Em prenc la llibertat jo també de dedicar aquest ascens, que és meu com de tots vosaltres, malgrat jo mai em posaré al mateix nivell que aquells que per exemple, van viatjar fins a Mieres o Mallorca, això ja sobrepassa qualsevol límit imaginable en amor a uns colors.
Simplement, el que ja heu dit vosaltres. Aquest triomf s'ha de dedicar a una AIFICIO AMB MAJUSCULES, que ha culpit a moltíssima gent de Sabadell, i sobretot de fora de la nostra ciutat. Molta gent ha quedat realment parada de veure la massa social del nostre centenari club. Inclús diria que ens hem sorprés a nosaltres mateixos.
Jo he disfrutat com un nen. Realment ha sigut una experència inolvidable, veure aquesta afició desplegada és un espectacle maravellós.
Vull des d'aquí, dedicar un gran homenatge a les penyes i afeccionats que ho han fet possible. A tots aquells que el dia del partit Sabadell-Mallorca B, de bon matí, ja posaven les cartulines a les cadires de general per fer el mosaic; a aquells que van repartir aquelles espècies de "xiulets blaus" que tant d'ambient van donar; a aquells que van fer possible la presència d'aquells aplaudidors de plàstic que també van donar una gran imatge a l'estadi; a aquells que no s'ha perdut cap o gairebé cap partit fora de casa, a aquells que s'han desplaçat amb l'equip allò on ha calgut, inclús a Mallorca i Mieres, un 10 per vosaltres! Sou l'ORGULL d'aquesta entitat i us ho mereixeu tot. Vosaltres feu GRAN aquest Sabadell, i per gent com vosaltres segur que val la pena que el Sabadell jugui a futbol 100 anys més. En definitiva, i com dieu molts de vosaltres, cal dedicar aquest ascens als que MAI han deixat sol aquest club, als que s'han mantingut al costat del Sabadell, inclús a tercera divisió. Vostre, i si m'ho permeteu, meu també, és aquest ascens. Hem pujat de categoria per mèrits propis, ningú ens ha regalat res, i això s'ha de dir ben alt!
Nanos, un orgull i un honor compartir l'amor cap aquests colors amb vosaltres. Com deien aquests jugadors a l'autocar: "Con esta gente, hasta la muerte!".
També m'agradaria dedicar aquest ascens als mercernaris que l'any passat ens van portar a tercera. A aquella plantilla, millor dit, a alguns integrants d'aquella banda, els vull dedicar aquest ascens. En aquest sentit, les llàgrimes del gran Cañadas han tingut al final recompensa, i com a mínim, des de Jaén, ell també s'haurà alegrat de que el nostre, i també seu Sabadell, hagi tornat a Segona B.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!