He entrat a la web de Ràdio Sabadell, com acostumo a fer per veure si hi ha alguna notícia nova o alguna cosa així, i no hi havia res, però m'ha sorprès que a la programació sortís això:
De Dalt a Baix
Sorpresa per l'afició del CE Sabadell
DX 20 | 17:00-18:00
El cap d'esports d'aquesta emissora, Sergi Garcés, ens desvetllarà què ha preparat el seu departament pel més que possible ascens del CE Sabadell
M'han deixat en fora de joc Què serà?
Canviant de tema, m'ha agradat el titular del diari "LA TERCERA DIVISIÓN ASTURIANA". Diu: ENCOMENDADOS A SAN JUAN, i surt la foto de l'onze del Caudal a l'estadi i la imatge del patró de Mieres.
Al final que és??
Bé, més que res era per arribar a tothom. Molta gent ja sabia que es posaria una pantalla gegant pel fòrum, però els que no llegeixen el fòrum potser no ho sabien, i ho han donat com "primícia".
Com dèiem, la pantalla, organitzada per l'ajuntament, la regidoria d'esports, Ràdio Sabadell i l'equip de L'Arlequinat, serà el llarg d'un camió, Jumbo Tron em sembla que es diu. Per fer-nos una idea, és la mateixa que usen pels MTV. A més, es posaran diversos amplificadors perque arribi bé el so a tothom (16.000 bats de so), l'equip de l'Anotador estarà allà mateix, i tindran micròfons autònoms per viure-ho amb els aficionats allà presents.
També ha parlat Juanje, amb una petita entrevista on s'ha parlat també de la conducció del bus descapotable en cas d'ascens.