o no m'explico o no em voleu entendre... bueno suposo q serà una mica d tot, alguns semblen d la premsa rosa per aquí.
A mi només em sorprén q una cosa q normalment se sap amb bastant temps ara resulti q s'avisi 6 dies abans del fet q es retransmetrà el partit per TV3.
El sr. Sunyer ja m'ha donat uns motius q per a mi són vàlids i és el fet q no hi hagi pogut haber acord amb els altres 3 equips catalans q segurament disputaran una tornada molt més interessant q la nostra.
Sobre si estic o no content d si donen el partit, jo sóc dels q vaig a Mieres pero bueno si la gent q és del Sabadell i no pot anar a Mieres pot veure el partit igualment per la tele doncs millor q millor la veritat, això ja ho he dit abans.
Jo simplement dic q estic convençut q més d'un i de 2 i de 3 tan d'aquest canal televisiu ( q no destaca per a ser molt imparcial precisament) com de tot Catalunya`mirarà el partit i disfrutaria com un boig si ens remontessin la eliminatoria, s'ha d ser realista, i el q pensi q tot Catalunya el diumenge estarà amb el Sabadell és q porta una vena als ulls: la majoria de gent de: Tarrasa, Figueres, Sta Coloma, La Ràpita, etc.. etc esperen q ens passem un any més a Tercera i disfrutarien com mai si ens veiessin punxar, igual q nosaltres vam veure a punxar per TV3 al Tarrasa a Málaga per 5-1 i vam disfrutar i ens en vam estar enfotent durant 5 anys.
En resum, q com a positiu, 1700 socis del Sabadell i 2 o 3 mil simpatitzants més q no podran anar a Mieres veuran el partit per la tele.
I com a negatiu, q milers d gent antisaballuts q mirin aquest partit estaran amb espelmes sobre el televisor perq es produeixi el miracle a Mieres.
I q molt provablement la majoria de gent q aquell dia segueixi el partit pel 33 sigui el 1ª partit d la temporada q veu del Sabadell i en cas d perdre diran q sóm uns matats i quan vegin 100 espectadors del Sabadell a Mieres diran.. se les donen d grna afició i el dia q es juguen el play off ´no arriven ni a 100. Jo és d'això q em queixo, cert q tenim un 90 % d'oportunitats de que a les 20: 30 H tot Catalunya vegi al Sabadell celebrant un Ascens pero recordeu q hi ha el 10 % d'oportunitats de q mig Catalunya se n'enfoti d nosaltres en el cas d q ens quedem un any més a Tercera.
Apart d'això, ja veurem el sr. Gonzalvo quina alegria li comporta l'Ascens del Sabadell dsp de la retransmissió del partit amb el Palafurgell..... lo millor pels q es quedin aquí? lo d sempre i d cada partit d TVC d 1ª,2ª,2ª B o 3ª possar la tele sense veu i escoltar el futbol per la ràdio....