Autor Tema: FESTA DE DILLUNS A LA NIT A PARC PALADIUM  (Llegit 3969 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
FESTA DE DILLUNS A LA NIT A PARC PALADIUM
« el: 26 de Juny de 2007, 18:00:13 pm »
 ayer estube en el Paladium y tambien tube la oportunidad de hacerme fotos y hablar en plan trankilo con algunos jugadores y la verdad que son todos realmente excelentes, siempre abiertos a todo el personal y dispuestos hacerse las fotos que fueran necesarias, y mira q me puse pesado ayer con el tema fotos yo eh, pero q un dia como ese no podia dejarlo escapar.
Especialmente  me hizo ilusión ayer poder hablar un rato con Nando, jugador el cuál, desd inicio de temporada siempre he defendido y he considerado que era un excelente portero que puede cubrir nuestra porteria perfectamente.

un saludo especial para él! y también para Juanje q lo tubimos retenido 5 minutos para hacernos una foto ya q mr Jabo no paraba de ponerse por medio.

Llegué del viaje a las 00.25 H  a casa y a las 00.45 h ya estaba en el Paladium, al principio habia unas 10 personas tan solo, yo pensaba q yase estaria acabando la celebración y todo y hasta las 2 no aparecieron los jugadores, al final pues si q habia ambientillo la verdad, estabamos los mejores, weno con grandes ausencias como murciano,mutio,power etc... pero los mejores jeje, nos metieron en la privé y bueno estubimos ocupando media prive entre jugadores,novias d jugadores y los aficionados que estabamos, nos hicimos unas fotos con la mayoria d jugadores y a las 4 cerraron.
Ahora lo q quiero saber es si habrá ambientillo en el castellet el viernes q quiza me apunto.

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Re: FESTA DE DILLUNS A LA NIT A PARC PALADIUM
« Respondre #1 el: 26 de Juny de 2007, 18:10:55 pm »
Quina sort que tens d'haver-hi pogut anar... però n'hi ha que ens haviem de llevar d'hora per anar a treballar... he, he.

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 26 de Juny de 2007, 18:30:04 pm »
Jo ho vaig intentar però després de 2 nits amb la dieta de la sidra... el meu cos em va dir que ni en broma
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 26 de Juny de 2007, 18:41:51 pm »
buf ... festival ahir al paladium xD

l pitjor a stat llevarse a les 7.30 del matí ... cansat ncara del viatge i resacos !! però és el Sabadell i s'ho mereixia !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #4 el: 26 de Juny de 2007, 19:07:12 pm »
que fieston que acabbo en la calle con los coxes y la musica jeejejejejeej ferni dani toda la peña el largo  venga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de Juny de 2007, 19:45:50 pm »
Yo dsp del domingo alcohólico de Astúrias aún tube valor de zamparme algunos cubatillas ayer , jeje es q un ascenso es un ascenso....  ;D y el viernes si voy al Castellet mas....

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 26 de Juny de 2007, 22:08:46 pm »
Sou unes maquines jo ahir estava fet pols del viatge a Mieres i avui s'havia d'anar a treballar

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 26 de Juny de 2007, 22:28:11 pm »
Sou unes maquines jo ahir estava fet pols del viatge a Mieres i avui s'havia d'anar a treballar
per aquelles casualitats  d la vida tu no vas passar pel costat de Paladium a les 00: 45?
Jo és q vaig veure passar per allà amb un cotxe akell home amb ulleres i samarreta suplent del sabadell q va estar tota l'estona a l'Hermanos Antuña al costat del largo dels Hools. K per cert surt amb els braços alla aixecats en primer plano en una de les imatges d la grada del especial Don Balón. Si no vaig errat ets tu oi?

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #8 el: 26 de Juny de 2007, 22:31:52 pm »
***** ya conocemos otro forero mas, ferni tu no sales en ninguna foto tio?¿ :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 26 de Juny de 2007, 22:33:13 pm »
Jo aquella hora estava dormint i si jo surto al Don Balon, però si a mi em coneix molta gent del foro

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Juny de 2007, 22:38:57 pm »
***** ya conocemos otro forero mas, ferni tu no sales en ninguna foto tio?¿ :beer2

yo salgo al final en medio segundo de l'arlekinat en la comida q hicimos al mediodia.
La verdad soy una persona q no suelo salir mucho por videos ni fotos es q no quedo nada bién.
yo a ti ya t medio visto de lejos, apesar d eso no se aun kien eres, e mirao la foto de la bengala q dices q eres tu pero q se t ve muy pekeño. Ja podrias haber venido ayer tu en el paladium y no quedarte por el foro si es q tienes unas narices....q stabas mirando la final d la Copa de Europa del 1992? ai señor....  :laugh:

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2007, 22:43:45 pm »

yo salgo al final en medio segundo de l'arlekinat en la comida q hicimos al mediodia.
La verdad soy una persona q no suelo salir mucho por videos ni fotos es q no quedo nada bién.
yo a ti ya t medio visto de lejos, apesar d eso no se aun kien eres, e mirao la foto de la bengala q dices q eres tu pero q se t ve muy pekeño. Ja podrias haber venido ayer tu en el paladium y no quedarte por el foro si es q tienes unas narices....q stabas mirando la final d la Copa de Europa del 1992? ai señor....  :laugh:

jajjajajaj ke va no pude ir, pero me habria gustado la verdad xD  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2007, 22:48:41 pm »

que no pudiste?

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=10590.msg121432#msg121432

al igual q puedes pedir fotos a las 2 y pico d la noche podrias star al paladium con tus compañeros de la Resistencia y nuestros jugadores. Si hubieras estado durmiendo no t diria nada pero joe  :bigcry: :bigcry: :bigcry: :ko me decepcionaste y mira q habian amigos tuyos allí y tu en casa en el pc  :**** :**** INSOCIABLE!!!!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #13 el: 26 de Juny de 2007, 23:11:04 pm »
El Ferni seguro que no lo vereis al lado de una chica y de un trans tampoco :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 26 de Juny de 2007, 23:25:42 pm »
si que estuvo bien la fiesta si, lástima que a las 3 me tuve que marchar...ueno un saludo a todos!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 27 de Juny de 2007, 01:30:53 am »

que no pudiste?

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=10590.msg121432#msg121432

al igual q puedes pedir fotos a las 2 y pico d la noche podrias star al paladium con tus compañeros de la Resistencia y nuestros jugadores. Si hubieras estado durmiendo no t diria nada pero joe  :bigcry: :bigcry: :bigcry: :ko me decepcionaste y mira q habian amigos tuyos allí y tu en casa en el pc  :**** :**** INSOCIABLE!!!!!!!
jajajaj me tienes controlaoo eh ferni xD si es cierto llegue de la plaza del ayuntamiento me fui a cenar ke tenia una cena familiar y luego me enxufe al foro xDD ya aremos unas cervezas ya  :borratxo :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 27 de Juny de 2007, 21:22:47 pm »
convence al resistencia d ir al Castellet y así t conozco 100 % SBD  :ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 27 de Juny de 2007, 21:25:59 pm »
convence al resistencia d ir al Castellet y así t conozco 100 % SBD  :ok

pagarmelo entre los 2, y os presento! :dance
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 27 de Juny de 2007, 23:21:03 pm »
Jo ho vaig intentar però després de 2 nits amb la dieta de la sidra... el meu cos em va dir que ni en broma

Si en comptes de la dieta de la sidra haguessis fet la del cucurucho potser si que haguessis pogut anar xDDD