Autor Tema: Sabadell - Caudal per Televisio.  (Llegit 16220 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Sabadell - Caudal per Televisio.
« Respondre #60 el: 18 de Juny de 2007, 22:26:34 pm »
jo trobo perfecte que tvc doni aquest partit,serem la gran majoria els que no podrem anar a mieres,i almenys podrem veure les imatges de l'ascens i no nomes escoltant la radio

ferni20

• Visitant
« Respondre #61 el: 18 de Juny de 2007, 22:27:49 pm »

Bé, veig que ha passat el que em temia que passaria un dia o altre i crec que ja havia expressat en un altre post, és a dir allò de "si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem".

Aquí no esperem remuntades de ningú. És més, està planificat ja tot el que farem dilluns al FCat en cas que es confirmi l'ascens. I esperem poder mostrar bones imatges de tots els que no poden (no que no volen, que no poden) anar a Mieres.

Aprofito per recordar com ja vaig comentar en un altre post que el CES ha donat el seu vist-i-plau a la retransmissió en directe del partit.

Vist frédament és important q la gent q es quedi a Sabadell puguin gaudir del partit del possible Ascens desde la pça de l'Ajuntament o bé desd casa, és d'agrair per a ells la veritat. Ara bé, tal i com vem dir un dia per aquí a TV de Catalunya hi treballa molta gent  i suposo q alguns s'alegrarien d q el SAbadell pugés, ara ve d'altres si es produís la remontada del Caudal tmb n'estarien força contents, per exemple el teu company d retransmissió... pero bueno, espero q no els i donguem la alegria i aconseguim l'ascens sense patiment, i si s'aconsegueix guanyant millor!
A mi tmb em fa rabia q el donguin per la TV per q molts q encara s'estan pensant si viatgen o no a Mieres es quedaran a casa a veure el partit, i alguns ni tan sols aniran a l'Ajuntament.
Per cert, a Mieres hi ha Canal 33? ho dic perq si tinc ressaca potser em quedo a l'Hotel a veure el partit  :laugh: :laugh: :laugh: és broma evidentment! seria per matar-me... :xupet

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 18 de Juny de 2007, 22:29:16 pm »
Clar q si dagar. Ferni, tu creus q la gent q tingui l'oportunitat d'anar a mieres s'ho perdrà? Es una ocasió irrepetible de veure algo així. Els q no hi van es pq en el fons no els va bé anar i no els donis la culpa a tv3 de res pq en el fons la majoria ho demanavem a crits... jo suposo q tu hi vas per fer akest comentari, pq si no hi poguessis anar et keixaries tb? ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 18 de Juny de 2007, 22:30:20 pm »
Jo trobo perfecte que donguin el partit pel Canal 33. Es una magnífica forma per la gent que no pot desplaçar-se a Mieres.  :anims
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #64 el: 18 de Juny de 2007, 22:31:09 pm »
Teniu una modificació del meu missatge anterior que us pot interessar.  :)

ferni20

• Visitant
« Respondre #65 el: 18 de Juny de 2007, 22:43:08 pm »
Clar q si dagar. Ferni, tu creus q la gent q tingui l'oportunitat d'anar a mieres s'ho perdrà? Es una ocasió irrepetible de veure algo així. Els q no hi van es pq en el fons no els va bé anar i no els donis la culpa a tv3 de res pq en el fons la majoria ho demanavem a crits... jo suposo q tu hi vas per fer akest comentari, pq si no hi poguessis anar et keixaries tb? ;)

em queixaria pel fet d q llavors l'equip no estigués gaire recolzat a Mieres, però és evident q ho agrairia, aixó si, per molt q el donguessin per la tele jo no m'estava a casa en aquest partit, prefereixo sentir-lo per radio sabadell a l'Ajuntament q veure'l a casa pel 33.
Jo el q vull entendre és q aquest acord televisiu amb el CE Sabadell es debia produir dies abans del partit, si no no ho entenc q pguin donar la eliminatoria teóricament menys emocionant de les 4 dels equips catalans. I jo com q sóc molt mal pensat només em passa pel cap que alguns ( no tots evidentment) es vulguin enfontre d nosaltres en cas d q ens remontessin.... és q em resulta extrany q d cop i volta surti a la llum q ens donen pel 33, pensava q això se sabia d'abans.

Aquí hi ha 2 versions a creure la bonifacia i la de dolent.

- La d creure q donen aquest partit perq pràcticament es don per assegurat q serà l'únic equip català q aconseguirà l'ascens, i pot ser bonic retransmetre per tot Catalunya l'ascens d'un històric com nosaltres.

- O bé la versió de la mala persona d creure q es pot donar la petita possibilitat d q sigui una remontada histórica en la qual s'en pugui enfotre mig Catalunya del CE Sabadell.

Ara q és igual tan si pugem com si no, com més gent del Sabadell pugui veure el partit millor. Donarem per bona aquesta retransmissió.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #66 el: 18 de Juny de 2007, 22:51:16 pm »
Ferni20,

Insisteixo en aclarir que la possibilitat que es retransmeti el partit jo la conec el dissabte dia 16 (no 23 com he dit abans!  :Hecho_polvo:) a les 20h30. Per tant, abans que es conegués el 4 a 0.

En un altre post ja vaig comentar que ens vam interessar per TOTES les eliminatòries i que la setmana passada no vam poder televisar cap partit perquè cap equip va acceptar la petició que feia TVC de jugar dissabte a les 18h30 per no coincidir amb la Fórmula 1 que es fa per TV3. Respecte a la tornada, és tan fàcil com que el Gavà i el Girona juguen el migdia i no hi ha cap televisió autonòmica que produeixi la senyal d'aquests partits. I pel que fa al Reus, ja abans del partit d'anada es va preguntar per una hipotètica retransmissió de la tornada per la qual tampoc hi va haver acord. Fins que tant TPA com el CES ens van obrir la porta de la retransmissió del Caudal- Sabadell i hi hem entrat ben a gust. Jo també tinc dues versions; la dolenta és que potser televisarem un partit de tràmit; la bona és que potser retransmetrem un ascens d'un equip català.

Pensar que retransmetem el Caudal- Sabadell esperant que el Caudal guanyi 5 a 0, perdona que t'ho digui, eh? però és una mica retorçat.

ferni20

• Visitant
« Respondre #67 el: 18 de Juny de 2007, 22:59:24 pm »
evidentment q ho és la veritat, pero q hi ha molta gent q somia en aquest marcador     (no ho dic per tu), la veritat és q seria bastant pocafeina donar aquest partit amb la mala llet d'esperar una remontada pero q igualment continuo pensant q de les 4 eliminatories aquest partit a la força a d ser el menys emocionant, ja q si és emocionant és perq el Caudal ens complica la eliminatoria del contrari és partit d'empat a 1 o victoria mínima del Caudal.
Un Poli Ejido B- Gavà crec q seria molt més interessant per a l'espectador vista com està la eliminatoria o fins i tot un Alcalà Girona, pero q si no hi ha hagut acord no hi ha hagut acord.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #68 el: 18 de Juny de 2007, 23:02:39 pm »

No, si aquests dos no és qüestió d'acord, és que que se sàpiga cap televisió autonòmica produeix el senyal, Ferni.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 18 de Juny de 2007, 23:03:29 pm »
Pensar que retransmetem el Caudal- Sabadell esperant que el Caudal guanyi 5 a 0, perdona que t'ho digui, eh? però és una mica retorçat.

Evidentment, tu no coneixes al Ferni. D'ell, t'ho pots esperar tot!

Ets un crack, Jordi. No sé perquè però tots els Jordis son collonuts!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #70 el: 18 de Juny de 2007, 23:37:35 pm »
La possibilitat de donar el Caudal-Sabadell es va produir abans del partit del diumenge. A mi, diumenge pel matí, un company de redacció del Jordi Sunyer ja m'ho va comentar.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #71 el: 18 de Juny de 2007, 23:43:22 pm »
qui vol anar a Mieres és evident que anirà o facin per la tele o no pq se ha de ser molt arlekinat per anar-hi amb les dificultats del viatge i crec que els q no podem anar estem contents de tindre imatges. Jo estaré treballant i podre anar-ho mirant desde la feina i grabar-ho és clar. Per una vegada crec que tv3 ens fa un gran favor i q tots estarem contents de tindre grabat el partit sencer del ascens

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #72 el: 18 de Juny de 2007, 23:45:55 pm »
Mira , en akest cas trobo totalment lógic i normal ke TV3 dongui el partit  , ja podiem comptar amb akesta possibilitat d fet , po ke això no serveixi d'excusa per no viatjar!! El Sabadell mai ha pujat sol i recordo els 4.000 d'akell any a Binefar , seria una vergonya ke per un motiu o un altre , no fossim ni 200 els desplaçats

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #73 el: 18 de Juny de 2007, 23:55:32 pm »
La hora del partit es dolenta, per molta gent que treballa o estem d'examens com es el meu cas. I si a sobre es confirma que hi haura pantalla gegant a la plaça Sant Roc...  :hurra
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #74 el: 19 de Juny de 2007, 10:34:30 am »
Estic d'acord al 100% amb el que ha dit el company Birri: qui pugui anar a Mieres, hi anirà :dance, però tots els que malauradament no podrem viatjar-hi :plora estavem esperant amb candeletes poder veure el partit :visca -però si tots buscavem la manera de connectar amb la televisió astuariana :allloro- i ara resulta que ens el faran pel 33, amb la qual cosa no tindrem aquests problemes i encara tenim els sants dallonses de queixar-nos... ja em perdonareu, però a vegades hi ha qui sembla que es queixi per vici. :paret
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #75 el: 19 de Juny de 2007, 11:07:02 am »
hola, jo vaig a Mieres. Tota la familia anem a Mieres, aprofitarem per coneixer Asturies. Vaig triarme vacances amb aquestes dates per els play-off. I crec que es perfecte que es doni per C33. Tothom ho podra veure i gaudir del nostre ascens. Es un viatje dificil per la arribada en dilluns i el tema de la feina, pero es molt clar que qui no va es perque no pot, no perque no vol, i qui tenia pensat d'anar no canviara d'idea perque sigui restrasmes per C33. Pensar altre cosa com he llegit, es de no tindre gaire seny. Nomes s'ha de pensar quanta gent pensara en anar a veure a l'equip l'any que ve, o fer-se soci per aquestes imatjes. Crec que anirem uns 500 a Mieres, jo ja confirmo a 15 persones del meu entorn que aniran. TOTS A GAUDIR DEL DIUMENGE ARLEQUINAT.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #76 el: 19 de Juny de 2007, 12:03:22 pm »
Ojalá pudieramos ir mi hermano y yo a Mieres a celebrar el ascenso. Pero la hora del partido nos hace imposible desplazarnos hasta Mieres.
La verdad es que si hay la posibilidad de reunir a los arlekinados para celebrar juntos el ascenso mejor que mejor. Por que vamos a subir de categoría. Despues de todo lo que hemos sufrido nos vamos a rajar ahora!!!.
OJO siempre con humildad y sin avasallar al contrario. PERO VAMOS A SUBIR.

Por cierto, igual que se critica a TV3 cuando lo hace mal, ahora hay que agradecerles el interés y dar las gracias a Jordi también por su interés.

A Mieres todo el que pueda para dar buen imagen de nuestra afición y el que no
a la Pl. Sant Roc.

oriolh

• Visitant
« Respondre #77 el: 19 de Juny de 2007, 13:28:06 pm »
Moltes gracies per poder veure el partit pel canal 33.  :reverencia2 33  :reverencia2  :ok :beer2
« Darrera modificació: 21 de Juny de 2007, 09:19:00 am per oriolh »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #78 el: 19 de Juny de 2007, 13:35:08 pm »
Gracies Jordi per la part que et toca donant aquest partit per c-33 aixi podrem transformar la plaça sant roc en una petita NCA !!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #79 el: 19 de Juny de 2007, 16:05:15 pm »
Vull felicitar públicament a TVC per donar el partit del CE Sabadell.

Jo aniré a Mieres però és evidentment que moltíssima gent no hi podrà anar al no poder demanar festa a la feina o per altres motius i com a mínim tindrà l'oportunitat de veure el partit en directe per el 33 i a més a més amb una pantalla gegant juntament amb altres arlequinats.
Espero que siguem molta gent a Mieres i que igualment la Pl. Sant Roc estigui plena per seguir, el què tots esperem que sigui la celebració de l'ascens.

Perdona que tu digui ferni però en aquest cas has pixat totalment fora de test. S'ha d'estar una mica malalt per pensar que retransmetin el partit per el 33 per esperar que remunti el Caudal! Realment fa riure.

Si es critica en aquest casos quan TVC actua bé, després ja no es té cap mena de credibilitat en els casos que tenim raó a queixar-nos, ja que s'entra en una dinàmica molt dolenta de queixar-nos per sistema i faci lo que faci sempre critiquem.

Torno repetir: felicitats 33, i ferni20, si us plau fes-te mirar la paranoia mental que tens (si vols hi pots reflexionar al tren).

Ferni20, no t'enfadis perquè ja ens coneixem prou.