bueno d'aquí 24 hores alguns arlequinats ja tindrem la maleta feta i partirem direcció Barcelona per a sortir posteriorment cap a Mieres del Camino.
Semblava q no arrivaria mai aquest dia ( salvo tragedia) s'acosta. Em sembla mentida q demà quan surti de la porta d casa meva i quan torni d'aquí 3 dies a entrar a casa ja siguem equip nóvament d Segona B. Estic parlant del més q possible Ascens a 2ª B q per molt q ho aconseguim diumenge cap d nosaltres arrivarà mai a sapiguer la importancia d'aquest fet per al nostre club.
Hem patit molt aquesta temporada, no per la lliga q em fet q crec q és més q aprovada, sinó pel fet d veure'ns en les condicions amb les q ens hem vist, jugant a Tercera i veient com el diumenge a la tarda donaven partits de Segona B en els quals deiem... perq no estem en aquesta categoria? algun dia tornarem a ser grans, i crec q aquest dia s'acosta.
En cas d pujar, el dia q vegi el calendari de la propera temporada d Sgona B i miri la 1ª jornada i vegi per exemple un CE SABADELL- ALCOIÀ s'em possarà la pell d gallina la ilusió d tornar a veure aquest equip a Segona B. I és q mai a la vida pensava q em podria fer tanta ilusió i q enyoraria tan els partits contra Terrassa, Gramanet, Figueres....
En fi, q tinc moltes ganes d q tornem a estar al nivell dels equips catalana d Segona B i q ja no ens puguin dir q sóm inferiors....