Autor Tema: algu xiulara al bustos i al Ayuso?  (Llegit 5724 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
algu xiulara al bustos i al Ayuso?
« el: 24 de Juny de 2007, 22:56:32 pm »
encara demà es posaran la medalla demà. Si parla li hauriem de fer una bona xiulada. Sobretot al Ayuso q el any pasat al ultim partit no sabia ni com ens salvavem  i ara van de salvadors. Que no es posin cromos pq es mereixen q els xiulem pq no han fet res per nosaltres sino al contrari

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: algu xiulara al bustos i al Ayuso?
« Respondre #1 el: 24 de Juny de 2007, 22:58:46 pm »
hoy el bushtos ablado para radio sabadell desde la plaza del ayuntamiento, y a dixo ke su hijo a ido a asturias a las 5 de la mañana a salido para alli, y kuando le emos dixo ke bote ke bote no se keria ni levantar se a levantado y a saludado al final xD :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #2 el: 24 de Juny de 2007, 23:00:17 pm »
Crec que no hem de xiular ningú. Demà ha de ser una festa total i jo crec que el Bustos ha estat amb l'equip desde el moment en que va ser alcalde. (Ho diu un que no és sociata, eh?) :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 24 de Juny de 2007, 23:01:02 pm »
La gent... no s'enrecorda de les coses. No té memòria històrica. Avui Ayuso parlava per la RS, jo he començat a xiular i la gent ni pio.

Demà passarà el mateix. Es penjaran la medalla i mira que maco!

Bustos no hauria de mantenir en el lloc a un pàio que no entén d'esport, i menys que va acompanyat per un altre persona (P.C.), que pensa que l'esport de Sabadell li pertany.

La regidoria d'esports de Sabadell té que canviar moooooltes coses per arribar a funcionar una miqueta només.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 24 de Juny de 2007, 23:03:15 pm »
No diguem tonteries. Si parlen es pq han de parlar i punto, jo no trobo q s'hagin penjat medalles en cap moment i demà si li pengen medalles a algú serà als jugadors, a l'entrenador i a la directiva. Deixem de pensar malament i siguem feliços per una vegada i no estiguem amargats, si? ;)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 24 de Juny de 2007, 23:05:06 pm »
yo opino que mañana a de ser una fiesta arlequinada y hay que dejar la politica a un lado yo al bustos ni le pitare ni le aplaudire simplemente aplaudire a los jugadores y tecnicos y directiva de mi equipo de los que nos an sacado del infierno el primer año que no es nada facil si no que le pregunten al girona o al reus a disfrutar que ya nos tocava
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 24 de Juny de 2007, 23:07:22 pm »
jo no xiularé a ningú demà ha de ser una festaa!  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #7 el: 24 de Juny de 2007, 23:09:29 pm »
Dema nomes existira l'equip , i de xiular res de res ,nomes aplaudir.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #8 el: 25 de Juny de 2007, 17:32:23 pm »
No recuerdo que nadie chillara nunca a farrés, que no hizo nada por el deporte  :****

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #9 el: 27 de Juny de 2007, 02:08:16 am »
HICKS no vayas de listín por el mundo anda. que te chiflen a ti por lo que hagas mal en la vida..a quien se le ocurre mezclar una cosa con la otra...medallas y medallas..es que ellos han marcado los goles de ollés??da gracias que esté el sabadell vivo anda y enterate por quien..no silbes tanto ha ver si te van a contratar por ahí y te vas a perder los partidos del sabadell..siempre echando porqueria..que asco me da esto a veces..que bonita pantalla la del domingo en el campo...anda guapo..ve ha ver quien la puso..BIRRERO a ti tambien te incluyo..el alcalde lo es para lo bueno y para lo malo,como el señor AYUSO,que mas da que no supiera lo de la ultima jornada..hay tanta gente que se cree que sabe y luego no es así..yo no he sentido todavia hoy nada que no sea dar las gracias a quien ha conseguido el ascenso..los jugadores en el campo,la directiva en su sitio,nosotros en el nuestro,y la prensa en el suyo..hay que hablar mas con propiedad,yo cuando desconozco algo no hablo,pido opinion,consejo,por lo tanto me da rabia que se hablen de pitadas..no mezclar, insisto.
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2007, 02:11:34 am per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 27 de Juny de 2007, 09:49:22 am »
aqui tenemos una persecucion contra el ayuntamiento y contra el alcalde que no la acabo de entender  ???  el ayuntamiento esta dtras de muchas buenas propuestas y que luego otros se adjudican (ej. la pantalla del otro dia) y si tenemos que agradecer algo al ayuntamiento es la ayuda que nunca nos ha dado el antiguo partido que estaba en sabadell (28 años de farres y ni una sola ayuda) vamos poco a poco y empecemos a dejhar de faltar al alcalde, fue muy triste que en la fiesta del ascenso se escucharan 4 tontorrones silvar (por cierto os salio eltiro por la culata) ese era un dia de fiesta no de represalias para eso estan la elecciones y os recuerdo que el SEÑOR BUSTOS  a vuelto a salir elegido democraticamente asi que podriais empezar a pensar en lo deportivo y olvidar al ayuntamiento (por ciertoen el foro todavia hay gente con el avatra del alcalde y emieza a oler a rancio la cosa  :ejem  )podriamos dar un paso al frente i dejar el tema
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #11 el: 27 de Juny de 2007, 10:25:24 am »
a mi me parece que el que va má de listin eres tu pirri . Estamos en un pais democratico y yo solo daba una opinión  pq me parecia q habia motivos y todo el mundo puede expresar lo q le de la gana y silbar a quien le de gana. Para hacer la pelota ya hay la radio i el Diari y tú siempre cuando alguien dice algo que no estas de acuerdo solo haces que subir el tono de tu mensaje e incluso faltar al respeto
A mi me hizo mucho daño el sr. Ayuso al q le pagamos el sueldo de concejal de deportes q en el ultimo partido no tuviera ni idea de como nos salvabamos y al cabo de un mes le envio un email y aun dice que en aquel momento con el empate nos salvavamos.Y si que dá q no lo supiera que es su trabajo. A ver si es igual que el de cultura no sepa donde está la torre del aigua o el de urbanismo no conozca el nombre de las calles.
Para eso les pagamos digo yo y el q parece que no tiene idea de nada porque siempre se puede expresar algo que no estas de acuerdo y no gustarme que ahora se pongan medallas cuando el año pasado pasó lo q pasó
Me parece bien q se implique el ayuntamiento pero yo creo que aún hace poco y deberia hacer más como hacen en otros sitios y lo que hace lo pagamos entre todos y no el alcalde.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #12 el: 27 de Juny de 2007, 10:47:17 am »
HICKS. . .dos cosas..me estas llamando pelotas?y segundo..yo segun tu elevo el tono de los mensajes..tu has provocado con esto..es que viene a cuento decir quien o si se le va ha chiflar al alcalde o a ayuso?eso si que es una provocacion..alomej or es tu estilo.el mio no es abrir enfrentamientos..al lá tu con tus ideas..no voy a entrar en una guerra contigo,ni con nadie.y por favor contestame a la primera pregunta.gracias.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 27 de Juny de 2007, 10:53:16 am »

Que el Bustos està al costat de l´equip és un fet que "salta a la vista". La sintonia entre la Junta Directiva i l´Ajuntament és ARA excel.lent, després de molt temps de no ser-ho.  No busquem problemes on no n´hi ha ¡....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #14 el: 27 de Juny de 2007, 11:07:42 am »
no te llamo pelotas pero la verdad es que no hay ningun medio de comunicacion que critique al ayuntamiento e incluyo canal 50 que debes conocer bien. Esto no quita que el arlekinat sea el mejor programa que hay pero tampoco dá derecho a no poder expresar una opinión y si es verdad que ahora hay sintonia pero el dia de la pantalla ya estaba el alcalde en primera fila y saliendo en las noticias q seguramente le interesa y siempre hay gente comn más ganas de protagonismo que otros. La verdad que no hay más medios que hacer una pequeña critica como puede ser silbar a su gestión y al desastre del año pasado que creo que tienen mucha culpa porque la verdad que todos los medios de comunicacion están a su disposición y es la única forma. Si tienes  inteligencia cosa que no dudo , creo, que lno podrás negar ésto último aunque tal vez  no te interese
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2007, 11:15:51 am per hicks »

friend

• Visitant
« Respondre #15 el: 27 de Juny de 2007, 11:44:53 am »
no crec q hem de barrejar temes de politica am esports.. no se perq hauriem de xiular a l'alcalde o al regidor desports, si akest any s'han comportat d'una manera mes que correcte.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 27 de Juny de 2007, 11:57:14 am »
esta claro que no es muy logico que en lugar de estar pensando en celebrar el ascenso un este escribiendo uno mensaje para silvar al alcalde  :boig  a mi me preocupa mas las celebraciones que los silvidos, el alcalde es arlequinado ESO SEGURO pero esta claro que no hace las cosas a gusto de todos, pero de ahi a pedir silvidos va un mundo  :ko si crees que el alcalde no lo hace suficientemente bien no lo votes y si sale elegido pues lo siento por ti  EL PUEBLO HA HABLADO!!!! 
lo siento chico pero tu mensaje de los silvidos sobra y eso hace que gente como el pirri o demas se enfaden al verlo, ¿pelota le llamas? pirri es uno de los que mas trabaja y hace por nuestro club. que rapido se os llena la boca de tonterias a algunos.
lo dicho que tienes mil formas de decirle al alcalde que no estas deacuerdo con sus intervenciones pero no silvando en la plaça del ajuntament el dia de la celebracion (i te lo digo yo que lo he hecho  ;) )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #17 el: 27 de Juny de 2007, 13:50:14 pm »
teniu raó. es moment de celabracions però em fa ràbia que el concejal de esports no tingui ni idea i li paguem el sou i el bustos només sorti a donar la cara quan la cosa va bé q encara recordo com va marxar abans de acabar el partit del hospi del any pasat quan la gent s´esperava a fora.

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #18 el: 27 de Juny de 2007, 17:30:41 pm »

Amic Hicks, em sembla de molt mal gust la teva incitació a xiular en un dia tan bonic com el del dilluns,i si qüestiones la capacitat intel·lectual del nostre regidor d'esport Josep Ayuso a una combinació de resultats de l'any passat diu molt poc de la teva capacitat i tolerancia, potser per a ser un bon administrador no fa falta saber tant de futbol com tu i si de números . Mira conec poc al Sr. Ayuso , però et convido com una vegada va fer jo a que il cridis a la regidoria i vagis a parlar amb ell, i li exposis les teves queixes, és una persona amb molt bona predisposició i segur t'atendrà com cal. El Sr. Bustos creo que ha donat la cara sempre i si potser no va esperar al final del partit del dia que  dius, és perquè gent que incita com tu  la violència havien apredejat el cotxe del Sr. Larrosa amb la seva dona i la seva filla de 10 anys dintre i no em diguis que van ser menors com sempre que els vam veure els meus fills i jo amb els nostres propis ulls.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #19 el: 27 de Juny de 2007, 17:35:42 pm »
tio ,tranqui, que una xiulada no fa mal a ningú i de aqui a incitar a la violencia i crec que un regidor d esports ha de coneixer el tema . i el de cultura la cultura i el d urbanisme ha de entenfdre d´urbanisme. O no? jo no crec que per xiular a s inciti a la violència i ja he dit que potser m havia equivocat i no era el moment però es qyue el del any pasat em va fer molt mal al veure que el nostre regidor no tenia ni idea i em va semblar falta de interès. Si vols veure més coses és que ets tú que potser no ets tolerant amb la llibertat d´expressio