Autor Tema: Nova versió de l'himne  (Llegit 2316 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Nova versió de l'himne
« el: 25 de Juny de 2007, 22:53:54 pm »
La setmana pasada es va poder escoltar la nova versió de l'himne, però algú sabria dir-me algun lloc, si és possible, per descarregarme-la? He intentat buscar-la però no l'he trobat.

:xin-xin
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Nova versió de l'himne
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2007, 22:57:04 pm »
La setmana pasada es va poder escoltar la nova versió de l'himne, però algú sabria dir-me algun lloc, si és possible, per descarregarme-la? He intentat buscar-la però no l'he trobat.

no se si es la ke dices, es la de lutargas friends?? esa ke es mas marxosa? :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2007, 22:58:03 pm »

no se si es la ke dices, es la de lutargas friends?? esa ke es mas marxosa? :xin-xin
Exacte, és aquesta la que dic.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #3 el: 25 de Juny de 2007, 23:01:48 pm »
Estimat company forero:

En el següent enllaç: http://www.lamercemartorell.com/lutgardas/ podreu trobar totes les cançons, videos i altres arxius del grup més arlequinat de la música. Lutgarda's Friends.

Disfruteu-les.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat boinaman

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #4 el: 26 de Juny de 2007, 00:34:48 am »
avui al futbolcat, han posat la d'honor al sabadell (lutgarda's), q es una versi´´o de l'himne de sempre.
algu sap on es pot descarregar l'himne clasic, del q fan aquesta versio?

Desconnectat lutgardo

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #5 el: 26 de Juny de 2007, 12:23:58 pm »
Company boinaman,
L'himne "Honor al Sabadell" en versió coral, inspiració de la nostra cançó, la pots descarregar des d'aquesta mateixa web, a l'apartat descàrregues (òbviament, no?).
Felicitats a tots.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 26 de Juny de 2007, 12:31:31 pm »
Company boinaman,
L'himne "Honor al Sabadell" en versió coral, inspiració de la nostra cançó, la pots descarregar des d'aquesta mateixa web, a l'apartat descàrregues (òbviament, no?).
Felicitats a tots.

Amics lutgardo,

demano... no, no: EXIGEIXO :Paletas: JA un concert dels Lutgarda's Friends perquè en podem gaudir totes i tots els arlekinats :allloro :visca :bandera :clap2

P.D.: Espero que la meva proposta sigui escolta dels amics Lutgardos i secundada per tots els forerus :allloro :dance
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 26 de Juny de 2007, 12:52:32 pm »
Per cert el company Lutgardo estava a Mieres com un gran arlekinat i directament cap a la Pl.Sant Roc (els que els que portem els cuadres dins la sang fem el que faci falta  pel Sabadell)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #8 el: 26 de Juny de 2007, 13:21:41 pm »
Per cert el company Lutgardo estava a Mieres com un gran arlekinat i directament cap a la Pl.Sant Roc (els que els que portem els cuadres dins la sang fem el que faci falta  pel Sabadell)

I jo en tinc mostres  :cool  :roll jajajajajajajajaja
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat lutgardo

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #9 el: 26 de Juny de 2007, 14:05:25 pm »
Company Manelinho,
No saps com ens faria de feliços poder tocar per a tots vosaltres. :borratxo (és el nostre emoticon preferit!).
Malauradament, com deus saber, no som de Sabadell i no coneixem cap lloc on poder-ho fer (som uns pringats, com també deus saber, i no tenim mànager ni res semblant; potser el Murciano ens podria posar en contacte amb el de la Soraya!) :ejem.
Si podeu moure fils i fos factible el projecte, allà ens tindríeu de cap, tocant per a la millor afició que coneixem. Penseu que el nostre caché està per sota del de Carulla.
Que la llum de Lutgarda il·lumini el futur del Sabadell

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #10 el: 26 de Juny de 2007, 15:44:06 pm »
aket versio del himne marxosa dels lutgardas, es mol millor kel ke tenim, ke es bastan ...
no i auria cap possiblitat de fer ke la canco dels lutgardas fos el nou himne?
VISCA EL SABADELL

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2007, 21:02:34 pm »
Company Manelinho,
No saps com ens faria de feliços poder tocar per a tots vosaltres. :borratxo (és el nostre emoticon preferit!).
Malauradament, com deus saber, no som de Sabadell i no coneixem cap lloc on poder-ho fer (som uns pringats, com també deus saber, i no tenim mànager ni res semblant; potser el Murciano ens podria posar en contacte amb el de la Soraya!) :ejem.
Si podeu moure fils i fos factible el projecte, allà ens tindríeu de cap, tocant per a la millor afició que coneixem. Penseu que el nostre caché està per sota del de Carulla.
Que la llum de Lutgarda il·lumini el futur del Sabadell

Us podrien convidar a la Festa Major de Sabadell pel Setembre... no fa falta dir que haurieu de cantar les dos cançons del Sabadell, felicitats per les cançons, ja les tinc aborrides de tant escoltar-les  :clap2   Avere si en feu més!!! :clap

aket versio del himne marxosa dels lutgardas, es mol millor kel ke tenim, ke es bastan ...
no i auria cap possiblitat de fer ke la canco dels lutgardas fos el nou himne?
Estic d'acord amb tu excepte que l'himne actual és lleig... a mi m'agrada, encara que el dels lugardas és mooooolt millor. Si el Sevilla va canviar el seu himne pel cantat per l'Arrebato, perquè nosaltres no! No fa falta que sigui el centenari ni res per canviar-lo
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2007, 21:23:31 pm »
Pue sami la version d Lugardas no me parece mala , pero tanto como para ponerla d Himno..... :blink

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 26 de Juny de 2007, 22:19:30 pm »
en la web de la força la podeis encontrar también.  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #14 el: 27 de Juny de 2007, 01:42:03 am »
a mi m'agrada molt mes la versio dels lutgardos que el himne oficial pero encara m'agrada mes l'himne que teniem abans SEMPRE ENDEVANT SABADELL !! :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #15 el: 27 de Juny de 2007, 12:06:45 pm »
a mi m'agrada molt mes la versio dels lutgardos que el himne oficial pero encara m'agrada mes l'himne que teniem abans SEMPRE ENDEVANT SABADELL !! :xin-xin

Sí señor. Ese himno era mucho más guapo. y además me trae recuerdos imborrables. Si se hace un referendum popular sobre el himno yo lo tengo muy claro...

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...