Autor Tema: Grande Diario de Sabadell  (Llegit 9712 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Grande Diario de Sabadell
« Respondre #20 el: 14 de Juliol de 2005, 19:59:25 pm »
El que estaria bé seria fer un camp entre Sabadell i Terrassa per a 20.000 persones, i aprofitar-lo per als dos equips i fer concerts, actes varis, etc...

Tu estas boig?!!!!!!!! :o yo ni l'aigua compartiria amb akesta panda de de de... bua millor callu :veryangry:

No podem tenir cap post trankil sense que intervinguin aket parell de hosexuals??? (hay si Freud aixekes el cap... :snore:)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 14 de Juliol de 2005, 20:06:18 pm »
Tu estas boig?!!!!!!!! :o yo ni l'aigua compartiria amb akesta panda de de de... bua millor callu :veryangry:

De veritat. Tu pensa-ho, l'estalvi que tindriem els clubs, les ciutats i que bé aniria que estiguès en un lloc com davant el mercavallès, amb millor comunicació i amb més serveis, les oficines dels clubs, les tendes i un ampli pàrking subterrani.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #22 el: 14 de Juliol de 2005, 20:06:59 pm »
El que estaria bé seria fer un camp entre Sabadell i Terrassa per a 20.000 persones, i aprofitar-lo per als dos equips i fer concerts, actes varis, etc...

La veritat birrero k t'has pers avui??? et toves be??? no seria millot k vagis al teu metge del CAP???

Fare k no he vist res pel la teva pk tink dubtes de la teva salut i no vull k empitjoris :no:

S ;)alu2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 14 de Juliol de 2005, 20:11:12 pm »
La veritat birrero k t'has pers avui??? et toves be??? no seria millot k vagis al teu metge del CAP???
Fare k no he vist res pel la teva pk tink dubtes de la teva salut i no vull k empitjoris :no:
S ;)alu2

Simplement soc pràctic. A Itàlia i Alemanya es fa molt això i els va bé.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #24 el: 14 de Juliol de 2005, 20:27:21 pm »
Si ja se k es fa molt això pero estic segur k si demanesis la opinio dels aficionats dels ekips ells preferirien un camp per ells, a més k els pocs casos k conek d'això es produeixen pk els ekips son de la mateixa ciutat. ex: InterMilan / AC Milan.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 14 de Juliol de 2005, 20:29:11 pm »
Si Sabadell i Terrassa estan una al costat de l'altre. És com una ciutat, no hi hauria cap problema de desplaçament.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #26 el: 14 de Juliol de 2005, 20:48:48 pm »
 :veryangry:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #27 el: 14 de Juliol de 2005, 23:22:45 pm »

Deixa les  :beer, te senten molt malament. :Hecho_polvo:
Jure que mai t'entenc, quan dius estes parides :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 15 de Juliol de 2005, 23:38:48 pm »
Deixa les  :beer, te senten molt malament. :Hecho_polvo:
Jure que mai t'entenc, quan dius estes parides :laugh:

Segueixo pensant que és qüestió de practicitat i d'economia.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #29 el: 15 de Juliol de 2005, 23:54:13 pm »

Aixo mai de la vida... amb els del barri de muntanya no s'hi pot compartir res... us heu begut l'enteniment!

Es pot parlar de compartir estadi municipal amb altres equips LOCALS que hipoteticament en igualin o superin de categoria... pero vaja... aquesta possibilitat no es visible ni a curt ni a mitja termini.

:beer 's
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #30 el: 16 de Juliol de 2005, 16:50:00 pm »
birrero tu ests del sabadell?perque noi dius unes coses que son de jutjat de guardia i sempre defensant els del barri marginal aquesta actitud es molt sospitosa

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #31 el: 16 de Juliol de 2005, 18:55:39 pm »

:o :o :o

Això mai de la vida !!! Compartir camp amb aquella gent... NO GRÀCIES !!! Amb altres clubs de Sabadell sí però ja està.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 16 de Juliol de 2005, 19:14:18 pm »

:o :o :o

Això mai de la vida !!! Compartir camp amb aquella gent... NO GRÀCIES !!! Amb altres clubs de Sabadell sí però ja està.

Birrero, tu no ets d'aki :veryangry: ets un  :alien 3:!!!!!

Yo per exemple, el compartiria amb el  :scut femení...  >:( NO LES MARGINEM SISPLAU!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 16 de Juliol de 2005, 21:32:24 pm »
Si, soc del  :scut , i he estat soci molts anys, a primera, a segona 'A', segona 'B' i l'any que ens van baixar a Tercera em vaig fer soci perquè no ens fessin desapareixer.

He nascut a Sant Llorenç Savall, i no entenc aquesta absura mania de voler enfonsar l'equip de la vila del costat. Veig les coses des d'un punt pràctic.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #34 el: 17 de Juliol de 2005, 11:04:47 am »
Ara ho has dit perquè ets de Sant Llorenç, si tinguessis de veïns la xusma vermella ho veuries diferent. Es pensen que per tenir tres anysl´equip a 2ºA ja son algo i no son res.

I una cosa es compartir camp amb equips de la teva ciutat( com es fa a Itàlia o Alemanya), però amb el barri de barraques d´aquí al costat és una altra cosa.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 17 de Juliol de 2005, 13:37:53 pm »
Ja us dic que sempre he tingut contacte amb Sabadell, encara que vaig neixer a Sant Llorenç i hi vaig viure una anys.

El meu pare sempre que anavem a veure futbol de qualitat em portava a veure el  :scut, i per anar al cinema, sortir, treballar, estudiar, sempre he vingut a la Capital del Vallès Occidental, però per això potser no entenc tant la rivalitat Sabadell-Terrassa.

Però ho penso en sèrio, no defenso al Terrassa ni res per l'estil, però penseu-ho fredament, i amb els números a la mà i tot el que es podria estalviar i veureu que seria una molt bona opció.

Despeses de construcció: 50% per cada ajuntament.
Despeses de manteniment: 50% per a cada ajuntament.
Despeses de personal: 50% per cada club.
Despeses de llum, aigua, ordinadors, etc: 50% per cada club.

Tenir 2 tendes, així, quan venen aficionats rivals, comprarien merchandissing de l'equip contrari (per putejar, sobretot), per tant més beneficis per els dos.

I jugar-hi cada setmana un o altre de forma alternativa.

Jo només hi veig ventatges.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #36 el: 17 de Juliol de 2005, 14:45:06 pm »
Aixo que dius birrero esta molt be i estic totalement d'acrod, pero en lloc de feru amb aquella colla d'arraplegats, perque no u fem amb el FEMENÍ??????????????? Osigui, tu vols compartir camp amb els enemics pero no el vols compartir amb amb noies  :bandera...

:no: no nem be :no:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 17 de Juliol de 2005, 19:21:41 pm »
birrero com es nota que no ets de sabadell. tot i que et pots estimar els colors del club mai entendrás ni experimentarás el odi cap el terrassa que té qualsevol bon sabadellenc :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :bandera :bandera :bandera
mort als egarencs!!!!   
tindriem que envair el poble del costat per tenir nosaltres mes terreny per construir >:D >:D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 18 de Juliol de 2005, 23:31:30 pm »
Aixo que dius birrero esta molt be i estic totalement d'acrod, pero en lloc de feru amb aquella colla d'arraplegats, perque no u fem amb el FEMENÍ??????????????? Osigui, tu vols compartir camp amb els enemics pero no el vols compartir amb amb noies  :bandera...
 :no: no nem be :no:

No home, no, que les noies també hi haurien de jugar!
Ja que tindriem camp nou, amb gespa artificial FIFA i que elles juguessin els diumenges a les 12, o abans del partit del masculí (tarda rodona  ;))

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #39 el: 26 de Juliol de 2005, 14:38:33 pm »
Escolta BIRRERO, en sembla que has canviat le medicació.
Estic totalment d´acord amb els que diuen que al enemic ni aigua, amb el bon sentit de le paraula.
El Keneth Brylle era bo, pero per mi el millor jugador que ha tingut el SABADEL a sigut el RAMON DE PABLO !!!!MARAÑON!!!!!, no ser si algu del forum el va veure juga, i si no que se imformi, quins partidasos va fer contra el Barça i el R.Madrid.

!!!!VISCA EL C.E.SABADELL!!!!