Autor Tema: Caudal - Sabadell  (Llegit 16313 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Caudal - Sabadell
« el: 18 de Juny de 2007, 12:16:28 pm »
Doncs res... espero que aquest sigui el últim post per comentar un partit de la 3a divisió.

Hem de sortir concentrats al 100% i anar a guanyar també aquest partit.

Som-hi Sabadell només ens separen 90 minuts de la 2b.
« Darrera modificació: 18 de Juny de 2007, 23:42:50 pm per WebTeam SBD »
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Caudal - Sabadell
« Respondre #1 el: 18 de Juny de 2007, 12:20:47 pm »
Es sap amb seguretat si es jugara a les 6.30 o al final a les 6.30 i tambe si hauran entrades antcipades?

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3616
  • You will never walk alone
« Respondre #2 el: 18 de Juny de 2007, 12:38:09 pm »
ultim partit a tercera, ja era horaaaa :visca

podrien donarli minutss als joves, xro sense oblidarnos que tampoc es un amistos sino un partit de tramit,

aposto per un 0-2.(olles i villanova)

a 90 minuts del cim
Visca el Sabadell!!

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #3 el: 18 de Juny de 2007, 13:14:41 pm »
Molt bones, no crec que anem al camp del Caudal a fer un partit de costellada, eh?? Ens estem jugan l'ascens!!! L'equip titular ha de sortir al terreny de joc més concentrat que mai, ja que un gol ràpid d'ells podria posar nerviosos als jugadors.
Pel que fa al missatge de Furia, crec que si hi ha oportunitat i el partit esta sentenciat, (parlo de minut 75 o 80) amb quatre gols de renta, doncs que juguin els joves, però penso que fins que la cosa no estigui ben lligada no ens hem de relaxar gens ni mica i l'equip titular ha d'estar al camp.
El millor es pensar que no hi ha res fet, i ser prudents i respecte al rival, i un cop ho aconseguim doncs a pasar-ho bé, que crec que tant l'afició com els jugadors s'ho mereixen

Apa, salutacions a tothom que soc nou al Forum

DEWWWWWWWWWWWW!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 18 de Juny de 2007, 13:19:58 pm »
Los "jóvenes" como se dice, imagino que va por los Suarez, Guarch, Sergio, Jódar..., no creo ni que vayan convocados... La lista tiene que ser la misma de los 3 partidos anteriores del playoff., o sea los que han venido jugando, los que tienen toda la confianza de Moya, y hay que salir a por todas... Que es eso de dar descanso?  Descanso para que?  Que ya es el final, eh?   Eso si, yo los llevaría convocados a todos, pediría a la directiva que haga un pequeño esfuerzo y les pague viaje y alojamiento a TODOS LOS COMPONENTES DE LA PLANTILLA, en caso de una hipotética celebración de ascenso, yo creo que tienen que estar TODOS, repito TODOS.. Eso si, jugando, los DE SIEMPRE    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #5 el: 18 de Juny de 2007, 20:28:34 pm »
buenas noches familia arlekinada la eliminatoria esta casi resuelta pero nuestro peor enemigo somos nosotros mismos .
 el caudal saldra sin presion ninguna le va adar igual que le marque como sino y en esta situacion pueden ser muy peligrosos ,
alo mejor me direis que no es lo mismo pero acordaos del getafe lotenian todo perdido y lla saveis lo que paso.
ya se no es lo mismo peropongo este ejemplo ya que el barça salio tan confiado que palmo .
el domingo nuestros jugadores tienen que salir mentalizados a tope y marcar un golito , y sobre todo que no nos metan ningun gol dentro de la primera media hora visca el sabadell  :cheer :cheer :cheer
( TERRASA TIEMBLA YA ESTAMOS CASI AQUI)

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #6 el: 18 de Juny de 2007, 20:45:20 pm »
a radio sabadell han dit avui q jugarien a les 6
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 18 de Juny de 2007, 20:58:22 pm »
a radio sabadell han dit avui q jugarien a les 6

auras escoltat malament an dit 6 y mitja

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #8 el: 18 de Juny de 2007, 21:01:15 pm »
potser si...merci. com tambe em va semblar dir per part del sergi garces que el terrassa podria renunciar a jugar a segona b l'any que ve...

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #9 el: 18 de Juny de 2007, 21:10:07 pm »
Bueno confiem en que no hi hagui cap sorpresa, i que el partit a mieres sigui un pur transit cap a 2ªB.

1-1 es el resultat que vec alla, amb gol de Paquito el chocolatero :laugh:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #10 el: 18 de Juny de 2007, 21:25:37 pm »
potser si...merci. com tambe em va semblar dir per part del sergi garces que el terrassa podria renunciar a jugar a segona b l'any que ve...
I això?? :o
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat boinaman

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #11 el: 18 de Juny de 2007, 21:44:29 pm »
pues yo prefiero no escuchar nada de partido de trámite, o cosas parecidas...

Está claro q tenemos una gran ventaja, pero creo q la forma de pasar  será salir en mieres con humildad, y exactamente igual q en el partido de ayer: es decir, titulares y al 110% (algo q creo q plantilla y cuerpo técnico tienen bastante claro).
Si no q le pregunten al far$a por el getafe, o al sporting b por el ibiza.

Por cierto, acaban de decir en Futbol Cat q el domingo van a retransmitir por el 33 el partido entre Caudal y C.E. Sabadell!!!!! olé!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 18 de Juny de 2007, 23:10:32 pm »

simplement pq estan enfonsats en la miseria, el presi a marxat i tenen jugadors q cobren molt ... hi ha grupets dins la plantilla i és un polvorí q si no cobren abans del 30 de juny q s preparin per les denuncies  :beer2
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PoLtErGeIsT

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #13 el: 18 de Juny de 2007, 23:11:00 pm »
en serio?? n'estas segur? jo acabo de mirar la programació del 33 per dissabte i diumenge i no surt pas...  :no:

per cert, a veure si algu té fotos i sobretot videos del partit de dissabte ja que per desgràcia estava fora de Sabadell i no vaig poder anar-hi,... :bigcry: :bigcry: :bigcry: a veure si els podeu penjar...  :tongue3: graciessss

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #14 el: 18 de Juny de 2007, 23:16:40 pm »

simplement pq estan enfonsats en la miseria, el presi a marxat i tenen jugadors q cobren molt ... hi ha grupets dins la plantilla i és un polvorí q si no cobren abans del 30 de juny q s preparin per les denuncies  :beer2

K diceesss? :o
Pues hay k estar al tanto de nuevas noticias haber k pasa...
A los seguidores del terrasa k se meten x aki, si saveis algo comentarlo xD y kien se entere de algo tambien... :beer2

Haber si aora k tenemos ya casi el ascenso en el bolsillo va a desaparecer el Terrassa
Aunk seguro k le saldrá alguna identidad como Caixa Sabadell o Banc Sabadell y les ayudará... :ejem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 18 de Juny de 2007, 23:25:29 pm »
S'ha d'anar a mantenir el resultat, però ojo!! jo faria un golet per donar la tranquilitat!!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #16 el: 19 de Juny de 2007, 10:50:05 am »
aixo ja esta guanyat al caudal no li vaig veure res no tenian atac per fer alguna jugada n o van fer res nosaltres tenim un equipas no ens fotran 5 aixo ja esta ja estem a 2b.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #17 el: 19 de Juny de 2007, 11:24:48 am »
El Caudal únicamente creó ocasiones de "relativo" peligro en jugadas a balón parado. Con un portero como De Navas que si algo tiene es el dominio del juego aereo y un eje defensivo formado por el "jabato" Jaume y Pep "el zorro" Pagès, no creo que tengamos grandes dificultades e incluso se puede ir a por el partido.
Claves, no encajar gol en los primeros minutos, cabeza fría y humildad.

Vamos que este va a ser con toda seguridad nuestro último partido en 3ª.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #18 el: 19 de Juny de 2007, 13:35:22 pm »

A los seguidores del terrasa k se meten x aki, si saveis algo comentarlo xD y kien se entere de algo tambien... :beer2

Haber si aora k tenemos ya casi el ascenso en el bolsillo va a desaparecer el Terrassa
Aunk seguro k le saldrá alguna identidad como Caixa Sabadell o Banc Sabadell y les ayudará... :ejem

És que tampoc ho van repetir a la ràdio. crec que ha de ser falsa alarma perkè ahir em vaig connectar ala web del terrasa i l'únic que deien és que un tal lobera el feien directiu o algo així... En fi, si fos cert ja ho haguessin dit a la tele i la notícia ja s'hagués difós amb més claredat. Ara, si voleu riure, connecteu-vos al fòrum del terrasa...que innocents : :laugh:!!Tenen més moral que l'alcoyano!Es creuen que el fet de que el lobera aquest vingui del futbol base del barça, tindran "relacions amistoses" tots dos clubs i encara es passaran jugadors. Us imagineu el Ronaldinho vestit de vermell?jo sincerament, NO  :laugh:!I si ho fos,ja veurieu les garrotades que li fotrien els defenses de 2a B  :laugh:!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 19 de Juny de 2007, 18:01:13 pm »

És que tampoc ho van repetir a la ràdio. crec que ha de ser falsa alarma perkè ahir em vaig connectar ala web del terrasa i l'únic que deien és que un tal lobera el feien directiu o algo així... En fi, si fos cert ja ho haguessin dit a la tele i la notícia ja s'hagués difós amb més claredat. Ara, si voleu riure, connecteu-vos al fòrum del terrasa...que innocents : :laugh:!!Tenen més moral que l'alcoyano!Es creuen que el fet de que el lobera aquest vingui del futbol base del barça, tindran "relacions amistoses" tots dos clubs i encara es passaran jugadors. Us imagineu el Ronaldinho vestit de vermell?jo sincerament, NO  :laugh:!I si ho fos,ja veurieu les garrotades que li fotrien els defenses de 2a B  :laugh:!

La persona que ha contratado el Tarrassa es Sergio Lobera, lo han traído como Director Técnico, en su etapa en el Barça, fue uno de los mejores entrenadores del fútbol base, por el han pasado todos los cracks jóvenes del Barça, pienso que si el Club de egara lo ha fichado es porque han cambiado la forma de ver y pensar en el fútbol donde se gasta mucho dinero con resultado cero y en el que con lo poco que hay trabajar y preparar a la juventud.

PD Ese no quiere decir que el Tarrasa se pueda aprovechar de jugadores de la cantera del Barça que tendrían que estar en la 2ª B, o sí, ya que el filial como sabemos perdió la categoría y hay que buscarles ubicación.
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia