Autor Tema: GEST MOLT LLEIG DE LA DIRECTIVA  (Llegit 7440 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
GEST MOLT LLEIG DE LA DIRECTIVA
« el: 16 de Juny de 2007, 16:50:57 pm »
M'acabo d'enterar que la directiva no a permés a Ramón Moya convocar a tota la plantilla pel viatge a Asturies.

Que pasa, que si volen celebrar l'ascens hauràn de pagar-se el bitllet de la seva butxaca els no-convocats ?

Un cop més un 0 a la directiva.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: GEST MOLT LLEIG DE LA DIRECTIVA
« Respondre #1 el: 16 de Juny de 2007, 16:59:14 pm »
buahh que mal!! y si se sube que?? parece que los que se hayan quedado aqui no tienen nada que ver con este ascenso... esperemos que subamos y que TODOS los jugadores esten allí celebrandolo con la afición!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 16 de Juny de 2007, 17:01:58 pm »
Ja per el partit del Mallorca tampoco hi van anar, i això que era un partit molt important... :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #3 el: 16 de Juny de 2007, 19:31:54 pm »
mol malamet per ladirectiva :paret :paret :paret :paret :paret. ancara tenet tota la semana que ve per arreglaru ha mallorca van feru yo vaig concidi al aeropor amb la dona del montero la directiva lu que tindria que fe es ana cap a asturias amb la plantilla al cumplet in closes dones y novias del jugador la idea de ajuda amb el tan per sent dels autucars esta ve .
estic que al esponser que vestira al equip las prximas tres tenpurades ayudaria a paga el viaje de la platilla al cumplet ya que pre la frima es inportan tanve .
visca el sabadell y el que no pensi igual pixo per el :visca :visca :visca :visca :visca :visca

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #4 el: 16 de Juny de 2007, 21:42:33 pm »
sempre estem igual...m'han dit m'he enterat...qui ho ha dit quan ???
au va! deixem aixo per la setmana que ve despres de guanyar demá per 5-0

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2007, 02:37:58 am »
perdona PERE PONS pero eso de m han dit..me he enterat...que quieres decir con eso??eso no creo que sea inventado...o si??por lo que veo tu sabes de que va esto...yo no entraré a valorar..pero estoy de acuerdo con que todos los jugadores viajen..nos esperamos a que ganemos 5 a 0?y si no ganamos 5 a 0..no se hablará de este tema??el lunes lo retomamos pues...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2007, 10:23:42 am »
NO fiquem més llenya al foc, que ara el que toca es estar amb l'equip i aconseguir l'ascens.
Ja hi haurà temps per a criticar, si s'han fet be o malament les coses.
Ara, tots a animar al C.E. Sabadel !!!!!  :anims

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2007, 13:38:03 pm »
Diu la Dolors que si no estaves avui de guardia, poca feina eh  :clap :clap
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #8 el: 18 de Juny de 2007, 01:50:23 am »
hi ha altres temes bastant més importants que aixó i que no és diuen peró que hi farem. animen molt fant molt soroll pero no saben comportarse

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #9 el: 20 de Juny de 2007, 00:28:34 am »
pero PIL no me digas que esto no es importante..o si??no se..puede ser que alla otros temas..pero somos los primos que no llevamos a los no convocados...que pasa que va de 600 euros? ya los pongo yo...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #10 el: 20 de Juny de 2007, 12:23:39 pm »
Molt bones, despres d´estar molt temps sense entrar a opinar, em veig obligat a intervindre, perque ultimament estic llegint moltes coses que no s´ajusten a la realitat.
Primerament, et dire Kiko 19 que per dir certes cosas com dius de que hi ha jugadors que la directiva no els vol pagar el viatge  a Asturias es completament FALS, i ho se de bona font i no crec que ara sigui el moment de treure bulos i mals entesos. Abans d´opinar imformat bé, perque jo lo que et dic tu puc demostrar quan vulguis.

Que consti que no soc de junta ni res que se l´hi assembli, soc soci i prou.

VISCA EL SABADELL!  :bandera :scut

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #11 el: 20 de Juny de 2007, 15:46:03 pm »
espero que la directiva se'n rigui d'aquests pots tipo bulos o bromes de mal gust perque si jo hi estigues es per fotre el camp despres de la temporada que estem fent...que passa que la gent te tot el temps del mon per inventar-se el que vulgui o q?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 20 de Juny de 2007, 15:49:58 pm »
weno ... els q anem a Mieres veurem si veritablement hi han anat tots o no. Diumenge sortirem de dubtes.

Aixó si, si és veritat q no s'els emporta a tots a Asturies em semblaria una falta de respecte enorme cap als jugadors.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #13 el: 20 de Juny de 2007, 16:58:26 pm »
Hola a tothom,

Randel, veuras com no hi seran tots els jugadors a Mieres. Aixó no significa que ho hagi decidit la directiva i menys per un tema de no pagar els bitllets d´avio de 3 o 4 jugadors.
Repeteixo, kiko19 les coses no es poden inventar si no se saben del cert, sembla que vulguis que els directius s´estirin els cabells després de l´any que han tingut.I repeteixo jo no soc directiu per s´hia algun dubta, l´unic ,que estic ben imformat i si una cosa no la ser segura no la dic.

un soci arlequinat. 90 minuts a tope i hi serem!!!!!!!

FORÇA  C. E. SABADELL   :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #14 el: 20 de Juny de 2007, 17:07:08 pm »
Hola a tothom,

Randel, veuras com no hi seran tots els jugadors a Mieres. Aixó no significa que ho hagi decidit la directiva i menys per un tema de no pagar els bitllets d´avio de 3 o 4 jugadors.
Repeteixo, kiko19 les coses no es poden inventar si no se saben del cert, sembla que vulguis que els directius s´estirin els cabells després de l´any que han tingut.I repeteixo jo no soc directiu per s´hia algun dubta, l´unic ,que estic ben imformat i si una cosa no la ser segura no la dic.

un soci arlequinat. 90 minuts a tope i hi serem!!!!!!!

FORÇA  C. E. SABADELL   :bandera :scut :bandera :scut

I perque no ens dius el motiu de perque no hi van i acabem abans  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #15 el: 20 de Juny de 2007, 18:27:08 pm »
sertucha o brq aqui nadie se ha inventado nada. si tan claro o bien informado estás da los motivos. yo tampoco soy directivo y si socio como tu y te aseguro que los jugadores no convocados no van. por que? veo que solo tu lo sabes. por lo tanto no digas que no es cuestion de dinero. de que es entonces? de que alomejor los que no juegan se van a revelar en mieres? te gustaria a ti estar todo el año en tu empresa luchando por un proyecto y que cuando tienes el objetivo cerca no ser participe en el mejor y esperado momento??sertucha por favor, ahorrate tus comenterarios sabelotodo por que no aclaras nada. kiko 19 y pipo estoy con vosotros.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #16 el: 20 de Juny de 2007, 18:44:45 pm »
De moment, TOTS sou "sabelotodos" pq ni TU ni ELLS heu demostrat res... molt bla, bla, bla i poca cosa mes...

Aixo es el Sabadell senyors!! pasen i vean!! Sempre hem de poder disfrutar de desastabilitzadors, anem be o anem malament, la questio es no canviar i tocar la moral als demes...

Visca la pepa i les republiques bananeres!!

Ja us val a tots plegats  :exxxx
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

joseph

• Visitant
« Respondre #17 el: 20 de Juny de 2007, 20:30:16 pm »
Ja se que es una p****a per els jugadors, però pensem que la propera temporada costarà molts diners i ara que em fet bones entrades aquets últims partits , no es questió de gastarlos inutilment.
De totes maneres, si es així, será una llastima per els descartats, però aqui no som el BARÇA, que es pot permetre aquestes despesses.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #18 el: 20 de Juny de 2007, 20:33:42 pm »
Ja se que es una p****a per els jugadors, però pensem que la propera temporada costarà molts diners i ara que em fet bones entrades aquets últims partits , no es questió de gastarlos inutilment.
De totes maneres, si es així, será una llastima per els descartats, però aqui no som el BARÇA, que es pot permetre aquestes despesses.

No crec que sigui una despesa i****l portar als 4 jugadors que no van convocats. Què t'estalvies? 4 bitllets d'avió i 2 habitacions d'hotel?? No crec que varii gaire el pressupost per això, amb unes expedicions de 25-30 persones...  :ejem

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 20 de Juny de 2007, 20:36:44 pm »
Avui he parlat amb un jugador del CE Sabadell i us puc ben assegurar de que els no convocats no viatjaran a Mieres.
Ho trobo una auténtica racaneria tal com es diu per aquí... ara resulta q els i ve de 2000 euros de pagar el viatge a 5 jugadors més... total si diumenge passat en comptes de ser 8000 haguéssim sigut 7500 també tindrien 2000 euros menys...
Gest molt lleig de la directiva, uns a Mieres i els altres mirant el partit a casa...