seccióbirra jo crec que akí a sabadell sempre hem tingut una certa tendència a "desmerèixer" una mica els jugadors nascuts a sabadell i que després han triomfat fora de la ciutat. Moltes vegades oblidem que quan van debutar akí o eren molt joves, o no era el moment de fer el salt a segona divisió, però amb el temps van demostrant que són jugadors vàlids i molts d'ells arriben a primera.
Els casos més actuals són Miguel Angel del Málaga i l'Ivan Diaz, que han jugat al sabadell sense pena ni glória, però que si els engaxèssim ara seríem ben feliços tenint-los.
Jo conec a molts jugadors de la meva època infantil i juvenil al Sabadell que ni tan sols van jugar al sabadell en categories inferiors, sinó que directament fitxaven pel barça o l'espanyol i akí no teníem ni idea de que existien, per exemple el cas d'Adriano, que va marxar molt jovenet a Can Barça i que després va jugar a Viladecans i al Vila-Reial, on era un autèntic ídol. Després va venir al Sabadell i li va marcar el golet a Osasuna que significava la permanència a Primera en aquells dos emocionants partits de play-off, amb repetició inclosa, si no recordo malament. De la saga dels Muñoz també el germà petit va jugar "exiliat" a Blanes i Badalona. I bastants casos més de jugadors de sabadell que ni hem sentit parlar d'ells i s'han buscat la vida fora de la ciutat.
Vaig posar el post perquè potser aviat arribarà l'hora que si anem pujant de categoria, podríem fer tornar alguns dels exiliats que han demostrat la seva valua i que no per haver marxat són uns pesseteros, que tothom té dret a buscar-se la vida i la vida activa del futbolista dura molt poc com per a viure dels sentiments.
Apa adeuuuuuuuuuuuu