Autor Tema: NO SE HA GANADO NADA  (Llegit 4798 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
NO SE HA GANADO NADA
« el: 18 de Juny de 2007, 01:36:32 am »
Pues eso, me gustaría pedir un poco de moderación en según que comentarios, pues como digo en el título NO SE HA GANADO NADA. Vale que lo mas dificil esta hecho, que esta encarrilado, que lo tenemos muy bien, pero.... Que nadie se piense que vamos a ir a Asturias de turismo, eh... Es lo peor que podrian pensar los jugadores, que se contagiaran de la excesiva euforia y que no supieramos rematar..  Ellos (caudal) seguro que lo dan el todo por el todo, pues no tienen nada que perder, y en un campo pequeño, hierba alta, y con un publico enferovorizado, pues hariamos bien en no ir confiados.....   Que puede pasar cualquier cosa, no quiero ser catastrofista, pero mirad los casos del Barça en Getafe, o el Caravaca en canarias.. O es que la posibilidadl del atraco no está contemplada?

Por eso pediría un poco de seny, sobretodo esos que no vais a ir a Mieres abteneros de hacer comentarios ventajistas, pues los pocos que iremos no queremos pasarlo mal, y que no se nos atragante la sidra...    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
Re: NO SE HA GANADO NADA
« Respondre #1 el: 18 de Juny de 2007, 01:42:47 am »
Totalmente de acuerdo.
   La temporada empezó sufriendo en casa ante el Mataró y no finaliza hasta que el arbitro pite el final en Mieres. Después de tantos meses, vale la pena esperar una semanita , no ? 

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #2 el: 18 de Juny de 2007, 01:45:44 am »
company de forum discrepo bastant del teu titol d´entrada s´ha guanyat per 4 a 0, d´entrada és una bona renta, segon és impresindible de si vas o no vas a Mieres perque aíxó és irrellevant amb el tema tractat, jo si que hi vaig i que? i despres et dic que aixó esta al sac i ben lligat a part de que la primera divisió no esta gaire lluny entre d´altres fites que s´hauria de marcar el CES en la seva historia.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #3 el: 18 de Juny de 2007, 02:28:11 am »
Toda la razón del mundo Murciano, pero no entremos en discusiones entre nosotros...

A Mieres como si fuéramos 0-0 y a ver si el domingo-lunes podemos celebrar el ascenso.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 18 de Juny de 2007, 02:47:40 am »
Yo tambien diria k eramos bastantes mas k contra el mallorca b  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 18 de Juny de 2007, 04:09:11 am »
Totalmente de acuerdo con Murciano, como dice el dicho no hay que celebrar nada fins que es el sac i ben lligat ! en el post de sbd-caudal ya dije hace unos dias que ni ganando 5-0 habia que relajarse ... aun quedan 90 minutos y el equipo tiene que salir al Hermanos Antuña con las mismas ganas que hoy,con la misma entrega,con la misma mentalidad para evitar cualquier tipo de susto. esta claro que hay que ser optimista .. me veo en segunda B en un 99% pero no les demos vida que un gol de ellos bien rapido nos podria complicar el tema,tenemos precedentes de sobra .. los que ya has comentado de Barça-Getafe y del St Isidro y tambien queria añadir una remontada que a mi me gusto mas que esas ... el Depor perdio 4-1 en Milan y en Riazor remontamos,ganando 4-0 o perdiendo 0-3 en casa con el PSG remontamos en 20 minutos para acabar ganando 4-3  :laugh: en fin que torres mas altas han caido pero si han caido es por relajacion o sea que a MIeres a POR TODAS !! no les demos vida y a ganar !!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #6 el: 18 de Juny de 2007, 08:45:56 am »

Estoy con el amigo Murciano. Quedan 90 minutos y, aunque la cosa esta bastante encarrilada, pueden pasar muchas cosas.

Murciano, los jugadores seguro que no saldrán contagiados por la euforia porqué el sábado pude hablar con Xavi Roca y precisamente me comentó que había demasiada euforia en todos los sitios y que se habían de jugar los 2 partidos. Además no creo que el mister les deje salir confiados.

Lo importante es marcar un golito en Mieres, porqué entonces nos tendrían que marcar 6 y eso si que ya sería más difícil.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2511
« Respondre #7 el: 18 de Juny de 2007, 09:51:52 am »
Como de nota que somos el sabadell, ni ganando 4-0 vamos al partido de  vuelta tranquilos, esto esta echo por lo visto ayer el Caudal no creo que nos marque 5 goles de ninguna manera, estoy de acuerdo en que hay que respetar al rival pero somos muy superiiores a ellos y lo demostraremos en el campo del Caudal con una nueva victoria

la meva sang és arlequinada

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #8 el: 18 de Juny de 2007, 12:08:03 pm »
Hay que comenzar el partido como lo comenzamos ayer metiendo un gol en los primeros minutos i no dejandoles jugar
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #9 el: 18 de Juny de 2007, 21:01:21 pm »
Es cert que no ens podem confiar, però amb el joc que ens va ensenyar el Caudal no crec que ens remontin.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 18 de Juny de 2007, 21:06:50 pm »
Estic totalment d'acord amb en Murciano.

Cert que portem 4 gols d'avantatge, però queden 90 minuts encara, en camp contrari. Imagina que aquell dia els nostres mengen quelcom que no està del tot bé, a les 18.30 comencen a tenir cagaleres, l'àrbitre va a per nosaltres, 2 expulsats, 2 penalts en contra, i amb els jugadors malalts... El fútbol té aquesta grandesa, fins que no pita l'àrbitre el final, no es pot celebrar RES.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 18 de Juny de 2007, 21:12:38 pm »
Es cert que no ens podem confiar, però amb el joc que ens va ensenyar el Caudal no crec que ens remontin.

no ens podem fiar del Caudal, es el líder del grup asturià i un líder no és lider perq si...
mirant els partits del Caudal podem veure q a la jornada 12va perdre 4-0 a camp del Lealtad i 7 dies dsp va aconseguir el Caudal un 4-0 davant el San Martín, osigui q no és un equip q es decaigui ni molt menys perq perdin 4-0.
Em d tenir en compte q ara visitem el seu camp i faran servir les 1001 tàctiques per a intimidar al nostre equip, aconseguir un arbitratge casero i weno en general alguna encerrona ens prepararan, i com anem a jugar amb 3-4 suplents ens la liaran.
És totalment evident q el Caudal del proper diumenge no tindrà res a veure amb el d'ahir, tmb és veritat q els podem fer molt mal al contratac al tenir ells q jugarse-la a buscar un gol ben aviat, si ahir teóricament s'havien d defensar bé i els vam marcar 4 gols, crec q al seu camp em d mirar d fer-ne un parell d golets tmb i llavors ja ens haurien d guanyar per 7-2, resultat la veritat bastant subrrealista, ara bé un 4-0 no seria massa exagerat, doncs si la Rapitenca ens va marcar 3 gols perq no  podria fer-nos 4  el Caudal?
Està clar q la clau és marcar un golet, evitar q s'ens possin amb un 2-0, si acabem la primera part amb un 1-1 o un 0-1 ja serà casi impossible q ens remontin.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #12 el: 18 de Juny de 2007, 21:15:55 pm »
Si alguna cosa ens ha pogut ensenyar la primera volta d'aquesta eliminatoria, es que els partits son de 180 min, y fins que no arribem al final dels 180 min no tenim res guanyat, que em venen casos com l'Eivissa que va remontar un 3-0 en contra, i ara ho te molt be per pujar.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 18 de Juny de 2007, 21:17:44 pm »
seamos realistas y hemos de ir a mieres con humildad pero no me puedo creer que penseis que ese equipo nos pueda ganar 5-0 de verdad por mas vueltas que le doy no me lo creo de acuerdo que no hemos de ir de listos y a chulear hemos de ir a hacer nuestro partido y punto mira que antes de empezar la liga lo hable con dagar ya veras ganaremos una hipotetica ida de la segunda eliminatoria de ascenso 4 0 5-0 y aun diran que no nos podemos fiar con todos los respetos ese equipo no nso puede ganar 5-0 jamas
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 18 de Juny de 2007, 21:21:52 pm »
amb tots els meus respectes si "l'equip" que vem veure ahir a la NCA  ens a de fotre un 5-0,servidor no veu un partit de futbol mes a la vida,la diferencia de qualitat es infinita,ni puc imaginar com sera el cuer del grup asturia veient al lider,d'acord que em de lluitar fins el final pero nois aixo esta fet

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 18 de Juny de 2007, 21:58:23 pm »
Jo estic d'acord amb el Murciano.
Aquests són equips que al seu camp es creixen, i juguen millor a casa. Semblaran, segur, molt més bons del que ahir ens van semblar. Ja sé que no és molt difícil, però no ens podem fiar, ja que ells jugaran sense presió, sabent que no tenen res a perdre.

Amb humilitat els 90 minuts que queden.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #16 el: 18 de Juny de 2007, 21:59:57 pm »
Teniu raó jo tambe penso que passarem PERÒ sempre hi ha aquella por crec que la clau serà marcar un gol nosaltres

JA TINC GANES QUE SIGUI DIUMENGE PER CELEBRAR L'ASCENS A MIERES

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 18 de Juny de 2007, 22:23:35 pm »

JA TINC GANES QUE SIGUI DIUMENGE PER CELEBRAR L'ASCENS A MIERES

Jo de moment tinc ganes que sigui dissabte jajajaja  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso  :pilotasso
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #18 el: 18 de Juny de 2007, 22:29:45 pm »
Teniu tota la rao, es te que anar amb humiltat. Pero que no s´enfadin els de Mieres, de veritat penseu que el equip que va deambular per la NCA poden marcar mes de 4 i el Sabadell que no en marqui cap? Vale que poden guanyar, pero per 2-1 com a màxim. Es que el Caudal em va causar una impressio tan pobre... I que consti que el Sabadell, sobretot a la primera part va fer un partidas, pero el joc que van esgrimir els asturians, repeteixo, no el veig per remontar tans gols.

Es mes, tot el que no sigui victoria catalana seria una sorpresa.

Quantes vegades van xutar a porteria? Si haguesin tirat 4 vegades als pals, el De navas hagues fet 8 paradons.. llavors podiem dir allo de "ojo". Pero el unic xut que van fer, va ser aquell jugador calv, Miguel, que encara estant buscant la pilota al Parc Catalunya.

Humiltat esta molt be, pero voleu dir que tanta? :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #19 el: 18 de Juny de 2007, 22:31:54 pm »
nois, hem guanyat 4-0... en un sol partit de la temporada ens han marcat un 3-1 com a maxima golejada... a aquest agent els i podria aver caigut 6 o 7... realment creieu que aquest equip ( mes o menys com un premia.... un manresa... e inclus mes dolent ) esta capacitat per fotrens un 5-0 en el seu camp, tenin en compte la CANTITAT despais que deixaran i que podrem aprofitar a la contra

realment esta algu patint per l' eliminatoria i l ascens??'
disfruteu home, que ya v em patir per tot l' any al lluis sitjar

el año que viene, terrassa sabadell!!!!!!!!!!!