Autor Tema: FELICIDADES MONTERO  (Llegit 6474 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2430
  • Gènere: Masculí
Re: no ens deixem enganyar
« Respondre #20 el: 26 de Juny de 2007, 17:42:57 pm »
Algunos dicen que tienen información, yo no la tengo, pero entiendo por algunos comentarios que se ha ofrecido una ficha, a algunos jugadores, ridícula. En que nos basamos para decir eso? Si la oferta es mejor que la del año pasado, entiendo que no debe ser tan ridícula. Y si el el año pasado se cobraba X, y se pretende renovar por X+1, y no tiene ofertas superiores, no entiendo porqué se debe renovar por X+2. Si tiene ofertas por X+2, se le debe tratar de igualar en lo posible; y si la economía del club no lo permite, no se igualará. Pero el jugador no creo que marche dolido, pues grácias al Sabadell ha dado un salto cualitativo. Y vuelvo a repetir que yo no acepto que no se renueve a Montero, y se fiche a una "vieja gloria" de segunda por X+4, pero tampoco nos volvamos locos solicitando renovaciones, si se puede: bién; y si no: a buscar otra cosa. Seguimos teniendo a los técnicos que ficharon a Montero, Nauzet, José María y cía. cuando nadie los conocía. Por lo tanto: a dejar trabajar.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #21 el: 26 de Juny de 2007, 17:45:33 pm »
Algunos dicen que tienen información, yo no la tengo, pero entiendo por algunos comentarios que se ha ofrecido una ficha, a algunos jugadores, ridícula. En que nos basamos en decir eso? Si la oferta es mejor que la del año pasado, entiendo que no debe ser tan ridícula. Y si el el año pasado se cobraba X, y se pretende renovar por X+1, y no tiene ofertas superiores, no entiendo porqué se debe renovar por X+2. Si tiene ofertas por X+2, se le debe tratar de igualar en lo posible; y si la economía del club no lo permite, no se igualará. Pero el jugador no creo que marche dolido, pues grácias al Sabadell ha dado un salto cualitativo. Y vuelvo a repetir que yo no acepto que no se renueve a Montero, y se fiche a una "vieja gloria" de segunda por X+4, pero tampoco nos volvamos locos solicitando renovaciones, si se puede: bién; y si no: a buscar otra cosa. Seguimos teniendo a los técnicos que ficharon a Montero, Nauzet, José María y cía. cuando nadie los conocía. Por lo tando: a dejar trabajar.
te refieres a los tecnicos que ficharon a los PABLO JODAR, PACO VALERO, SERGI....?

de todas maneras el post esta tomando el cariz que yo solo quiero la renovacion de montero i realmente a lo que me refiero es a intentar pagar a los buenos que tenemos para que no se escapen en lugar de gastar luego un monton par atraer a otros que posiblemente no superen lo que tenemos, esta claro que mi admiracion por montero se nota (ni soy failiar suyo, ni vecino i nisiquiera puedo decir que tengo el honor de ser su amigo, lo que pasa es que s un tio muy accesible i he mantenido una union este año domingo a domingo y eso me ha hecho conocer a montero persona ademas de montero jugador) soy el presidente, secretario,tesorero y socio fundador de la peña motero de serra d´en camaro(soy yo solo  :laugh: :laugh:  ) pero ante todo lo que no quiero es no renovar a jugadores validos que lo han dado todo por nosotros para traernos gente que acaben cobrando mas y rindiendo menos, ese seria el resumen de mi mensaje.
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2007, 17:51:49 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #22 el: 26 de Juny de 2007, 17:50:55 pm »
Me refiero a los técnicos que de 18 fichajes, sólo se han equivocado en cuatro.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #23 el: 26 de Juny de 2007, 17:53:21 pm »
pues lo que tienen que hacer este año es cojer esos fallos y no repetirlos y eso se consigue haciendo renovaciones de gente valida de este año  :xin-xin

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #24 el: 26 de Juny de 2007, 17:55:53 pm »
pues lo que tienen que hacer este año es cojer esos fallos y no repetirlos y eso se consigue haciendo renovaciones de gente valida de este año  :xin-xin

Estoy de acuerdo, renovaciones antes que fichajes, pero no a cualquier precio.  :consol

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #25 el: 26 de Juny de 2007, 17:59:10 pm »
me encanta començar un missatge i acabar trobant una mateixaopinio, al final tots volem el mateix "el millor pel sabadell"  :scut :scut :scut ;)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #26 el: 26 de Juny de 2007, 18:04:42 pm »
Y si se consigue una buena temporada de **** madre! Ojalá la temporada que viene nos la pasemos igual de bien que ésta (con o sin Montero y cía., pero si puede ser con ellos, mejor).

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #27 el: 26 de Juny de 2007, 18:15:31 pm »
Coincido con vosotros, y además quiero recalcar que ya que conozco un poco el caso “Jodar” no sólo ha perjudicado al club, sino, el jugador ha sido el principal afectado, porque está claro, que ningún jugador viene (y menos con 19 años y toda la familia en Linares) para entrenar...

En fin, a aprender de los errores cometidos y a hacer un equipo lo suficientemente potente como para aspirar a subir a la liga de plata.

:scut

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6497
« Respondre #28 el: 26 de Juny de 2007, 18:16:52 pm »
Jo també penso que s'hà de fer un esforç perquè el Montero es quedi, aquest jugador fa "molt de mal" als contraris.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 26 de Juny de 2007, 19:20:02 pm »
Jo crec que la directiva farà el que pugui per renovar la base de la plantilla d'aquest any.

Això si, no ens enganyem tampoc, ja que hi ha varis jugadors -estariem parlant d'uns 10- no vàlids per 2a B.

El que s'ha de fer, és renovar l'11 inicial i dos o tres jugadors més. La resta, ho han fet molt bé també, però no crec que tinguin lloc a l'equip de 2a B.

Per cert, Alberto Manga, és aprop de Sabadell.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12569
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 26 de Juny de 2007, 19:20:39 pm »
Montero, és desequilibrant, habilidòs, lluitador, valent, atrevit... la renovació hauria d'haver estat tractada ja.

Un jugador com ell (i el segueixo des que jugava al Rubí), hauria de ser clau en el nostre equip a Segona 'B'.

També estic d'acord amb el MUTIO, i ens hauriem de quedar amb Roberto, Montero, Ollés, De Navas, Sierra, Jaume, Pages, Xavi Roca, Nauzet i Josemari, com a 'segurs' i desprès anar veient que demanen els demés.
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2007, 19:23:45 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #31 el: 27 de Juny de 2007, 17:16:22 pm »
hoy han vuelto a decir que las renovaciones van en buen camino.....    >:(    por favor no digais mas eso hasta que no se firmen las cosaaaaas  >:(   que luego pasa lo que pasaaaa, i al final las culpas para los jugadoreeees, todos queremos la renovacion de esos jugadores pero si lo dicen por la radio les meten presion para que firmen y eso no es bueno para nadie  :ostres   señor llamas haga su trabajo y no diga cosas a la prensa  consiga la renovacion de esos jugadores y juege limpioooo  :****

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #32 el: 27 de Juny de 2007, 18:02:52 pm »
emsembla a mi panso que en llamas aquet que els mateixos jugadors li cantavan hooligan no mes sap de bares,no te ni **** ideia de futbòl,lo que no se es qui el va posar ahir en el càrreg que tè,pero li veus la pinta i ja flipas,amb la gent que podría ocupar el seu puesto..res panso que si la renovació depén de ell...que el montero vagi fent las maletas,el altre dia et vaig veure parlant amb el montero y sembla que os porteu molt bé,et va donar la samarreta pot ser a mieres?el vaig veure a la tele.salutacions i visca montero,

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #33 el: 27 de Juny de 2007, 18:30:38 pm »
si kiko tinc el gran honor de dir que tinc la samarreta del montero del dia del ascens de categoria i aixo sera per la posteritat  :oooooo: :oooooo:

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #34 el: 27 de Juny de 2007, 18:39:03 pm »
panso tens raó,la samarreta dels jugadors no tenen preu,per cert,es molt bonic el tatuatge que te la teva novia a la foto,això si que es passiò!!de uni do! :botador esperem que al final acabi renovant,li podries demanar una per mi?sals a tot arreu,don balón,periodico,tv3,canal asturià,ets un mito del sabadell.enorabona pero ser amic de montero.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #35 el: 27 de Juny de 2007, 19:26:13 pm »
... que luego pasa lo que pasaaaa, i al final las culpas para los jugadoreeees, todos queremos la renovacion de esos jugadores pero si lo dicen por la radio les meten presion para que firmen y eso no es bueno para nadie???

Doncs jo crec que hem de defensar els interessos del CES i no pas dels jugadors. Tenim un club amb moltissims problemes econòmics, si tinguessim sort em sembla que no tindriem els diners per pujar a 2A pels deutes que arrosseguem. I tota aquesta gent que va venir per aquesta temporada va ser perquè els va engrescar un projecte amb moltes possibilitats d'èxit, ara que s'ha aconseguit pujar que tampoc ells vulguin treure més del que el club els pot donar.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #36 el: 27 de Juny de 2007, 20:40:04 pm »
Vagi per endavant que vull des d'aquí donar la meva més sincera enhorabona a tots als arlequinats per la gran fita que representa en només un any, recuperar la categoria perduda. Gràcies, moltes gràcies als jugadors, exemple de compromís i professsionalitat, al cos tècnic encarnat en Ramón Moya, ha fet una tasca extraordinària, al consell d'administració, per haver tingut la valentia d'agafar aquest club en les circunstàncies en que ho van fer, MOLTISSIMES GRACIES A TOTS ELLS!!!!. Finalment, no vull deixar de felicitar igualment a aquesta afició. Realment, em sento orgullós de ser del Sabadell, ara més que mai. Amb aquesta massa social tot és possible, és de llarg una de les aficions més exemplars de Catalunya, per no dir d'Espanya. Enhorabona a aquells que van viatjar a Mieres, la meva més profunda admiració i respecte, doncs ells són el Sabadell d'ara i del futur.

Un cop feta aquesta introducció, vull ara però tenir el cap fred, pensar més amb el cap que no pas amb el cor. Si ho fes amb el cor, segur que renovava fins als porters de l'estadi. Ara bé, coincideixo plenament amb el Mutio quan diu que almenys 10 jugadors de l'actual plantilla no poden continuar l'any que bé. Em de deixar de banda sentimentalismes, simpaties puntuals amb determinats jugadors, i pensar en que realment ens espera un any duríssim a Segona B i que la competència serà ferotge. No ens enganyem, l'Alacant, l'Alcoyano, l'Espanyol B o el Lleida no són el Masnou, Perelada o Blanes de torn. Cal incorporarar a set, vuit o deu jugadors que donin empaque a una base que cal mantenir, segur, però NO  a qualsevol preu.
Dels casos en que s'acusa a la directiva de no actuar correctament, només em detindria en el cas de Sergio Montero. Realment, tenint en compte, com es diu, que la seva fitxa no és per llançar cohets, si caldria per part de la directiva fer un esforç. I com el Montero, d'altres casos, però en aquests crec realment si que cal fer un esforç, però que tampoc ens prenguin el pel. Per exemple, Oscar Sierra, gran lateral, però pel simple fet de que el vulgui el Terrassa no hem de perdre el cap, en el seu lloc un altre, així de clar. Nauzet? Per mi, demà mateix ja pot anar cap a Badalona, realment ho dic. Mai ha estat un jugador que a mí m'hagi convençut del tot. Que es queda? Benvingut. Ara bé, si marxa jo no ploraré.
Amb això vull dir, que no per gastar-se més o menys calers, pagar més o menys, tens millor o pitjor equip. Aprenem dels  errors sisplau!!! La darrera temporada nostra a Segona B, vam ser dels clubs que més i millor va pagar als seus jugadors, i el resultat no cal que us el digui. Penseu que quadrar números a Segona B ha de costar un ou i part de l'altra. Pe tant, un esforç si, sempre, el que calgui, però sempre amb el cap sobre les espatlles i sent conscient de que no hi ha ningú imprescindible enlloc. El jugador que no se senti implicat 100% amb aquest club té les portes obertes, i si algun d'ells acaba donant massa voltes, lo preferible és que sigui el propi club el que li digui NO a aquest jugador.
Aquesta darrera temporada ha estat exitosa per diversos factors, però hi ha un de CLAU, la disciplina i el rigor. Molta gent creia que amb Manel i Sergio Iglesias calia fer un esforç, que el Sabadell anava al desastre sense ells. Doncs bé, acabem pujant de categoria i amb un vestuari que és una auténtica pinya. Repeteixo, ningú es imprescindible.
Hi ha una línia de treball esportiva, econòmica i social, i de moment s'ha demostrat molt beneficiosa  pel Sabadell. Crec que s'ha de mantenir si o si, i si pel cami hi ha baixes doloroses, em sabrà greu però caldrà mirar endavant i seguir caminant.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 347
« Respondre #37 el: 27 de Juny de 2007, 21:20:55 pm »
Vagi per endavant que vull des d'aquí donar la meva més sincera enhorabona a tots als arlequinats per la gran fita que representa en només un any, recuperar la categoria perduda. Gràcies, moltes gràcies als jugadors, exemple de compromís i professsionalitat, al cos tècnic encarnat en Ramón Moya, ha fet una tasca extraordinària, al consell d'administració, per haver tingut la valentia d'agafar aquest club en les circunstàncies en que ho van fer, MOLTISSIMES GRACIES A TOTS ELLS!!!!. Finalment, no vull deixar de felicitar igualment a aquesta afició. Realment, em sento orgullós de ser del Sabadell, ara més que mai. Amb aquesta massa social tot és possible, és de llarg una de les aficions més exemplars de Catalunya, per no dir d'Espanya. Enhorabona a aquells que van viatjar a Mieres, la meva més profunda admiració i respecte, doncs ells són el Sabadell d'ara i del futur.

Un cop feta aquesta introducció, vull ara però tenir el cap fred, pensar més amb el cap que no pas amb el cor. Si ho fes amb el cor, segur que renovava fins als porters de l'estadi. Ara bé, coincideixo plenament amb el Mutio quan diu que almenys 10 jugadors de l'actual plantilla no poden continuar l'any que bé. Em de deixar de banda sentimentalismes, simpaties puntuals amb determinats jugadors, i pensar en que realment ens espera un any duríssim a Segona B i que la competència serà ferotge. No ens enganyem, l'Alacant, l'Alcoyano, l'Espanyol B o el Lleida no són el Masnou, Perelada o Blanes de torn. Cal incorporarar a set, vuit o deu jugadors que donin empaque a una base que cal mantenir, segur, però NO  a qualsevol preu.
Dels casos en que s'acusa a la directiva de no actuar correctament, només em detindria en el cas de Sergio Montero. Realment, tenint en compte, com es diu, que la seva fitxa no és per llançar cohets, si caldria per part de la directiva fer un esforç. I com el Montero, d'altres casos, però en aquests crec realment si que cal fer un esforç, però que tampoc ens prenguin el pel. Per exemple, Oscar Sierra, gran lateral, però pel simple fet de que el vulgui el Terrassa no hem de perdre el cap, en el seu lloc un altre, així de clar. Nauzet? Per mi, demà mateix ja pot anar cap a Badalona, realment ho dic. Mai ha estat un jugador que a mí m'hagi convençut del tot. Que es queda? Benvingut. Ara bé, si marxa jo no ploraré.
Amb això vull dir, que no per gastar-se més o menys calers, pagar més o menys, tens millor o pitjor equip. Aprenem dels  errors sisplau!!! La darrera temporada nostra a Segona B, vam ser dels clubs que més i millor va pagar als seus jugadors, i el resultat no cal que us el digui. Penseu que quadrar números a Segona B ha de costar un ou i part de l'altra. Pe tant, un esforç si, sempre, el que calgui, però sempre amb el cap sobre les espatlles i sent conscient de que no hi ha ningú imprescindible enlloc. El jugador que no se senti implicat 100% amb aquest club té les portes obertes, i si algun d'ells acaba donant massa voltes, lo preferible és que sigui el propi club el que li digui NO a aquest jugador.
Aquesta darrera temporada ha estat exitosa per diversos factors, però hi ha un de CLAU, la disciplina i el rigor. Molta gent creia que amb Manel i Sergio Iglesias calia fer un esforç, que el Sabadell anava al desastre sense ells. Doncs bé, acabem pujant de categoria i amb un vestuari que és una auténtica pinya. Repeteixo, ningú es imprescindible.
Hi ha una línia de treball esportiva, econòmica i social, i de moment s'ha demostrat molt beneficiosa  pel Sabadell. Crec que s'ha de mantenir si o si, i si pel cami hi ha baixes doloroses, em sabrà greu però caldrà mirar endavant i seguir caminant.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!
:clap Ho has clavat  :anims

:scut SEMPRE ARLEKINAT !!!!!!!!!!!!!  :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #38 el: 27 de Juny de 2007, 22:12:35 pm »
si kiko tinc el gran honor de dir que tinc la samarreta del montero del dia del ascens de categoria i aixo sera per la posteritat :oooooo: :oooooo:

Jo tinc la del Toni Mora i tambe sera per la posteritat

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #39 el: 27 de Juny de 2007, 22:32:35 pm »
si kiko tinc el gran honor de dir que tinc la samarreta del montero del dia del ascens de categoria i aixo sera per la posteritat :oooooo: :oooooo:

Bueno PANSO tu tienes la camiseta de Montero, la de Valera, los pantalones de De Navas, una camiseta de calentamiento... :laugh: :laugh:
Yo al final del partido pude cazar la camiseta de Nauzet, me costo un par de minutos en convencerle pero al final me la dio... :oooooo:

Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell