Clar q si dagar. Ferni, tu creus q la gent q tingui l'oportunitat d'anar a mieres s'ho perdrà? Es una ocasió irrepetible de veure algo així. Els q no hi van es pq en el fons no els va bé anar i no els donis la culpa a tv3 de res pq en el fons la majoria ho demanavem a crits... jo suposo q tu hi vas per fer akest comentari, pq si no hi poguessis anar et keixaries tb?
em queixaria pel fet d q llavors l'equip no estigués gaire recolzat a Mieres, però és evident q ho agrairia, aixó si, per molt q el donguessin per la tele jo no m'estava a casa en aquest partit, prefereixo sentir-lo per radio sabadell a l'Ajuntament q veure'l a casa pel 33.
Jo el q vull entendre és q aquest acord televisiu amb el CE Sabadell es debia produir dies abans del partit, si no no ho entenc q pguin donar la eliminatoria teóricament menys emocionant de les 4 dels equips catalans. I jo com q sóc molt mal pensat només em passa pel cap que alguns ( no tots evidentment) es vulguin enfontre d nosaltres en cas d q ens remontessin.... és q em resulta extrany q d cop i volta surti a la llum q ens donen pel 33, pensava q això se sabia d'abans.
Aquí hi ha 2 versions a creure la bonifacia i la de dolent.
- La d creure q donen aquest partit perq pràcticament es don per assegurat q serà l'únic equip català q aconseguirà l'ascens, i pot ser bonic retransmetre per tot Catalunya l'ascens d'un històric com nosaltres.
- O bé la versió de la mala persona d creure q es pot donar la petita possibilitat d q sigui una remontada histórica en la qual s'en pugui enfotre mig Catalunya del CE Sabadell.
Ara q és igual tan si pugem com si no, com més gent del Sabadell pugui veure el partit millor. Donarem per bona aquesta retransmissió.