Vagi per endavant que vull des d'aquí donar la meva més sincera enhorabona a tots als arlequinats per la gran fita que representa en només un any, recuperar la categoria perduda. Gràcies, moltes gràcies als jugadors, exemple de compromís i professsionalitat, al cos tècnic encarnat en Ramón Moya, ha fet una tasca extraordinària, al consell d'administració, per haver tingut la valentia d'agafar aquest club en les circunstàncies en que ho van fer, MOLTISSIMES GRACIES A TOTS ELLS!!!!. Finalment, no vull deixar de felicitar igualment a aquesta afició. Realment, em sento orgullós de ser del Sabadell, ara més que mai. Amb aquesta massa social tot és possible, és de llarg una de les aficions més exemplars de Catalunya, per no dir d'Espanya. Enhorabona a aquells que van viatjar a Mieres, la meva més profunda admiració i respecte, doncs ells són el Sabadell d'ara i del futur.
Un cop feta aquesta introducció, vull ara però tenir el cap fred, pensar més amb el cap que no pas amb el cor. Si ho fes amb el cor, segur que renovava fins als porters de l'estadi. Ara bé, coincideixo plenament amb el Mutio quan diu que almenys 10 jugadors de l'actual plantilla no poden continuar l'any que bé. Em de deixar de banda sentimentalismes, simpaties puntuals amb determinats jugadors, i pensar en que realment ens espera un any duríssim a Segona B i que la competència serà ferotge. No ens enganyem, l'Alacant, l'Alcoyano, l'Espanyol B o el Lleida no són el Masnou, Perelada o Blanes de torn. Cal incorporarar a set, vuit o deu jugadors que donin empaque a una base que cal mantenir, segur, però NO a qualsevol preu.
Dels casos en que s'acusa a la directiva de no actuar correctament, només em detindria en el cas de Sergio Montero. Realment, tenint en compte, com es diu, que la seva fitxa no és per llançar cohets, si caldria per part de la directiva fer un esforç. I com el Montero, d'altres casos, però en aquests crec realment si que cal fer un esforç, però que tampoc ens prenguin el pel. Per exemple, Oscar Sierra, gran lateral, però pel simple fet de que el vulgui el Terrassa no hem de perdre el cap, en el seu lloc un altre, així de clar. Nauzet? Per mi, demà mateix ja pot anar cap a Badalona, realment ho dic. Mai ha estat un jugador que a mí m'hagi convençut del tot. Que es queda? Benvingut. Ara bé, si marxa jo no ploraré.
Amb això vull dir, que no per gastar-se més o menys calers, pagar més o menys, tens millor o pitjor equip. Aprenem dels errors sisplau!!! La darrera temporada nostra a Segona B, vam ser dels clubs que més i millor va pagar als seus jugadors, i el resultat no cal que us el digui. Penseu que quadrar números a Segona B ha de costar un ou i part de l'altra. Pe tant, un esforç si, sempre, el que calgui, però sempre amb el cap sobre les espatlles i sent conscient de que no hi ha ningú imprescindible enlloc. El jugador que no se senti implicat 100% amb aquest club té les portes obertes, i si algun d'ells acaba donant massa voltes, lo preferible és que sigui el propi club el que li digui NO a aquest jugador.
Aquesta darrera temporada ha estat exitosa per diversos factors, però hi ha un de CLAU, la disciplina i el rigor. Molta gent creia que amb Manel i Sergio Iglesias calia fer un esforç, que el Sabadell anava al desastre sense ells. Doncs bé, acabem pujant de categoria i amb un vestuari que és una auténtica pinya. Repeteixo, ningú es imprescindible.
Hi ha una línia de treball esportiva, econòmica i social, i de moment s'ha demostrat molt beneficiosa pel Sabadell. Crec que s'ha de mantenir si o si, i si pel cami hi ha baixes doloroses, em sabrà greu però caldrà mirar endavant i seguir caminant.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!