Doncs ami sincerament no m'atrau massa, no se si us eu fixat molt pero a la samarreta, un quadre es mes gran que l'altre, sembla l'equipacio del sienna italià, pero tambe dir que als laterals la fibra que porta per transpirar el suor no queda gens malament, els pantalons no porten l'escut, només porten el logo JAKO i he preguntat si seria opcional posar l'escut i m'han dit que no, que no porta l'escut, el xandall doncs, la jaqueta/parca si que m'agrada es vastant moderna, en canvi el pantaló no, la jaqueta/parca es blava, amb l'escut del sabadell, el logo JAKO i algunes ratlles blanques pel lateral pero el pantalo es tot negre, amb el logo de JAKO sense l'escut ni res.Pel que fa a polos i aquest tipus de merchandaising suposu que encara no haura arribat per que no n'hi havia, la samarreta vermella tampoc estava, la presentada es digem un tipus de prototip i com diu l'Erik el Pep Molet ens ha dit que mes o menys fins al dia 16 de Juliol no esperen tindre tot i que les estampacions de numero i nom si que les faran ells. He fet vastantes fotos, pero ara per manca de temps no les puc penjar, demà espero tindre més temps i penjarles