria, sembla que no hi ha cap equip "cenicienta" aixi que, molt em temo, sera una eliminatoria de pocs gols i molt patiment  :-\

Vaaaaaaaa que ja queda poquet  :arbit

:botador  :trebol  :botador
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #195 el: 16 de Juny de 2007, 23:53:15 pm »
- Vaig dir q empatariem a 0 a Mallorca i vaig encertar.
- Vaig dir que el rival seria el Caudal i ho es

...

- I vaig dir que demà quedariem 1-0. I ho continuo pensant, si ho encerto ja seré el pronosticador oficial del foro  :laugh:

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #196 el: 17 de Juny de 2007, 00:03:13 am »
bernat bona nit perque no at mulles y dius el resultat de tornada ya que el de anada firmen mes de un :beer2

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #197 el: 17 de Juny de 2007, 00:11:39 am »
bernat bona nit perque no at mulles y dius el resultat de tornada ya que el de anada firmen mes de un :beer2

El de tornada dependrá del d'anada, el 0-0 del camp el Mallorca el vaig decidir surtint de la Nova Creu Alta pel joc que van desplegar els 2 equips  :smoking:

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #198 el: 17 de Juny de 2007, 01:29:47 am »
Doncs per desgràcia no hi podré ser demà a la Nova Creu Alta, els exàmens m'estan matant... així que us desitjo tota la sort del món i aviam si encarrileu l'eliminatòria i aneu a Astúries amb la feina mig feta.

A PER LA SEGONA B!!!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #199 el: 17 de Juny de 2007, 01:31:39 am »
Doncs per desgràcia no hi podré ser demà a la Nova Creu Alta, els exàmens m'estan matant... així que us desitjo tota la sort del món i aviam si encarrileu l'eliminatòria i aneu a Astúries amb la feina mig feta.

A PER LA SEGONA B!!!

Gracias Fanàtic. Si no vienes tu, que ya dicen que eres el gafe, puede que ganemos   :laugh:   En serio, espero que el próximo partido que vengas sea ya de 2aB    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma