Autor Tema: Sabadell - Caudal per Televisio.  (Llegit 16223 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
Re: Sabadell - Caudal per Televisio.
« Respondre #80 el: 19 de Juny de 2007, 18:29:16 pm »
Hola nois,

Insisteixo, jo no decideixo si es retransmeten els partits o no! En aquest cas hi ha un cap de retransmissions que negocia i diu si es pot o no es pot. Com a molt, el que sí que vaig fer en el seu dia és preguntar-li què es podia fer amb els partits de la fase d'ascens a 2a B i preguntar-li si es podia fer alguna cosa.

Esperem que tot vagi bé i que no hi hagi cap problema d'última hora!  :)

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 19 de Juny de 2007, 20:18:15 pm »
Que grande ferni..decir que tv3 dará el partido para ver como remonta el Caudal..te las he escuchado de muy gordas pero esta se lleva el premio!! jaja  :Paletas:

ferni20

• Visitant
« Respondre #82 el: 19 de Juny de 2007, 21:04:32 pm »
o no m'explico o no em voleu entendre... bueno suposo q serà una mica d tot, alguns semblen d la premsa rosa per aquí.
A mi només em sorprén q una cosa q normalment se sap amb bastant temps ara resulti q s'avisi 6 dies abans del fet q es retransmetrà el partit per TV3.
El sr. Sunyer ja m'ha donat uns motius q per a mi són vàlids i és el fet q no hi hagi pogut haber acord amb els altres 3 equips catalans q segurament disputaran una tornada molt més interessant q la nostra.
Sobre si estic o no content d si donen el partit, jo sóc dels q vaig a Mieres pero bueno si la gent q és del Sabadell i no pot anar a Mieres pot veure el partit igualment per la tele doncs millor q millor la veritat, això ja ho he dit abans.
Jo simplement dic q estic convençut q més d'un i de 2 i de 3 tan d'aquest canal televisiu ( q no destaca per a ser molt imparcial precisament)  com de tot Catalunya`mirarà el partit i disfrutaria com un boig si ens remontessin la eliminatoria, s'ha  d ser realista, i el q pensi q tot Catalunya el diumenge estarà amb el Sabadell és q porta una vena als ulls: la majoria de gent de: Tarrasa, Figueres, Sta Coloma, La Ràpita, etc.. etc esperen q ens passem un any més a Tercera i disfrutarien com mai si ens veiessin punxar, igual q nosaltres vam veure a punxar per TV3 al Tarrasa a Málaga per 5-1 i vam disfrutar i ens en vam estar enfotent durant 5 anys.

En resum, q com a positiu,  1700 socis del Sabadell i 2 o 3 mil simpatitzants més q no podran anar a Mieres veuran el partit per la tele.

I com a negatiu, q milers d gent antisaballuts q mirin aquest partit estaran amb espelmes sobre el televisor perq es produeixi el miracle a Mieres.
I q molt provablement la majoria de gent q aquell dia segueixi el partit pel 33 sigui el 1ª partit d la temporada q veu del Sabadell i en cas d perdre diran q sóm uns matats i quan vegin 100 espectadors del Sabadell a Mieres diran.. se les donen d grna afició i el dia q es juguen el play off ´no arriven ni a 100. Jo és d'això q em queixo, cert q tenim un 90 % d'oportunitats de que a les 20: 30 H tot Catalunya vegi al Sabadell celebrant un Ascens pero recordeu q hi ha el 10 % d'oportunitats de q mig Catalunya se n'enfoti d nosaltres en el cas d q ens quedem un any més a Tercera.

Apart d'això, ja veurem el sr. Gonzalvo quina alegria li comporta l'Ascens del Sabadell dsp de la retransmissió del partit amb el Palafurgell..... lo millor pels q es quedin aquí? lo d sempre i d cada partit d TVC d 1ª,2ª,2ª B o 3ª possar la tele sense veu i escoltar el futbol per la ràdio....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #83 el: 19 de Juny de 2007, 21:17:49 pm »
Pensa q al iwal q nosaltres moltra altra gent de fora se n'alegrarà de si el sabadell acaba pujant, al iwal que molts del sabadell també ens alegrem de que els altres ekips catalans del grup pugin. No només hi ha gent del sabadell a sabadell, i hi ha d'altra gent que sense ser del sabadell també s'alegrarà de q pugem pq som un ekip que caiem també en gràcia (no tothom ens odia), al igual  que d'altres ens alegrem de q no hagi pujat el terrassa i de q ens haguessim alegrat si hagués baixat la rapitenca per exemple xDD

ferni20

• Visitant
« Respondre #84 el: 19 de Juny de 2007, 21:27:25 pm »
ja ho se birri q no tothom ens odia,  pero hi ha molta gent q ens odia.. perq? suposo q perq sóm un históric amb una gran afició.
A mi el q m'empipa és q ens donguin per TV el dia q possiblement l'equip jugui més defensiu i amb menys intensitat degut al resultat q ens portem del partit d'anada.
Tots sabem q el partit d Mieres és de 0-0, 1-1 o 2-2 com a resultats més positius, és evident q amb una renta d 4-0 no anirem en aquest martit a matar-nos a guanyar, i és per això q no m'agrada q ens vegi tot Catalunya per la tele en el partit possiblement més "pobre"o amb menys futbol q farem en tota la temporada.
Ara imagina't q el partit acabi 2 o 3-0 i amb nosaltres tot el partit patint i embotellats, doncs no donarem sensació d ser un gran equip q torna a Segna B...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #85 el: 19 de Juny de 2007, 21:49:37 pm »
No estoy deacuerdo contigo ferni. Estoy deacuerdo en que a todos nos gusta que el Sabadell dé buena imagen al resto de Cataluña cuando nos televisan pero... ¿de verdad te interesa lo que piense la gente? Porque a mi no me interesa, y los que sepan un poco de futbol saben que somos un club histórico, que estamos en 3ª por accidente, que el año que viene habrá una plantilla muy cambiada y, lo mas importante, que hemos subido a 2ª B (salvo catástrofe mayor)... a partir de ahí los que nos quieran criticar por perder o por dar una mala imagen que lo hagan, lo harían iwalmente; pero la opinión que verdaderamente me importan es la de los socios y aficionados del C.E. Sabadell que somos los que realmente sufrimos el dia a dia del club. :beer2
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

ferni20

• Visitant
« Respondre #86 el: 19 de Juny de 2007, 22:02:51 pm »
No estoy deacuerdo contigo ferni. Estoy deacuerdo en que a todos nos gusta que el Sabadell dé buena imagen al resto de Cataluña cuando nos televisan pero... ¿de verdad te interesa lo que piense la gente? Porque a mi no me interesa, y los que sepan un poco de futbol saben que somos un club histórico, que estamos en 3ª por accidente, que el año que viene habrá una plantilla muy cambiada y, lo mas importante, que hemos subido a 2ª B (salvo catástrofe mayor)... a partir de ahí los que nos quieran criticar por perder o por dar una mala imagen que lo hagan, lo harían iwalmente; pero la opinión que verdaderamente me importan es la de los socios y aficionados del C.E. Sabadell que somos los que realmente sufrimos el dia a dia del club. :beer2

no me interesa lo q diga la gente, pero me da rabia q gente q no saben ni como quedamos el domingo pasado en la NCA y q no han visto ni los goles vengan a reirse d nosotros porq quizas hagamos un partido " relajado" en Mieres, eso ya sin contar lo q pasaria si nos remontaran, q lo veo complicado pero entonces si q tendriamos q oir como dicen durante 3 años q donde queriamos subir con este equipo.... solo es eso, simplemente deseo, rezo y espero q acabemos subiendo juguemos como juguemos en Mieres, q si perdemos 2-0 no pasa nada pero q si podemos ganar este partido y demostrar el potencial d este club mejor q mejor  :ok.
Y bueno si ganamos, algunos ya se encargarán de decir q vaya caricatura d equipoq nos a tocado en el PLAY OFF yq suerte.....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #87 el: 20 de Juny de 2007, 08:38:45 am »
Por cierto... en el Teletexto de TVC (tv3 i c33) todavia no se dice nada del partido.. Como retransmisiones semanales, UNICAMENTE sale un interesantiiiisimo partido de esta noche del barça nosedonde....       :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #88 el: 20 de Juny de 2007, 09:32:40 am »
Por cierto... en el Teletexto de TVC (tv3 i c33) todavia no se dice nada del partido.. Como retransmisiones semanales, UNICAMENTE sale un interesantiiiisimo partido de esta noche del barça nosedonde....       :mmmm

A la programació del 33 que surt a la pàgina web sí que surt:
http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcProgramacio.jsp?data=20070624&canal=33

Concretament a les 18:30 posa "Futbol: Ascens a Segona B entre Caudal - C. E. Sabadell".

Això sí per TVCi no diu res del partit, per tan suposo que no el donaran.
Tot i això per la gent que estigui fora de l'àmbit de cobertura del 33 en analògic o en TDT (i que evidentment no estigui a Mieres) sempre té l'opció de veure'l per Internet a www.3alacarta.cat fent clic a l'icona del 33 on diu "En directe". Això sí només funciona amb l'Internet Explorer però la qualitat és basant bona.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #89 el: 20 de Juny de 2007, 14:06:45 pm »
Hola a tots,

Un parell d'aclariments (al marge del "cas Gonzalvo" que està ja sobadíssim  :****). Primer que a dia d'avui  s'ha demanat enviar una càmera a la pantalla gegant si més no per emetre un repor al FutbolCat de l'endemà, però no tinc constància ara mateix que això impliqui connexions en directe. Respecte al tema de TVCi, doneu com a dia límit el divendres per comprovar la programació. Si llavors no surt, senyal que finalment des de programació d'aquesta cadena han decidit donar el partit.

Si hi ha alguna novetat intentaré informar-vos.

J.

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Resposta a Ferni20
« Respondre #90 el: 20 de Juny de 2007, 17:24:50 pm »
Ferni,
feia temps que no sentia a dir tantes barrabassades en tant poc temps.  :ko
I cada cop que ho intentes arreglar encara la pífies més i et poses més de peus a la galleda...  :bigcry:
Per favor, com es pot ser tan retorçat? sempre ens queixem que TVC només parla del Barça i ara que ens retransmeten un partit de tercera i a fora, encara et queixes? hem d'estar agraïts que tothom qui no hagi pogut anar a Mieres el pugui seguir en directe a casa, a la Pl. Doctor Robert o en un bar... i fins i tot els que anem a Mieres tenim la possibilitat d'enregistrar-lo per veure si ens veiem per la tele  ;)
Ah, i si vols quedar-te a l'hostal podràs mirar el partit per la TV asturiana...
I abans d'escriure tants missatges estaria bé que comptessis fins a 10  :borratxo
I havent guanyat 4-0 no ens amarguem el viatge pensant que ens poden remuntar per un complot de TVC... aquest viatge és perquè ens ho passem bé  :visca i que anem a Astúries per poder celebrar un ascens  :hurra
Fixa't que ets l'únic que escrius al fòrum que has criticat aquesta retransmissió... fes-t'ho mirar  :cool

I que consti que tot això t'ho dic des de l'apreci personal que et tinc, i sabent que ens ho passarem d'allò més bé tu, jo, el minotaure i l'altre tripulant d'aquesta expedició en tren a Astúries. TXU, TXU !!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #91 el: 20 de Juny de 2007, 17:56:37 pm »
 Valoro molt positivament  retransmisió del petit, al igual que l´instal.lació de la pantalla gegant.  Amb el marcador tant cara és publicitat favorable, possibilitat de seguir el partit a la ciutat, "fent pinya" amb els afeccionats i una cosa que ningú ha citat que és que la presència de les càmares de la TV autonòmica, limita bastant les possibilitats de patir una "encerrona", que tampoc em semblava que fóssin moltes. TV3 en aquest cas, fa de "notari".

I lo d´esperar la remontada, senzillament surrealista....   Entenc que a TV3 li agrada apuntar-se a "cavall guanyador" i precisament retransmet al Sabadell perquè és l´escenari on veu més possibilitats d´èxit d´un equip català, amb les corresponents cel.lebracions afegides i el caràcter mediàtic que té tot això.  Fixeu-vos que es va retransmetre l´Eldense-Hospitalet (que depenia d´ell) que l´Espanyol-Badalona, i va 3 temporades es va triar l´Hospitalet-Sangonera, amb "tot el peix venut".

« Darrera modificació: 21 de Juny de 2007, 10:34:02 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #92 el: 21 de Juny de 2007, 00:34:09 am »
Totalment d'acord!!!!!!!!!!!!!!!!!