Autor Tema: Planifiació de la temporada que ve  (Llegit 25439 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CADETASBD

• Visitant
Re: Planifiació de la temporada que ve
« Respondre #40 el: 20 de Juny de 2007, 20:24:58 pm »
no a cambiar l'equip seria un desastre, aquets nois han pencat i s'han deixat la pell al camp si s'ha consolidat un bloc aquesta temporada perque l'em de cambiar?? que estem dient.... mira n'hi ha equips que podian estar en segona B o en segona A pero per el play off una temporada es va a la m****, en conclusio pot extreurens que hi ha jugadors que valen per un esglao mes i la mayoria de aquet sabadell d'aquet any incloent un reforç a la porteria de cualitat, devanter centre, una mica el mig del camp i una mica la defensa amb 5 o 6 jugadors puntuals de categoria que supleixin jugadors que sincerament ni ha molt poquets que per segona B.... pero la resta val i a mes s'ho mereix i l'entrenador igual a veure... que es fa pero.... seria una ximpleria seria com l'any pasat un equip nou o si que es pujara equipas i es va baixar pq aquells indivudos la mayoria.... no feian re.,,,,

joseph

• Visitant
« Respondre #41 el: 20 de Juny de 2007, 20:25:48 pm »
Tranquils home, la part técnica del club estic segur que ja fa dies que treballen per la propera temporada.
Primer pujem  i una vegada l'entrenador estigui comfirmat, segur que començaran les altes i baixes, i segur que ells ja saben quines zones son las que tenim que reforçar.
Ara disfrutem de l'ascens i ja arribará el moment de fitjatxes.

VISCA  SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #42 el: 21 de Juny de 2007, 00:09:11 am »
Aquell SAbadell que va assolir l'ascens a 2ªB, dels Manel, Garzón, Pedro, Piti, Titi, Jordi, Manolo Garcia...es va renovar en un 90% i no es va poder reforçar per les precària situació econòmica que vivia el nostre club....fins i tot un jugador com en Tèllez que va ser un dels millors jugadors la campanya  anterior el nou entrenador Josep LL. Romero no va creure oportú renovar-lo perquè no s'acoplava al seu estil de joc....

Dic això perquè aquell Sabadell amb un 90% de l'equip que venia de 3ª divisió va quedar l'any següent a 2ªb a la zona mitjana alta de la classificació....

Per tant,crec que si mantenim la base de l'actual temporada, més algun reforç contrastat, en cas d'ascens, la propera temporada es podria lluitar per fer el Play-Off d'ascens a 2ª A

Visca el Sabadell...i que així sia... :bandera

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #43 el: 21 de Juny de 2007, 01:12:15 am »
familia arlekinada hola creo que estamos adelantando acontecimientos primero hay que estar en 2-b despues toca vivir el ascenso y el martes hablamos lo primero que hay que tocar el martes es el tema moya y cuando este atado en pezar a planificar la tenporada es verdad que hay jugadores que tienen una gran clase pero hay que fichar con cabeza bajo mi punto de vista lo mas inportante es el medio campo y vuscar un 9 con garantias

Desconnectat JêSuLy_LóPeZ

• Aleví
  • Missatges: 44
  • Hooligans Vallés - SuPpOrTeRs CE Sabadell FC
« Respondre #44 el: 22 de Juny de 2007, 20:14:19 pm »
Primero a sentenciar el ascenso y despues ya se hablará!!!
aunke apuesto por hacer 1ekipo competitivo para star entre los8 primeros la tmporada k viene! nada d star luxando x no descender!! no a 3era!! nunka mais!! xDD!!

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 918
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #45 el: 23 de Juny de 2007, 19:41:13 pm »
hola familia arlekinada. Yo mantendria la misma base con algun retoque de calidad como DIEGO TORRES y aprovechar a jugadores de girona y reus si tienen la mala suerte de no subir, cosa k espero no suceda, como miki albert y sobretodo algunos defensas del reus. El lunes por la tarde kiero ver a juanje conduciendo el bus.... FORÇA SABADELL I DEMA TOTS A LA PLAÇA SANT ROC AMB EL NOSTRE EQUIP
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1741
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #46 el: 23 de Juny de 2007, 22:46:20 pm »
hola familia arlekinada. Yo mantendria la misma base con algun retoque de calidad como DIEGO TORRES y aprovechar a jugadores de girona y reus si tienen la mala suerte de no subir, cosa k espero no suceda, como miki albert y sobretodo algunos defensas del reus. El lunes por la tarde kiero ver a juanje conduciendo el bus.... FORÇA SABADELL I DEMA TOTS A LA PLAÇA SANT ROC AMB EL NOSTRE EQUIP

A 2ªB hi ha bastants equips que es desmuntaran en gairebé la seva totalitat per falta de liquidesa o perquè han baixat, com M. Figueres, Gramenet, potser que fins i tot el Terrassa, Barça B, St. Andreu... o els que no pugin. Amb uns poquets retocs a alguna posició concreta pescant en algun d'aquests equips s'aconseguiria un equip competitiu capaç de no patir per baixar la temporada que ve.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Soriano_Sabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #47 el: 25 de Juny de 2007, 16:15:46 pm »
yo kreo ke para la proxima temporada se tendria k hacer un ekipo competitivo, pero en principio con el objetivo de no descender, hay muxa diferencia de 3era a 2By fijaros los equipos que hay, por ejemplo Lleida, Alicante, Terrasa, Huesca, el filial d espanyol, levante, osasunay encima el Villarreal "B" lo k esta claro, k tpco hace falta cambiar a todo el ekipo  :bandera :bandera :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #48 el: 25 de Juny de 2007, 17:31:03 pm »

Com es pot questionar jugadors de la plantilla que tant brillantment ha aconseguit l´ascens per anar a buscar "descartes" del Barça B, Figueres o Gramanet?....   

El nostre principal fitxatge serà acabar de lligar (que molts ja ho estan), les renovacions dels puntals d´equips i algún "suplent de lluxe" i no cal que ningú es preocupi. que aquest equip, a aquestes alçades juga pràcticament "de memòria".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Zamenhof

• Aleví
  • Missatges: 31
El futur
« Respondre #49 el: 25 de Juny de 2007, 17:42:21 pm »
No cometem l'errada de no formar un planter capaç de jugar a Segona B. D'acord que ha sigut una campanya molt bona, però no ens em de quedar amb romanticismes.
Em de fer canvis, perquè la temporada que ve lluitarem contra equips de segona B, amb jugadors de Segona B, i no podem presentar-nos amb un equip de Tercera.
O fotem canvis, o estarem tota la vida entre Segona B i Tercera. I això és una aspiració molt baixa. Recordem qui som i d'on venim. I lluitem per arribar adalt de tot.
Força Sabadell!!

Zamenhof.
Tornarem a Primera!

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
Re: El futur
« Respondre #50 el: 25 de Juny de 2007, 18:26:55 pm »
Este año hay que canviar el vestuario ya que algunos fichajes de invierno no han sido lo que se esperaba.Espero que no cometan el fallo del año pasado fichando a "craks" que solo querian cobrar y no sentian la camiseta.Si siguen la dinamica de esta temporada yo creo que lo haran bien,pero tienen que apuntar bien los fichajes,sino nos quedaremos en 2ndB y el Sabadell se merece mucho más.Visca el Sabadell
Honor al Sabadell

Desconnectat Zamenhof

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #51 el: 25 de Juny de 2007, 18:44:34 pm »
Estoy de acuerdo contigo Predathor.
No podemos cometer el mismo error de siempre. Los refuerzos han de ser los necesarios y acertados. Nada de experimentos fallidos.
Pero tampoco hemos de olvidar que hoy por hoy tenemos una plantilla de Tercera, y eso no sirve en Segunda B. Hemos de tener jugadores para jugar de tú a tú en Segunda B, pero sin olvidar nuestro objetivo último: llegar a lo más alto. Somos un equipo campeón que no puede conformarse con la tercera división estatal.
Visca Sabadell!
Tornarem a Primera!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #52 el: 25 de Juny de 2007, 23:23:13 pm »
No cometem l'errada de no formar un planter capaç de jugar a Segona B. D'acord que ha sigut una campanya molt bona, però no ens em de quedar amb romanticismes.
Em de fer canvis, perquè la temporada que ve lluitarem contra equips de segona B, amb jugadors de Segona B, i no podem presentar-nos amb un equip de Tercera.
O fotem canvis, o estarem tota la vida entre Segona B i Tercera. I això és una aspiració molt baixa. Recordem qui som i d'on venim. I lluitem per arribar adalt de tot.
Força Sabadell!!

Zamenhof.

Però es que molts dels jugadors que han vestit aquesta temporada la samarreta del C.E. Sabadell són jugadors contrastats de Segona B.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #53 el: 26 de Juny de 2007, 00:01:15 am »
Jo crec que de moment és moment de celebrar.
Ens els propers dies ja es parlarà d'altes i de baixes.
Com és normal, cada any es faran fora a alguns jugadors, i en vindran de nous. No crec que segueixin més de 12 o 13 dels d'aquest any.

De moment, ja hi ha alguna baixa confirmada d'algun jugador estimat a la ciutat, però que seguirà jugant a 3a.

Ara celebrem  :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #54 el: 26 de Juny de 2007, 00:04:24 am »

De moment, ja hi ha alguna baixa confirmada d'algun jugador estimat a la ciutat, però que seguirà jugant a 3a.

Ara celebrem  :xin-xin

De quin jugadors parles? :smart:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #55 el: 26 de Juny de 2007, 00:53:29 am »
Ens hem de quedar amb els titulars i algun suplent de "luxe", com per exemple en Juanje....,jugador de Sabadell i una bellísima persona...un jugador que fa pinya al vestidor !!!!

Juanje endavant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 631
« Respondre #56 el: 26 de Juny de 2007, 00:56:29 am »
Espero que el que diu en Mutio no sigui en Villanova o en Juanje, em sabria molt greu perdre un d'aquests jugadors.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #57 el: 26 de Juny de 2007, 01:42:34 am »
A mi el Juanje em cau de putisima mare,es un caxondo i fa molta pinya al vestuari pero futbolisticament no m'agrada gaire ... de totes maneres he agafat un carinyu especial per TOTS els integrants d'aquesta plantilla i em fara molta pena que marxin alguns jugadors, m'agradin o no futbolisticament parlant ... s'ho han currat molt aquest any i han lluitat fins el minut 93 de l'ultim dels 42 partits disputats.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #58 el: 26 de Juny de 2007, 02:06:19 am »
Primer de tot, això es feina de la direcció esportiva del club... i, entre uns i altres, esperem q treballin amb encert...

Les notícies q té el Mutio, tb les tinc jo... a mi m'han dit q està pràcticament confirmat, però no avancem aconteixements, les coses aniran sortint per sí soles.

Jo crec q alguns jugadors, voluntàriament, no voldran continuar... altres hauran de modificar les seves vides, pq no és el mateix l'exigència de 2ªB q la de 3ª (temps dedicat, viatges...). Però espero q aproximadament uns 12 jugadors continuin (això és més d'un 50%). I la majoria d'ells ja saben el q és jugar a 2ªB.
Després suposo q hi haurà unes 8-9-10 incorporacions... q segurament augmentaran el nivell del planter degut a les noves exigències (Àxel, dintre d'aquest cercle d'ex de l'Hospi podria ser un). Deixem treballar i confiem...

Per cert, no sé si Nando continuarà o no... però vull desitjar-li tota la sort del món. A més, s'ha vist q ha sigut un dels jugadors q més han vibrat amb les celebracions!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #59 el: 26 de Juny de 2007, 04:45:06 am »
Hoy ablando con un jugador que por lo que me a dicho, no veo claro que vaya a seguir... y eso me preoucupa ya que yo lo veo uno de los mejores de este equipo, en fin con el tiempo se vera lo que pasa  :(

Espero que renueve y el año que viene vuelva a jugar en la NCA  :beer2 , creo que seria un error de la directiva... :S