Autor Tema: Gràcies Tomas  (Llegit 1537 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Gràcies Tomas
« el: 26 de Juny de 2007, 22:44:29 pm »
Gràcies Tomasin, ara que ja han passat mes de 48 hores de l'ascens et vull donar les gràcies per que gràcies a tu aquest any he disfrutat amb el Sabadell fen desplaçaments els he fet tots menys a Blanes, encara que a vegades quan anava a segons quin camp pensava que trist que el Sabadell tingui que jugar en aquests camps de tercera i men recodarva de tu i del teu amiguet farmaceutic i em posava dels nervis i es que quan començava a animar el meu equip i encara l'estimava més

Gràcies per que vaig estar a Mallorca i encara que vaig patir molt i vaig plorar despres vaig disfrutar molt, despres tambe he estat a Mieres i ha sigut un viatge molt guay una mica llarguet però tambe hem disfrutat molt amb la sidra la gent d'alla la festa de l'ascens va ser molt bonica amb els jugadors tecnics directiva la veritat tot molt be, per cert  tant que deias que estimaves al Sabadell no et vaig veure ni a tu ni als teus amiguets...........

Repetixo gràcies per tot però nomes et demano un favor NO TORNIS MAI MES PER LA NOVA CREU ALTA

(Nomes demano perdò a algun forero que conec que potser s'enfadara però això ho havia de fer)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Gràcies Tomas
« Respondre #1 el: 27 de Juny de 2007, 00:31:29 am »
Gràcies Tomàs, ara que ja han passat mes de 48 hores de l'ascens et vull donar les gràcies per que gràcies a tu aquest any he disfrutat amb el Sabadell fen desplaçaments els he fet tots menys a Blanes, encara que a vegades quan anava a segons quin camp pensava que trist que el Sabadell tingui que jugar en aquests camps de tercera i men recodarva de tu i del teu amiguet farmaceutic i em posava dels nervis i es que quan començava a animar el meu equip i encara l'estimava més

Gràcies per que vaig estar a Mallorca i encara que vaig patir molt i vaig plorar despres vaig disfrutar molt, despres tambe he estat a Mieres i ha sigut un viatge molt guay una mica llarguet però tambe hem disfrutat molt amb la sidra la gent d'alla la festa de l'ascens va ser molt bonica amb els jugadors tecnics directiva la veritat tot molt be, per cert  tant que deias que estimaves al Sabadell no et vaig veure ni a tu ni als teus amiguets...........

Repetixo gràcies per tot però nomes et demano un favor NO TORNIS MAI MES PER LA NOVA CREU ALTA

(Nomes demano perdò a algun forero que conec que potser s'enfadara però això ho havia de fer)

Si, clar, evidentment company SABADELL. Per culpa d'Albert Tomàs vam baixar a Tercera, per suposat. I per l'alcalde també, no? Sempre que hi ha algun problema és culpa d'Albert Tomàs o ara que ja ha passat el boom Tomàs, de l'alcalde.

Clar, com Albert Tomàs va fitxar aquesta temporada anterior...

Com va ser ell qui va portar 20.000 mig centres i cap central de garanties...

Com va ser ell el culpable que juguèssim amb centrals com Txiki (lateral), Medina (mig centre), Neftalí (mig centre)...

Com va ser ell el culpable de portar un argentí dels bons, Fassione...

Com ell va fitxar a Nandi sense anar a veure'l jugar..

Com ell va renovar a Pere Valentí Mora per haver-nos salvat...

Com ell va fitxar a Pablo Sanz perquè l'havia vist jugar la UEFA tres anys abans per la tele, i sense importar el cost...

Continuo?? O ja he deixat prou clar que Tomàs només va tenir una petita part de culpa del descens, a l'igual que Larrosa, que l'ajuntament, que la regidoria d'esports, que els 4 entrenadors, que els massatgistes, que tota la junta directiva... i sobretot, que els que van fitxar als jugadors i els propis jugadors, evidentment.

Ara bé, què fàcil és dir: la culpa és del Tomàs!! ;)

(I repeteixo, com he dit mil cops amb el tema Bustos: no és que sigui un defensor afèrrim a ultrança d'Albert Tomàs (o de Bustos), és evident que tots dos han fet coses malament, però em toca molt la moral veure com la gent sense saber molt bé de què va la cosa posa en el punt de mira a algú i el culpa de tot el que ha succeit, succeeix i succeirà, com a cap de turc. Ni tots són tan bons ni tots són tan dolents, això sí, generalitzar és el més fàcil del món!!)

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #2 el: 27 de Juny de 2007, 00:50:19 am »
ara es pot fer y parlar de tot  tomas fora, la gallina, orife i demes vividors aixo va per vosaltres tenim una plantilla unida amb alegria i anes l' any pasat ningu estava amb l'equip i els jugadors son mes cariñosos i ens atenen mes , visca el sabadell oblidar el pasat i fer 3000 socis pero que comenci la campanya ya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #3 el: 27 de Juny de 2007, 00:59:29 am »
home...

si sortís el que realment va passar l'any del descens als despatxos, segur que més d'un va fer caixa amb les comissions. qui? no ho se, peró si es bon jan no hauria d'haver dormit tranquil en temps. ara, vist el que va passar, la gent d'urbasa difícilment tornaran a posar duros a sabadell.

de totes maneres, seria molt important que la directiva posés les coses clares i ens digués quin calaix hi ha pel proper any, quines perspectives pel primer equip i el més important: que es farà amb el futbol base. no base, no party.

i el preu del carnet de soci, posat a demanar...

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #4 el: 27 de Juny de 2007, 01:03:41 am »
SABADELL eso no está bien..no señor..te lo digo con toda la confianza del mundo..albert tomás es historia de este club,negativa o no,cada uno que de su opinión y la tenga,pero no es necesario ahora mismo sacar a relucirla.yo tambien he tenido mis cosas con albert tomás,y mucha gente,sin embargo,ahora no me acuerdo de el,y si lo veo,le saludaré como siempre hize,por que el que dos personas no comulguen o no se entiendan no significa que ahora haya que restregar esto por la cara.yo se que albert tomás se alegró de nuestro ascenso.y te digo una cosa.su amigo el farmaucético,el señor BONET para ti,tambien es amigo mio,sabes?y eso no me ha gustado.el fué un señor,y si no sabía mas no cargues contra el.por que el vino con el equipo roto y cuando se fué se quedó igual.SABADELL sabes que yo te aprecio tela,y me llevo de p*** madre contigo,pero dejemos el pasado,centremonos en esto,por que alomejor el año que viene eres tu el que tienes que aguantar el que alguien te lo dijera...el futbol da muchas vueltas,ahora hemos ascendido,todo son alegrias,no lo estropeemos.cada uno ya está en su sitio.y yo quiero que al señor albert tomás le vaya todo  muy bien.tenemos alguno peor que el en nuestra propia casa,pero tu ya sabes como va esto,nos guste o no los resultados mandan,y cuando estan  de cara hemos de callar.SABADELL oblidat de aquet senyor y disfruta que ja ens tocava..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 27 de Juny de 2007, 07:20:27 am »
Nomes un aclariment  Adry la culpa del Tomas no va ser tant petita com dius

Tranquil Pirri ja esta oblidat però era un tema que tenia pendent i per mi tot ja esta mort, una abraçada

I ja dic per mi tema MORT

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 27 de Juny de 2007, 09:31:54 am »
bueno ya venia jo a donar la meva  >:(  pero veien que el tema a quedat tancat prefereixo no dir res del tema i parlar amb tu (sabadell) directament del tema si algun dia ens veiem i en tenim ganas, pero de totas maneras aixo es un tema molt passat i molt amanit no cal dir res mes  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat AntiEgarense

• Infantil
  • Missatges: 123
  • SUPPORTERS GOL NORD / MIGUEL SIEMPRE EN MI CORAZÓN
    • www.myspace.com/malaslenguassbd
« Respondre #7 el: 27 de Juny de 2007, 12:27:19 pm »
jajaja estic d'acord...

NO TORNIS MAI PER AKI ALBERT "TíMá$$$$$$$$$$!"
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM - SUPPORTERS GOL NORD

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 27 de Juny de 2007, 20:14:39 pm »
je je je je como te la tenias guardada compañero sabadell eres guay je je ah tomas que te den y por sabadell ni aparezcas
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #9 el: 27 de Juny de 2007, 20:34:53 pm »
Que pasa amic Sabadell , la Creu Alta es teva? pots demanar treball al club , **** *** ** **** ****** ***** ni ets tolerant,a que ve aixó ara no hem puc creure que hagis tot l'any pensant en aixó , millor monta guardia nos sigui que al pobre Albert Tomás se l'ocurreix vindre al teu Estadi i a la teva ciutat, perque tot es teu no?
jajajaja, venga ja!!!!.
Disdruta amic.
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2007, 20:35:42 pm per X-Men Aigua »