Autor Tema: LES MANS A LES CARTERES  (Llegit 4975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
LES MANS A LES CARTERES
« el: 21 de Juny de 2007, 14:45:07 pm »
Acabo d'arribar de l'entrenament del Centre d'Esports a la Nova Creu Alta. Hem anat per fer un petit reportatge per L'Arlequinat, i ja que hi era he aprofitat per apropar-me a la gespa i fer unes quantes fotos de l'entrenament per la revista El Saballut. Mentrestant, la meva bossa, el micro i els cables, la bossa de la càmera... ho he deixat tot a un seient de tribuna de l'estadi. Hi havia 6 o 7 persones, no més.

Quina és la meva sorpresa quan al tornar a la graderia, amb les fotos fetes, em ve l'Albert de les oficines i em diu: tio, que vas perdent les coses! I em dóna la cartera. Els pantalons que duc posats no tenen butxaques, per això m'havia portat una petita bossa d'aquestes bandoleres, per guardar els cèntims. Una persona m'havia demanat que li comprés una samarreta del Sabadell i duia 35 euros per passar-me per Nil Bambi i comprar-la.

Al principi pensava que era una broma, que m'havia agafat la cartera ell per fer-me veure que l'havia perdut, però al final ha resultat que era cert: algú s'havia passat per les oficines dient que se l'havia trobat tirada a terra, quan estava dins la bossa. Efectivament, quan l'he obert els 35 euros havien desaparegut.

Molt trist que hi hagi gent que s'apropi a la Creu Alta per robar  :ko . I ho escric perquè  a qui ho hagi fet li caigui la cara de vergonya, a mi al menys se'm cauria. O sinó, al menys, per fer-li saber que la consciència no la deu tenir molt neta que diguem ;) I res, a la resta d'arlequinats, les mans a les carteres, ni "a casa" podem estar tranquils  :disappointed:

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: LES MANS A LES CARTERES
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2007, 14:57:37 pm »
Doncs si, es vergonyos de que fets com aquests també hagin de succeir a la Nova Creu Alta, es una mica penos que sent una persona que ha anat a veure l'entrenament i possiblement sigui del sabadell, hagi de robar a una persona de la mateixa familia arlequinada, pero en fi, lladres hi ha en tots llocs, i del qui menys t'ho esperes t'ho pot fer, si aquest personatge es dedica a fer aquest tipus de coses, tant de bo un dia l'enganxin amb les mans en la massa i sapiga lu que es bo
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2007, 14:58:18 pm »
efectivamente amigo ADRY,yo he sido testigo contigo del robo...es increible que en un entrenamiento del sabadell haya alguien que haya podido hacer eso,como tu dices,ni en casa uno trankilo...anda que si lo pillo..tranki..algu n dia al macarra ese lo pillarán haciendo su trabajo en algun otro sitio.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2007, 15:09:05 pm »
madre mia que entre arlequinados nos tengamos que robar que triste espero que el que haya sido lo lea por aqui y se le caiga la cara de verguenza por que la cara no la dara aunque lo lea

adry as hablado con el pere figueres o alguien para poder ponerlo mañana en el diari de sabadell o decirlo en la radio o algo de esta manera habria mas posibilidades que el presunto ladron lo lea o lo oiga y al menos que se acuerde que esas cosas no se hacen saludos
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2007, 15:26:26 pm »
Es molt trist que passin aquestes coses pero per desgracia passen a tot arreu, hasta a la NCA un dijous al mati ... simplement vergonyos  :**** :**** encara sort que nomes han estat els 35 euros que de vegades es mes fotut renovar els carnets i cancel.lar les targetes de credit que els diners en si.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2007, 15:29:23 pm »
Pregunta-li al fran aquell nen que sempre està pels entrenos o al Dinares havera si sap algo
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat firmeza

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #6 el: 21 de Juny de 2007, 15:37:02 pm »
que pena adry! Siempre tiene ha aber algun gracioso liandola. ojala se le pudiera pillar!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 21 de Juny de 2007, 15:37:29 pm »
Ja he preguntat a tots els que estaven per allà i ningú sabia res. I tampoc cal que surti als mitjans, sortint al fòrum ja es corre prou la veu... I a més tothom llegeix el fòrum, així que els mitjans s'assabenataran igualment. xD

Ja no és pels 35 euros, que puteja perquè no cobro res, sinó pel fet que m'ho treguin allà, quan èrem 4 gats, mentre treballava, i quan en teoria els que van a l'Estadi van per veure al Sabadell, no per robar. Encara tinc com una mescla de ràbia i incredulitat. Pq no és que t'ho treguin de la butxaca i ni te n'adonis, sinó que ha anat expressament a obrir la bossa, agafar la cartera, treure els bitllets, tirar la cartera a terra i marxar.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #8 el: 21 de Juny de 2007, 15:55:18 pm »
a vegades entra molt curios de fora  que  no es ni del sabadell e!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #9 el: 21 de Juny de 2007, 16:17:12 pm »
Mare meva, la gent que arriba a haver-hi... :disappointed: Espero que et puguis assabentar de qui ha sigut.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 21 de Juny de 2007, 17:50:53 pm »
Per cert, no estic segur, i això el Panso m'ho confirmarà, però al costat dels bitllets em sembla que tenia 2 entrades del Mallorca B - Sabadell i només em queda una  :ostres

L'amic del guant blanc resulta ser un catxondo, i a part dels bitllets potser s'ha endut també una entrada de record  :laugh:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #11 el: 21 de Juny de 2007, 17:55:21 pm »
Per cert, no estic segur, i això el Panso m'ho confirmarà, però al costat dels bitllets em sembla que tenia 2 entrades del Mallorca B - Sabadell i només em queda una :ostres

L'amic del guant blanc resulta ser un catxondo, i a part dels bitllets potser s'ha endut també una entrada de record :laugh:

joooo    :o   dons no tinc ni idea pero m´imagino que et deus referir a les 2 entradas que et vaig donar?   :ostres   bueno no t´amuinis pel robatori com deia el meu avi "mas se perdio en cuba"  :tongue3:   com a minim no t´han fotut el carnet i aquestes coses que despres porten uns follons......
el que no tinc clar es que si nomes erau 7 o 8 ¿ningu a vist res?  ???  com deia aquell rrrarrroo rrrarrrrooo rrrrarrrroooo   :mmmm
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 21 de Juny de 2007, 18:00:32 pm »
Per cert, no estic segur, i això el Panso m'ho confirmarà, però al costat dels bitllets em sembla que tenia 2 entrades del Mallorca B - Sabadell i només em queda una :ostres

L'amic del guant blanc resulta ser un catxondo, i a part dels bitllets potser s'ha endut també una entrada de record :laugh:

joooo    :o   dons no tinc ni idea pero m´imagino que et deus referir a les 2 entradas que et vaig donar?   :ostres   bueno no t´amuinis pel robatori com deia el meu avi "mas se perdio en cuba"  :tongue3:   com a minim no t´han fotut el carnet i aquestes coses que despres porten uns follons......
el que no tinc clar es que si nomes erau 7 o 8 ¿ningu a vist res?  ???  com deia aquell rrrarrroo rrrarrrrooo rrrrarrrroooo   :mmmm

Jajaja, doncs sí, em refereixo a les entrades que em vas donar... i si eren 2, i jo no he tret cap, es confirma que el/la lladre en qüestió no va ser-hi, a Palma, i que s'ha volgut emportar un record del partit. Al menys ha tingut la "decència" de no emportar-se les dos, sinó que m'ha deixat una a mi també, jaja

(M'ho hauré de prendre amb filosofia...  ;D )

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 21 de Juny de 2007, 19:08:26 pm »

Correcte.

La veritat és que és un fet lamentable. Vaja, que vagis per feina, i a sobre et donguin pel sac. LAMENTABLE a qui ho hagi fet.

PErò com diu el Mark, potser no és ni arlequinat qui ho ha fet  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 21 de Juny de 2007, 19:32:26 pm »

Correcte.

La veritat és que és un fet lamentable. Vaja, que vagis per feina, i a sobre et donguin pel sac. LAMENTABLE a qui ho hagi fet.

PErò com diu el Mark, potser no és ni arlequinat qui ho ha fet  :ko

Llavors per què vol l'entrada del Mallorca B - Sabadell??  :mmmm

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 21 de Juny de 2007, 20:10:47 pm »
No vull jutjar a ningú, però dóna la casualitat que com he dit abans he anat a treballar avui al camp, i per tant he estat fent fotos (llàstima, ehh??). N'he fet unes quantes amb la tribuna al fons, i hi ha un home del qui no diré encara les seves característiques assegut al seient del costat d'on estaven totes les coses (una bossa amb material per fer el reportatge que hem fet per l'arlequinat, la funda de la meva càmera, el micro, el cable i la bossa amb la cartera). En una surt només assegut al costat, en l'altre està mirant al passadís, com si hagués de mirar que no hi hagués ningú, i en l'altra està ajegut.

Simplement m'agradaria dir a aquest home (ell sap prou bé si és o no és, si ha robat o no els diners) que si llegeix el fòrum, li proposo quedar amb ell i que em torni els diners (la entrada, si és que l'ha agafat, se la pot quedar, li regalo pel bon tracte rebut). Jo faré com si no ha passat res, borrón y cuenta nueva, que es diu. No diré res, cap característica, ni posaré les fotos. Sinó, m'hauré de veure obligat a fer una denúncia o alguna cosa per l'estil, perquè a més m'he informat i sé on viu el PRESSUMPTE mans-llargues, i a més, com dic, tinc fotos.

Així que m'ofereixo a que m'enviis un privat, o deixis els calers a les oficines o com vulguis fer-ho.

Salut!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #16 el: 21 de Juny de 2007, 20:38:52 pm »
Ostres, llavors has tingut de tenir les fotos i d'hacer fet alguna que sortís la tribuna. Ara al menys tens la cara del pressumpte autor. Espero que recuperis els diners  :beer2
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #17 el: 21 de Juny de 2007, 21:07:34 pm »
vaya ke el preusnto autor a sido pillado con las manos en la masa, espero mke se solucione adry y consigas el dinero  :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 21 de Juny de 2007, 23:48:54 pm »
j****! que cosas pasan!...vaya gentuza ya també per casa...que estem parlant de 35€...

Llavors adry, ya l'has enxampat! ves a per ell! :wacky: ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 22 de Juny de 2007, 00:05:25 am »
j****! que cosas pasan!...vaya gentuza ya també per casa...que estem parlant de 35€...

Llavors adry, ya l'has enxampat! ves a per ell! :wacky: ;)

Jo a per ell no vull anar, només vull que em retorni els 35 euros que no són seus i prou. M'és igual el motiu pel que ho ha fet, ni prendre represàlies ni res malgrat tenir les fotos, m'és ben igual tot, mentre no es faci amo de coses que no li pertanyen a ell.