Autor Tema: E.A. busca jugador  (Llegit 1453 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
E.A. busca jugador
« el: 17 de Juliol de 2007, 11:36:40 am »
Esquadra Arlequinada a causa d'una baixa important busca a un jugador per el torneig de dissabte vinent amb unes caracteristiques seguents:
--Entre 14 i 16 anys
--Que jugui a futbol

Si hi ha algú que les compleix i encara no te equip que m'ho posi per aqui o amb un privat.El preu seria d'uns 8 euros per acabar de pagar els 50 de tot l'equip.

Salut :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
Re: E.A. busca jugador
« Respondre #1 el: 17 de Juliol de 2007, 11:41:03 am »
Esquadra Arlequinada a causa d'una baixa important busca a un jugador per el torneig de dissabte vinent amb unes caracteristiques seguents:
--Entre 14 i 16 anys
--Que jugui a futbol

Si hi ha algú que les compleix i encara no te equip que m'ho posi per aqui o amb un privat.El preu seria d'uns 8 euros per acabar de pagar els 50 de tot l'equip.

jo tinc 42, però no us serviria perquè valdria per 3 de 14 anys ---->>  14 x 3 = 42

i llavors us sobrarien dos  :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 17 de Juliol de 2007, 12:41:16 pm »
Garces entonces no os apuntais? no ***** la marrana ke entonces seriamos 5 ekipos i no abria derbi, de 40 socios de la peña alguno tendreis para jugar aunke no jugueu a futbol  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 17 de Juliol de 2007, 13:51:03 pm »
Garces entonces no os apuntais? no ***** la marrana ke entonces seriamos 5 ekipos i no abria derbi, de 40 socios de la peña alguno tendreis para jugar aunke no jugueu a futbol  :beer2

Diu que està buscant algun jugador. Pel que tinc entès, l'equip ja està inscrit. ;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 17 de Juliol de 2007, 13:54:01 pm »
Merci Manel per la aclaracio, nosaltres o parlem tot avui i dema mateix anem a pagar! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #5 el: 17 de Juliol de 2007, 14:46:31 pm »
caxondo eres 100% jaja no haver la peña ya esta apuntada en el torneo o sea k si abra derbi >:D xD jajaja, lo uniko esk nos falta un jugador mas... si alguin no tiene equipo i cumple eso porfavor que se ponga en contacto conmigo

Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 17 de Juliol de 2007, 16:21:50 pm »
--Entre 14 i 16 anys
--Que jugui a futbol

creo que te has dejado la característica más importante de cara al torneo...QUE SEA SOCIO!!!! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona