No vull jutjar a ningú, però dóna la casualitat que com he dit abans he anat a treballar avui al camp, i per tant he estat fent fotos (llàstima, ehh??). N'he fet unes quantes amb la tribuna al fons, i hi ha un home del qui no diré encara les seves característiques assegut al seient del costat d'on estaven totes les coses (una bossa amb material per fer el reportatge que hem fet per l'arlequinat, la funda de la meva càmera, el micro, el cable i la bossa amb la cartera). En una surt només assegut al costat, en l'altre està mirant al passadís, com si hagués de mirar que no hi hagués ningú, i en l'altra està ajegut.
Simplement m'agradaria dir a aquest home (ell sap prou bé si és o no és, si ha robat o no els diners) que si llegeix el fòrum, li proposo quedar amb ell i que em torni els diners (la entrada, si és que l'ha agafat, se la pot quedar, li regalo pel bon tracte rebut). Jo faré com si no ha passat res, borrón y cuenta nueva, que es diu. No diré res, cap característica, ni posaré les fotos. Sinó, m'hauré de veure obligat a fer una denúncia o alguna cosa per l'estil, perquè a més m'he informat i sé on viu el PRESSUMPTE mans-llargues, i a més, com dic, tinc fotos.
Així que m'ofereixo a que m'enviis un privat, o deixis els calers a les oficines o com vulguis fer-ho.
Salut!