Ens plau adjuntar-vos l'email que hem rebut:
"
Hola
From and English Bristol Rover's fan who follows CE Sabadell. Apologies for my poor Spanish, I just wanted to wish your team good luck with the end of season relegation battle. We are coming to visit Sabadell in August and hope to see the club then.
Recuerdos
Andy Corp."
Mes o menys ens ve a dir, i que em corretgeixin qui en sapiga mes:
Hola d'un fan del Bristol Rovers angles que segueix al CES. Disculpes pel meu pobre espanyol, Jo nomes volia dessitjar al vostre equip molta sort amb la batalla final per la permanencia. Vindrem a Sabadell a l'agost i esperem poder veure el camp llavors.
Des de WebTeam s'el va contestar donant-li les gracies, li vem comentar tambe l'apreci tambe pels "nostres germans arlequinats" anglesos... i li vem dir que ens encarregariem de buscar-li un "city-guide", es a dir, un guia, per la seva visita a Sabadell durant l'agost.
I ens va contestar el seguent:
"
Hi Ramon
Thank you for your note. Your English is very good.
I saw Sabadell 4, Vila-Joiosa 1 on your web-site and was very happy. Hopefully the Sabadell can win against Badalona and Peralta to avoid relegation. Good luck with those games, I hope so much that you win.
Yes if you would post my message that would be great - I really hope to see the stadium in August and buy a CE Sabadell shirt. Sabdell are very popular with Bristol Rover's fans. My brother lives in Barcalona, so I will be staying there.
Buenas suerte y gracias
Andy"
Deixo el seu email per si algu es vol posar en contacte amb ell, ja sigui per ensenyar-li Sabadell a l'agost o simplement per contactar amb ell:
Andy
andy.corp@bbc.co.ukConeixent la Gent Arlequinada, estic convençut de que aquest xicot marxara content de Sabadell... o ens fareu quedar malament?

Gracies!