Autor Tema: QUAN LES COSES ES PODEN FER BEN FETES  (Llegit 4657 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
QUAN LES COSES ES PODEN FER BEN FETES
« el: 12 de Juliol de 2005, 19:01:50 pm »
No vaig estar a la Junta d'accionistes, per em considero ben informat.......
Crec que ara començem be...es dir molt be....
Crec que farem un equip de collons..per fer l'ascens, encara que el consell ho calli, pero ho pensi
Crec que el consell s'ha despres de "lastres" i fara que els objectius, no tan sols es compleixin, si no que s'ampliin + de lo que tothom pensa
Crec que ara nosaltres en cert"modo" tenim la pilota al nostre camp per completar els objectius del consell...socis nous..sobretot...i fer viure el CE Sabadell a Sabadell.
Crec que quan les coses es fan be, no soc el negatiu, sino el contrari
Crec.....que som totsELS MILLORS
SABADELL, I NINGU MES!!!!!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: QUAN LES COSES ES PODEN FER BEN FETES
« Respondre #1 el: 12 de Juliol de 2005, 19:07:24 pm »
 :o SEgur que ets el Pere de sempre???????? :D
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 12 de Juliol de 2005, 19:16:51 pm »
Akest es el pere k volem veure :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 12 de Juliol de 2005, 19:26:03 pm »
kla k si akest any toka disfrutar! despres d tant patiment (sense vaixa la guardia) akest any es el nostre any kedere entre els 4 primers!!!
centre d'esports sabadell o mort!!!

I ni el dia en k jo mori deixare els meus kolors, i desde la meva tomba sentireu un krit valent! força SABADELL et porto al cor! centre d'esport sabadell o mort!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 12 de Juliol de 2005, 19:27:16 pm »
Oju!

Que no és tot or el que rellueix....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 12 de Juliol de 2005, 19:40:43 pm »
Clar que si Pere, així si!! Però anem paset a paset...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 12 de Juliol de 2005, 19:44:04 pm »
Pere, i aquest canvi de opinions??
Crec que és el primer post on no critiques!! O un dels primers jejejej  :surprised:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 12 de Juliol de 2005, 19:54:50 pm »
Això es pq ha vist q ens ho passem molt bé a les kedades i vol venir a la propera no vol que hi hagi mal rollo! :laugh: :laugh:

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #8 el: 12 de Juliol de 2005, 20:21:41 pm »
Això es pq ha vist q ens ho passem molt bé a les kedades i vol venir a la propera no vol que hi hagi mal rollo! :laugh: :laugh:

Jajajaja, segur k si, weno akest cop dono suport en pere, i penso k tmb tenim un bon projecte esportiu i de club, això si pas a pas i ja es veuran les coses :bandera

salu2  ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 12 de Juliol de 2005, 23:09:22 pm »
Pere  :o

Quien te ha visto y quien te ve  8)

Menys mal que ja has vist la llum... era, es, completament impossible NO veure que les coses des de desembre havien millorat mooooooolt i mooooooolt... ens tenies a tots preocupats ;)

Oju!

Que no és tot or el que rellueix....

I pel company Fum, fum, fum...  dir-li que jo tambe intento tocar de peus a terra i evitar que ens passi com el Girona... Tambe em costa de creure que toooot ens surti tant be... no se, no se... masses anys siguent el pupas potser... pero el que tinc clarissim es el que el Mora no deixara que els jugadors s'enfilin a la parra. Li agrada anar partit a partit i crec que sap mentalitzar molt be als jugadors. En aquest plan ("grans" fitxatxes i optimisme a raudales) crec que el Mora es l'home ideal. Amb un altre mister potser tambe en veuria com el Girona, volant pels nuvols a inici de temporada i a 3a al finalitzar-la. Pero no... no sera el nostre cas.

Anar pas a pas, anar sumant i no demanar estar entre els 4 primers en els primer 5 partits... s'ha vist que l'important es acabar be la temporada, no començar-la.

:beer 's 0'0
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 12 de Juliol de 2005, 23:27:48 pm »
No vaig estar a la Junta d'accionistes, per em considero ben informat.......
Crec que ara començem be...es dir molt be....
Crec que farem un equip de collons..per fer l'ascens, encara que el consell ho calli, pero ho pensi
Crec que el consell s'ha despres de "lastres" i fara que els objectius, no tan sols es compleixin, si no que s'ampliin + de lo que tothom pensa
Crec que ara nosaltres en cert"modo" tenim la pilota al nostre camp per completar els objectius del consell...socis nous..sobretot...i fer viure el CE Sabadell a Sabadell.
Crec que quan les coses es fan be, no soc el negatiu, sino el contrari
Crec.....que som totsELS MILLORS
SABADELL, I NINGU MES!!!!!!!

aquest tiu va fumat  :smoking: :smoking: :smoking:
o ens enfonsa a tercera o es posa a cridar que som els millors.nano no m´extranyaria veure ´t  un dia corrent  nuu a un estadi de futbol  per que coses rares ........     :Paletas: :Paletas:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 13 de Juliol de 2005, 00:45:21 am »
Ara no vos volqueu contra en Pere, collona, que està content amb el projecte.

Ara espere que TOTS intentem convèncer a gent per a fer-se soci del  :scut
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #12 el: 13 de Juliol de 2005, 01:34:36 am »
tots estem ilusionats amb el nou projece pero oju no tirem coets avans de comen+ar la pretemporada pq encara no em vist com la toquen la bimba
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #13 el: 13 de Juliol de 2005, 09:57:49 am »
la bimba?  :laugh: el mora toca de peus a terra i ja va dir q l'objectiu akesta temporada era la permanència, encara q en el fons ell sap q no

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 13 de Juliol de 2005, 10:13:08 am »
Crec que l'estratègia de'n Mora és al de "val més anar de víctima que de matador"... el típic llop amb pell de ovelleta, vaja :angel:.

Si no recordo malament, el míster abans de renovar, va fer una entrevista per la web, en la què deixava molt clar que si renovava seria per fer un equip potent i amb aspiracions per pujar :smart:. Però val més que això quedi entre nosaltres :-X i quan comenci la lliga ja s'adonaran del peu que calcem. >:D

P.D.: Tot i així, s'ha de tenir en compte que el factor sort davant les lesions és importantíssim. Esperem que aquesta temporada ens respectin una mica més que la passada :police:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #15 el: 13 de Juliol de 2005, 11:21:00 am »
Encara que en Mora no siguir de la meva devoció, amb ell tinc confiança que sabra portar la plantilla. Te experiencia, te cap i sabre lo que es millor per l'equip en cada moment de la temporada. Potser lo que li va faltar en Rubi.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #16 el: 13 de Juliol de 2005, 13:04:09 pm »
La estrategia de ir punto a punto es buena para que los jugadores no empiecen el primer partido con maxima presión. Si los aficionados nos ponemos el listón muy alto no soportaríamos un gol en contra en los primeros minutos del primer partido. Me gusta la estrategia del Mora.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #17 el: 13 de Juliol de 2005, 14:02:27 pm »
L'entrenador del Centre d'Esports Sabadell , Pere Valentí Mora s'ha mostrat esperançat de cara l'inici de la temporada 2.005-2.006. Tot i que encara és aviat per saber en quin estat arriben els equips que configuren el grup tercer de Segona Divisió B, el tarragoní esta satisfet per començar el campionat a l'estadi Municipal de la Nova Creu Alta, diumenge 28 d'agost davant Osasuna B.

Mora ha deixat clar que es tracta d'un bon calendari ja que veu, sobre el paper, assequibles els primers compromisos. Osasuna B i Alfaro a la Nova Creu Alta i Peralta a domicili ha de servir per sumar els primers punts de la temporada i perfilar l'equip tipus de cara futurs enfrontaments. El tècnic arlequinat ha mostrat la seva satisfacció per poder també concloure la lliga a l'estadi creualtenc contra el Llevant B, un conjunt segons Mora, inferior respecte al de l'anterior campanya.

D'altra banda, el derbi amb el Terrassa no arriba aviat. Els egarencs visitaran primer la Nova Creu Alta, a la setena jornada, el 10 d'octubre. Pere Valentí Mora considera que pot ser un partit propici per fer afició i s'ha d'aprofitar la bona temperatura, que en aquestes dates registra la ciutat, per engrescar al seguidor sabadellenc.  Precisament l'entrenador del Centre d'Esports esta a l'espera de rebre una trucada de José Mari Bakero, director esportiu de la Reial Societat, que confirmi la cessió del migcampista Xabier Eizaguirre al club que presideix, Antonio Larrosa.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 13 de Juliol de 2005, 19:57:05 pm »
ja sabeu que jo soc anti-mora pero seguiré calladet aquest any per donar nomes anims i aixi donar mes confiança als jugadors, nomes val animar i esperar que la piloteta entri.
em conformo en veure mals partits,pero guanyar i estar a dalt, que fer espectacle i perdre o empatar, per que com tothom sap no hi ha res mes engrescador que començar guanyan cuatre o cinc partits  :yes:
au força  :scut
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 13 de Juliol de 2005, 22:20:01 pm »
Això això, tu calladet i animant pansobao!!  :tongue3: k amb els crits k fots a vegades em deixes sord!!  :surprised:  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es