Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 39818 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nova equipació
« Respondre #100 el: 28 de Juny de 2007, 20:03:07 pm »
A mi em va agradar bastant, en la foto, en el tacte, la fibra, les transpiracions... m'ha acabat agradant ..........
parles de SEXE?
::) Ha estat bona aquesta   :icon_mrgreen:

És que veig quelcom del CE Sabadell i surt tot el meu amor...  :cor
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #101 el: 28 de Juny de 2007, 23:11:14 pm »
Esteu parlant de la samarreta del Sabadell, oi????? Doncs no hi ha dubte: ES PRECIOSA I UNICA!!!!! Com si vol dur el dorsal enganxat amb celo. És la samarreta del tercer club de catalunya, amb més de 100 anys d'història, és la samarreta del club de la nostra ciutat, és la del club de la nostra vida i amors, que més voleu??? Lo dit, PRECIOSA!!!
Aquests quadres MAI DE LA VIDA SERAN LLETJOS!!! N'hi ha d'altres més aviat vermelloses que m'agraden MOLT MENYS...

Si Vicenç, segur que TOTS estem d'acord en el que dius, però has d'entendre, que opinem sobre el nou disseny. És evident que la samarreta del Sabadell mai serà lletja.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #102 el: 28 de Juny de 2007, 23:22:48 pm »
a mi mencantan les dues de sempre el blau i el vermell cuan ens la posavem el terrassa ni era rival ni res aixo si amb una mica de ganas e treure caler faria la tercera equipacio tipica megafashion per fer pasta i algun patir portar-la
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #103 el: 28 de Juny de 2007, 23:47:22 pm »
Me recuerdan a las camisetas tradicionales, como dicen la información en su presentación cuadros perfectos, la rojiblanca inolvidable en otros tiempos, las últimas visitas del equipo a mi tierra vestía con esos colores por coincidencias con los colores del CD Tenerife, espero ya el momento de poder estar y conseguirlas.
                                                              :beer2 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #104 el: 01 de Juliol de 2007, 12:18:19 pm »
Os habeis parado a pensar una cosa.....????

Cuando juguemos fuera de casa, que?  Con la camiseta arlequinada roja y blanca?   Si cuando hemos jugado en campos donde el rival iba de blanco y hemos tenido que cambiar por "coicidencia de colores?", imagino que por los cuadros blancos... (ejemplo Mieres) que pasará ahora, porque que yo sepa la segunda equipación tambien lleva los cuadros blancos, no?   Y si en campos como el Barça B o el Gavá hemos tenido que jugar con la segunda estos años... solo por coincidir el pantalón azul.... que pasará ahora en campos como el del Girona por ejemplo??   Que no se parecerá mas la segunda a la del equipo de Montilivi?? 

Pues  eso , reflexionemos sobre si hoy en dia es conveniente llevar los colores de la segunda equpación como antaño, y que conste que a mi me gusta mas, es la de "siempre", pero hoy en dia las cosas han cambiado, son mas quisquillosos con el tema coincidencia de colores como por ejemplo en los pantalones, y no me gustaría nada ver a mi equipo con un pegote tipo camiseta arlequinada blanquiazul y pantalon rojo, o tener cada 2x3 un pantalon blanco sacado de nosedonde, o ya me direis cuando juguemos en campo de alguno de blanco tipo Villajoyosa o alguno mas....      :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #105 el: 01 de Juliol de 2007, 12:23:37 pm »
Creo que contra el girona, jugaremos con camiesta azul y pantalon rojo, ya veras  :blink
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #106 el: 01 de Juliol de 2007, 12:45:05 pm »
Amigo Murciano, en los cambios obligados por los del pito, se deben más a su precaria visión de la que hacen alarde que de una posible confusión de colores, no recuerdo nunca que en un partido del CE Sabadell FC contra el Barça o el Madrid en 1ª división tuviéramos que cambiar nuestra primera equipación, por ahí en la Web oficial hay fotografías que lo demuestran, eso si se cambiaba la primera indumentaria cuando era el R. Zaragoza o en segunda contra el CD Tenerife, recuerdo también que utilizaba una completamente de azul y que una vez salí cabreado del estadio porque recuerdo que en esa indumentaria azul no portaba ni el escudo   :scut y no me dio la sensación que había visto al CE Sabadell FC, al no ser por lo jugadores.
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #107 el: 01 de Juliol de 2007, 12:51:24 pm »
****** pos yo kreo ke lo ke dice Murciano es cierto, i si sacasen una tercera ekipacion? bueno diguemoslo asi la tercera ekipacion podria ser la segunda de esta temporada pasada, como hacen en muchos ekipos de primera division :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #108 el: 01 de Juliol de 2007, 12:54:20 pm »
Tercera samarreta ja!!!!

Absolutament Negre i amb l'escut del CE Sabadell enmig del pit!!!!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #109 el: 01 de Juliol de 2007, 12:56:11 pm »
****** pos yo kreo ke lo ke dice Murciano es cierto, i si sacasen una tercera ekipacion? bueno diguemoslo asi la tercera ekipacion podria ser la segunda de esta temporada pasada, como hacen en muchos ekipos de primera division :beer2

dos equipaciones Jako y una Joma...??     :mmmm   creo que no seria posible, eh...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #110 el: 01 de Juliol de 2007, 12:57:06 pm »

dos equipaciones Jako y una Joma...??     :mmmm   creo que no seria posible, eh...

:paret :paret :paret tambien es cierto, pos nada una tercera camiseta y listos :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #111 el: 01 de Juliol de 2007, 13:01:31 pm »
Tercera samarreta ja!!!!

Absolutament Negre i amb l'escut del CE Sabadell enmig del pit!!!!

negra?  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:
Té que ser arlequinada i podria ser arlequinada verda i groga a l'estil bandera de la ciutat.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #112 el: 01 de Juliol de 2007, 13:02:24 pm »
el año que viene jugaremos mas de un partido con alguna camiseta NO arlequinada.... ya lo vereis... Y luego que no se diga que no se veia venir... Lo malo para el caso es que muchas nos la tendrán que dejar el propio club local, con lo que puede que incluso llegaramos a no jugar con nuestro escudo, hacerlo con el del rival o jugar con una camiseta tipo entrenamiento con numero que nos haya dejado para la ocasion la marca Jako...   Ya se verá, yo solo he dado del aviso....      ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #113 el: 01 de Juliol de 2007, 13:03:15 pm »
I el numero blanc ferni? xD  Doncs mira, com a minim els colors tindrien un sentit eh?

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #114 el: 01 de Juliol de 2007, 13:07:25 pm »
pues yo para la tercera ekipacion haria una en vez de los cuadrados grandes de toda la vida, los cuadrados pekeños tipo la del centenario del español, con los colores de la bandera de la ciudad :xin-xin

ferni20

• Visitant
« Respondre #115 el: 01 de Juliol de 2007, 13:15:07 pm »
I el numero blanc ferni? xD  Doncs mira, com a minim els colors tindrien un sentit eh?
a veure a mi no em facina una samarreta verda i groga pero que no se m'acudeixen gaires colors més....

Shot at 2007-07-01

aquí la tenim la 3ª equipació

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #116 el: 01 de Juliol de 2007, 13:22:10 pm »
Carai, Ferni, quin mal als ulls aquests colors!
Serem els 'canaris' o els 'estrabics'!

ferni20

• Visitant
« Respondre #117 el: 01 de Juliol de 2007, 13:22:23 pm »
pues me sta gustando y todo este color de camiseta eh  ;D, antes q la naranja de estos últimos años me gusta mas esta.

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
LA NOVA SAMARRETA
« Respondre #118 el: 01 de Juliol de 2007, 13:24:54 pm »
aixo es indignant, cada vegada pitjor... l'altra dia vaig a la tenda on venen la samarreta del CES nova (joan sports; carrer tres creus) i pregunto el preu i em diu aproximadament 48 euros.
i jo em quedo que???? pero veieu normal k una samarreta d'un equip de segona B pugui valdre quasi 50 euros...indignant la veritat.
jo en tinc una de fa dos anys abans de baixar a  i em va valdre un preu raunable (22 euros).

aixi k veig un preu molt elevat per la categoria k estem, aixi k la demanare per reis :D (quin altre remei tinc??!!!)

es vergonyos :ko :ko :ko
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2007, 22:01:07 pm per X-Men Foc »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Re: Preu de les noves samarretes
« Respondre #119 el: 01 de Juliol de 2007, 13:26:35 pm »
jo en tinc una de fa dos anys abans de baixar a  i em va valdre un preu raunable (22 euros).

No seria de auqn liquidaven les de l'esquena sense quadres? allò era una liquidació.

50€ per la samarreta del CESabadell, ho trobo caret però no ho trobo tampoc excessiu.