Autor Tema: BARCELONA CUP 2007  (Llegit 4980 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: BARCELONA CUP 2007
« Respondre #20 el: 07 de Juliol de 2007, 14:01:01 pm »
Bé, al final TERCERES CLASSIFICADES !!

Torneig que a servit per fer balanç i proves envers el que serà la propera temporada de futbol11 Cadet. Diferents proves de possicions, sistemes, alguna jugada i, sobretot, agafar les mides del camp.

El resultat ha estat prou bo amb 2 victories i 2 derrotes. Partits igualats a les primers parts on es plantava cara pero a les segones hi havia el baixón físic normal despres de 10 dies sense entrenaments, ara 4 partits seguits i a camp sencer.

Les noies han acabat molt contentas de l'experiencia i ja esperen amb il.lusió l'inici de la propera temporada.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #21 el: 07 de Juliol de 2007, 14:03:31 pm »
 Al final no vaig poder anar ahir a veure el partit (coses del treball  :ostres ).

Noies ara a desconnectar del futbol a disfrutar de l'estiu i a agafar forces per la propera temporada en la que us desitgo la millor de les sorts.

Bon estiu !!!!
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 07 de Juliol de 2007, 14:59:04 pm »
Enhorabuena por la clasificación obtenida, lástima de ese encuentro contra el Europa, felicitar a las jugadores y a los técnicos que con su trabajo  están formando un buen equipo para la próxima temporada, espero que todo vaya bien.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #23 el: 07 de Juliol de 2007, 22:23:23 pm »
jaja aixo de l'anegdota l'he posada jo? jajaj nomes entrar al camp ja man vist cara d'arbitre xD jaja cal dir també k un grup de seguidors locals estaven intentant presionarme pero no han pogut xD jaja

Cal dir del partit ....be awui jo no dire res ja que ho e vist tot com un arbitre o sigui que axui no opinare.... ho deixo a les mans dels entrendors ( k ia an opinat) aixo si ningu sen a enterat k larbitre sa fet una foto am la plantilla del sabadell?? xD xD jaja

O sigui k si algu vol els meus serveis com a arbitre ja u sap! jaja

Salut!!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 17 de Juliol de 2007, 00:08:39 am »
Ja està penjat a la web de la secció femenina (www.cesabadellfemen i.tk) un reportatge fotogràfic sobre el torneig. El podreu trobar a l'apartat FOTOS.