Enquesta

te parece cara la camiseta del CES (48 euros. aprox)

SI, molt cara respecta les temporades anteriors.
30 (46.9%)
SI, pero tampoc tant.
17 (26.6%)
NI FU NI FA, es un preu adequat.
9 (14.1%)
NO, crec que es un preu just.
6 (9.4%)
NO, donaria el que fos per la samarreta del CESabadell
2 (3.1%)

Total de vots: 62

Autor Tema: preu de la samarreta  (Llegit 7666 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: preu de la samarreta
« Respondre #20 el: 04 de Juliol de 2007, 17:17:39 pm »
Ja que esteu "comparant" amb els preus de can barça:

Samarreta 1a equipació 2007/08 personalitzada amb Henry 14   Preu :  €77.92

I d'altres...

Samarreta oficial Nàstic Tarragona 50 €

Camiseta 1er Equipo Real Madrid 2007/2008     65€

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 04 de Juliol de 2007, 19:55:56 pm »
no estamos comparando ni barça ni reial podrit ni nastic estamos comparando al menos yo la calidad de una prenda de ropa adidas o nike con la de jako que con todos los respetos no la conoce ni el que la invento y lo dice pirri que es un tio que entiende de eso pienso yo
visca el sabadell

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #22 el: 04 de Juliol de 2007, 20:05:36 pm »
estoi de acuerdo contigo toni, diga lo k diga la gente esta camiseta es muy pero que muy cara!! i k donde este una nike o una adidas k se kite la jako ombre k la qualidad de una i otra es grandiosa, i por el precio no lo parece tan abismal

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 04 de Juliol de 2007, 20:11:13 pm »
El nàstic crec que seria un altre cas pq vesteix la seva propia marca ;) I tenen un merxandaisin bastant ampli: peluixos, gorros, bosses de viatge, roba interior (boxers, calçotets, tangues de dona...), xumets, biberons... akests tenen de tot xD I al ser marca nàstic suposo que tindran més ganàncies (dubto que a segona B et paguin per lluir una marca en concret, o sigui que ho dic sense comptar amb un possible ingrés econòmic d'akest tipus) ;)

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #24 el: 04 de Juliol de 2007, 20:13:56 pm »
la del vilajoyosa es kelme y vale 30 euros la nuestra rondara 45 48 sin nombre y sin numero supongo si le kieres poner un numero y tu nombre o algun nombre de un jugador se te va a los 50 52 euros
visca el sabadell

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #25 el: 04 de Juliol de 2007, 21:08:51 pm »
Els 30 euros jo crec que es el preu que normalment per la categoria que estem i sobretOt per la MARCA que ens la esta subministrant.
No pot ser que ens fotin una garrotada com aquesta...
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 04 de Juliol de 2007, 21:35:42 pm »
Ja que esteu "comparant" amb els preus de can barça:

Samarreta 1a equipació 2007/08 personalitzada amb Henry 14   Preu :  €77.92

I d'altres...

Samarreta oficial Nàstic Tarragona 50 €

Camiseta 1er Equipo Real Madrid 2007/2008     65€

posats a comparar perque no ho fas amb equips de la nostre categoria? ja et dic que la cosa esta sobre els 30€......i per descomptat una marca "normal" no aquesta cosa

Ferni

• Visitant
« Respondre #27 el: 04 de Juliol de 2007, 21:50:57 pm »
Estem una mica massa obsessionats amb les marques per això eh.
Estic d'acord en que és excessiu el preu de la samarreta pero per a mi és excessiu encara q la marca fos ADIDAS o NIKE... aquesta nova marca JAKO qui us a dit q es de mala qualitat? perq sigui poc coneguda no vol dir q no sigui una bona marca.
Per possar-vos un exemple jo m'he comprat bambes PAREDES i m'han durat 3 anys i unes ADIDAS que em vaig comprar em van durar 4-5 mesos osigui q......
Les marques el q pagues és el nom, de qualitat de roba no té res a veure si es JAKO COM ADIDAS com la q sigui, poden sortir igual de bé o malament. És més tinc una samarreta adidas que a la mínima s'em va destenyir osigui q.....
A mi la marca  que sigui se m'en refot, ara q si alguns perq possi NIKE estarieu contents de pagar 50 € per una samarreta del Sabadell.....
Que res, q per a un equip ressent pujat d Tercera una samarreta de 48 euros és caríssima i ja està.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #28 el: 04 de Juliol de 2007, 22:28:10 pm »
Estem una mica massa obsessionats amb les marques per això eh.
Estic d'acord en que és excessiu el preu de la samarreta pero per a mi és excessiu encara q la marca fos ADIDAS o NIKE... aquesta nova marca JAKO qui us a dit q es de mala qualitat? perq sigui poc coneguda no vol dir q no sigui una bona marca.
Per possar-vos un exemple jo m'he comprat bambes PAREDES i m'han durat 3 anys i unes ADIDAS que em vaig comprar em van durar 4-5 mesos osigui q......
Les marques el q pagues és el nom, de qualitat de roba no té res a veure si es JAKO COM ADIDAS com la q sigui, poden sortir igual de bé o malament. És més tinc una samarreta adidas que a la mínima s'em va destenyir osigui q.....
A mi la marca  que sigui se m'en refot, ara q si alguns perq possi NIKE estarieu contents de pagar 50 € per una samarreta del Sabadell.....
Que res, q per a un equip ressent pujat d Tercera una samarreta de 48 euros és caríssima i ja està.

si que hay calidad yo tengo camisetas adidas de mas de 3 años y estan inpecables
visca el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #29 el: 05 de Juliol de 2007, 00:35:14 am »
Tienes alguna Jako para despreciarla?  :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #30 el: 05 de Juliol de 2007, 13:32:08 pm »
És curiós que en aquesta enquesta la majoria de gent la troba cara.. i en l'equesta de una mica més avall sobre si et compraras la camiseta, la majoria diu que si... què no farem pel Sabadell,eh!? :xin-xin
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #31 el: 05 de Juliol de 2007, 20:32:31 pm »
Me parece que sobre el precio de las camisetas teneis los conceptos equivocados, la calidad entre una Adidas, Nike, o por ejemplo Joma, Kelme, Reebok son similares,el precio al que se vende no es por la calidad sino por el margen comercial que cada marca se lleva,  confeccionar una camiseta Nike (las confencionan en Singapur), tiene un coste entre 6 y 7 Euros , confeccionar una Kelme (gran parte se hace en Marruecos) tiene un coste de entre 8 y 9 Euros,  osea 1 euro mas cara la Kelme, pero en culaquier tienda te saldra mas cara una Nike que una Kelme, la razon que el margen comercial que se lleva Nike es mayor

Y sobre si la Jako es cara pues esta entre lla media de precios del mercado, ya se que deceis que para un equipo de 2B es cara en comparacion con uno de 1, pero si nos regimos por ese comcepto, si un equipo esta en 2B y otro en primera , por ejemplo la compañía Telefinica deberia cobrar la couta de servicio y lkas llamadas mas baratas al equipo de 2B, e igual cun la compañía del Gas y Electricas ,etc…….

Bueno despues de esta parrafada, ;D  me voy a tomar unas  :xin-xin , espero que como soy pobre el del bar me las cobre mas baratas . :laugh: :laugh: :laugh:
la meva sang és arlequinada

Ferni

• Visitant
« Respondre #32 el: 05 de Juliol de 2007, 20:41:22 pm »
Me parece que sobre el precio de las camisetas teneis los conceptos equivocados, la calidad entre una Adidas, Nike, o por ejemplo Joma, Kelme, Reebok son similares,el precio al que se vende no es por la calidad sino por el margen comercial que cada marca se lleva,  confeccionar una camiseta Nike (las confencionan en Singapur), tiene un coste entre 6 y 7 Euros , confeccionar una Kelme (gran parte se hace en Marruecos) tiene un coste de entre 8 y 9 Euros,  osea 1 euro mas cara la Kelme, pero en culaquier tienda te saldra mas cara una Nike que una Kelme, la razon que el margen comercial que se lleva Nike es mayor

Y sobre si la Jako es cara pues esta entre lla media de precios del mercado, ya se que deceis que para un equipo de 2B es cara en comparacion con uno de 1, pero si nos regimos por ese comcepto, si un equipo esta en 2B y otro en primera , por ejemplo la compañía Telefinica deberia cobrar la couta de servicio y lkas llamadas mas baratas al equipo de 2B, e igual cun la compañía del Gas y Electricas ,etc…….

Bueno despues de esta parrafada, ;D  me voy a tomar unas  :xin-xin , espero que como soy pobre el del bar me las cobre mas baratas . :laugh: :laugh: :laugh:

Ok , por tu regla de tres mi vecino a montado un equipo llamado: "FRANKFURT DOMINGOL" con sus colegas para jugar en la liga del Ayuntamiento y  les he pedido una camiseta y me  costará 56 €.....  bueno y si quiero la que detrás sale el nombre del goleador del equipo el "Wiskiman" me cobrarán 65 €  :laugh: :laugh:

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #33 el: 24 de Juliol de 2007, 09:21:50 am »
L'altre dia vaig anar a comprar la samarreta amb un comany i el dependent de Joan Sports ens va dir que la diferencia entre samarretes de 2ªB i de 2ªA es de 10€, que és la mateixa diferencia que hi ha de 2ªA a 1ª. L'única diferencia especial es que el Barça et cobra 18€ sigui el que sigui el que vulguis posar a la samarreta de nom i nuero i al Sabadell et costa 0.5€per lletra i 2€ per els numeros.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #34 el: 24 de Juliol de 2007, 13:37:49 pm »
L'altre dia vaig anar a comprar la samarreta amb un comany i el dependent de Joan Sports ens va dir que la diferencia entre samarretes de 2ªB i de 2ªA es de 10€, que és la mateixa diferencia que hi ha de 2ªA a 1ª. L'única diferencia especial es que el Barça et cobra 18€ sigui el que sigui el que vulguis posar a la samarreta de nom i nuero i al Sabadell et costa 0.5€per lletra i 2€ per els numeros.
yo encuentro otra diferencia, NIKE & JAKO  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #35 el: 24 de Juliol de 2007, 16:10:05 pm »
100% sabadell stic dacord amb tu. de nike a jako crec k hi ha una distancia...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #36 el: 24 de Juliol de 2007, 17:49:38 pm »
si la verdad es que es curiosos el barça que patrocina a "UNICEF" y luego a la vez es patrocinado por "NIKE" una marca que usa a niños en paises tecermundistas para el trabajo de balones y de otros objetos de dicha marca... :botador
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #37 el: 24 de Juliol de 2007, 20:54:05 pm »
io la veo normal de precio teniendo en kuenta k es la segunda marka alemana detras de adidas