Bé, veig que ha passat el que em temia que passaria un dia o altre i crec que ja havia expressat en un altre post, és a dir allò de "si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem".
Aquí no esperem remuntades de ningú. És més, està planificat ja tot el que farem dilluns al FCat en cas que es confirmi l'ascens. I esperem poder mostrar bones imatges de tots els que no poden (no que no volen, que no poden) anar a Mieres.
Aprofito per recordar com ja vaig comentar en un altre post que el CES ha donat el seu vist-i-plau a la retransmissió en directe del partit. I aclarir també que la primera notícia que vaig rebre jo, personalment, de la possibilitat que es retransmetés el Caudal- Sabadell va ser el dissabte 23 a les 20h30, és a dir, 24 hores abans que Moro es fes en pròpia porta el quart gol del Sabadell.
Respecte al tema satèl·lit, dir-vos que pel que em comenten la tria de programació de TVC Internacional no depèn del departament d'esports i per tant nosaltres no hi podem fer res. Només puc dir-vos que si a final de setmana no surt a la programació podeu comptar que no es veurà pel satèl·lit, malauradament.
J.