Autor Tema: GIRONA  (Llegit 809 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
GIRONA
« el: 25 de Juny de 2007, 13:59:13 pm »
LE OFRECIERON UN CONTRATO EN SEGUNDA B

El capitán del Alcalá denuncia que el Girona "intentó comprar a un compañero"
Por JAVIER DOMÍNGUEZ · Madrid
 Cuando el colegiado López Díaz señaló el final del partido entre el Alcalá y el Girona, nadie podía sospechar que la rueda de prensa fuera tan calentita y reveladora. El protagonista fue Joselu, capitán del equipo complutense. Pidió expresamente comparecer ante los medios con estas palabras: “Un compañero de mi equipo recibió hace unos días una llamada desde Girona. Le ofrecían un contrato en Segunda B si no forzaba la máquina. Decido hacerlo público sabiendo que a mi club no le parecerá correcto, pero creo que hay que intentar acabar con estas actitudes”. El jugador cumple siete temporadas en la entidad alcalaína y es una voz autorizada: “Eso sí, quiero dejar claro que el Girona es justo vencedor de esta eliminatoria”. 

Otro integrante de la plantilla del Alcalá, Alex Ruiz, manifestó: “Si lo hacen con algunos jugadores, también podemos pensar que pueden comprar a un árbitro”.

Por parte del Girona compareció uno de los técnicos, Ricardo Rodríguez: “Es un tema que desconozco absolutamente. En el campo se ha visto a un gran equipo, el Girona, y a un árbitro que ha pitado con valentía. Eso es todo”. 

Si es veritat es bastant greu el tema  :**** :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: GIRONA
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2007, 14:09:07 pm »
No és tan greu, el que passa és que no han sabut disimular, com altres que jo em sé  :ejem

Això passa sempre a aquestes alçades d'any

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2007, 14:13:28 pm »
Adry que passi normalment estic d'acord i que no ho han sapigut dissimular tambe pero jo si que ho trobo greu, no es pot manipular el futbol d'aquesta manera i jugar amb els sentiments de les aficions. s'hauria de fer algo per tallar aquestes coses, es complicat perque es dificil de demostrar pero vaja ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #3 el: 25 de Juny de 2007, 16:51:18 pm »
Lamentable la actitud de algunos jugadores del Alcala, eso se denuncia antes del partido o se calla, no vale salir al final del partido y rajar de esa manera. El año pasado al Girona le atracaron en Elda de mala manera, un arbitro anuló un gol completamente legal que un jugador del Eldense introdujo en su propia porteria señalando fuera de juego cuando ningun jugador del Girona estaba ni cerca de este jugador del Eldense ni en fuera de juego. El Girona en la eliminatoria anterior en el campo del Mutilvera tambien se vió perjudicado por un arbitro y nadie lloró tanto como estos del Alcala y menos hacer de un rumor una noticia en el Marca. Es lamentable esta actitud y me parece peor lo del diario Marca de darle credibilidad a una simple pataleta de equipo perdedor cuando en Montilivi pudieron irse tranquilamente con un 3-0 y consiguieron un 2-1 en una jugada desafortunada.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #4 el: 25 de Juny de 2007, 17:15:51 pm »
De totes maneres això pasa, ha passat i seguirà passant tota la vida.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 25 de Juny de 2007, 20:13:14 pm »
Cada any passa el mateix.
Els que perden, busquen excuses, fotre m**** sobre els que pugen, etc.

Aquest pàio no devia veure que en el partit d'anada si no hagués sigut per la sort haguessin perdut 4-0, i ahir, si no fos perquè el Girona va acabar contemporitzant el joc, haguessin acabat 1-5.

Menció especial a l'àrbitre d'aquest partit, que va parar (amb 2 qllons i unes quantes targetes) la carnisseria que estaven montant els guarros jugadors alcalains.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...