Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 39815 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: Nova equipació
« Respondre #80 el: 27 de Juny de 2007, 23:47:28 pm »
 Doncs a mi no m'ha acabat de fer el pes. Sembla treta de l'època del Manolo, Rusky, Tanco, Rafa Marañon i companyia... però de totes formes acabaré comprant-me una... o les dues perquè m'ha agradat més la vermella i blanca que la primera.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #81 el: 27 de Juny de 2007, 23:49:01 pm »
coses bones:

publicitat mes ben posada
recuperem segona ekipacio hisotica (per a alguns)
pel que diuen, de mes bona cualitat

coses dolentes:

diseny molt simple, sembla una samarreta d'ekip de colegi per jugar la lliga escolar.
despres d'uns anys de bons disenys (kelme, (centenari), joma...) tornem a l'epoca de ROX, o pitxos encara.... de Divari!

aquest diseny el fa cualsevol nen de primaria

per en fi.... es la nostra, i si ens porta sort, sere el primer ke se la compri.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #82 el: 28 de Juny de 2007, 00:16:18 am »
el acabado de la camiseta para mi es bueno,por que de eso entiendo algo,pero como camiseta me parece horrorosa.aunque yo la veo bonita.le comentaba a los amigos que parecian sacadas de unas cajas donde llevaran diez años dentro.sea como sean nos gustará,la compraremos y con orgullo la luciremos.a quien haga hecho la gestión y las haya sacado..chapeau..si n embargo la publicidad hace mas bonita la camiseta.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #83 el: 28 de Juny de 2007, 00:19:18 am »
Que voleu que us digui..a vegades penso que se li dóna massa bombo a alguns temes. ja es porten 3 pagines d'aquest post.. :surprised:

En la meva opinió m'agrada molt la samarreta. de totes formes no te'n pots fer una idea exacte fins que no es vegi posada en els jugadors, pq aixi veient-la sola y nomes una part..poca cosa es pot dir pero sembla bastant guapu el disseny.

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #84 el: 28 de Juny de 2007, 00:49:30 am »
A mi per foto m’ha agradat bastant, però es clar aclariré els dubtes quan la vegi i pugui palpar-la.

Salutsssss
:bandera :scut :bandera

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #85 el: 28 de Juny de 2007, 01:41:17 am »
jaja, per a mi es positiu...

Ara podre nar a la NCA amb la meva samarreta de fa molts anys (Publicitat gapsa) sense cap vergonya

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 28 de Juny de 2007, 01:57:10 am »
Jo penso com el Pirri la publicitat es lo que li dona mes encant a la samarreta perque si no portessim la publi llavors no semblaria dels anys 80 sino dels 60 xDD pero bueno poster en vivo i en directo es veu mes maca.
gracies INIESTA per preguntar lo de les estampacions de numero i nom .. tocara esperar fins el dia 16  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #87 el: 28 de Juny de 2007, 08:24:34 am »
La veritat que l'han encertat molt amb la publicitat, ja prescindeixen del requadre amb l fons blanc, i aixo fa que es veig més. Tot i això a mi tampoc m'acaba de fer el pes, suposo q és com tot ... els cambis costen d'assimilar. També comparteixo opinions amb vosaltres, m'agrada molt més la segona ... suposo q l'ansiat retorn als quadres vermells fa molt en aquest aspecte.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #88 el: 28 de Juny de 2007, 09:13:24 am »
He visto la camiseta en vivo (sin publicidad) y no me ha gustado mucho. Los cuadros están hechos completamente rectangulares, a escuadra y cartabón, y los inferiores són más grandes que los superiores. La camiseta está hecha para llevar por debajo del pantalón, así los cuadros superiores e inferiores se ven del mismo tamaño. Es cierto que con la publicidad la camiseta gana, y mucho, ya que está muy bien integrada pero recordemos que con Joma la publicidad de las camisetas que se vendían al público era un recuadro "enganchoso" y ligeramente más pequeño que el de la publicidad de las camisetas "oficiales" que llevaban los jugadores y que se exponía en el escaparate de la tienda. La publicidad de las camisetas "oficiales" era mejor que la de las que se vendía al público. Con estas pasará igual? Una publicidad muy bien integrada en las oficiales y un cuadro enganchoso en las que se venden al público? Por cierto, puestos a elegir, me gusta más la roja...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #89 el: 28 de Juny de 2007, 16:16:37 pm »
Ahir vaig anar a la presentació i haig de dir que m'encanta!! Un model clàssic sense estridències amb una publicitat feta amb cara i ulls. Ja sé que amb això dels gustos és molt difícil de coincidir jeje però jo me la compraré :bandera
The pride of Catalunya

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #90 el: 28 de Juny de 2007, 16:40:05 pm »
Quan valdrà¿¿¿
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #91 el: 28 de Juny de 2007, 16:42:18 pm »
Personalment, ami tampoc m'agrada  :ostres sincerament, m'agradava més la d'aquests darrers anys, tan la 1a com la 2a... però que i farem, com ha dit Randel, els canvis costen d'assimilar i acabarà donant moltes alegries aquestes samarretes  :beer2

Un apunt per J.R.G: el fet que els cuadres inferiors siguin rectangles o més grans que els superiors, digali com vulguis, té una explicació lògica i es que, en teoria, les samarretes han d'anar per DINS els pantalons fent que la meitat del rectangle es converteixi en un cuadrat a la vista de tothom  :cool
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #92 el: 28 de Juny de 2007, 16:46:53 pm »
Un apunt per J.R.G: el fet que els cuadres inferiors siguin rectangles o més grans que els superiors, digali com vulguis, té una explicació lògica i es que, en teoria, les samarretes han d'anar per DINS els pantalons fent que la meitat del rectangle es converteixi en un cuadrat a la vista de tothom  :cool

Sí, ja he donat aquesta explicació en el meu comentari però gairebé tots els jugadors la porten per fora. A més, el públic que porti la samarreta no me'ls imagino amb texans i la samarreta per dins  :boig

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #93 el: 28 de Juny de 2007, 16:49:23 pm »

Sí, ja he donat aquesta explicació en el meu comentari però gairebé tots els jugadors la porten per fora. A més, el públic que porti la samarreta no me'ls imagino amb texans i la samarreta per dins  :boig

jajajaja això sí... la teoria mai és com la practica  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat seteveelplumero

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #94 el: 28 de Juny de 2007, 17:35:43 pm »
hola yo tb he visto la nueva camiseta y como no mejoren la calidades, va ha parecer que llevemos un peto,donde van con los cuadrados enormes ehchos a cartabon,creo que va ha costar mejorar la de Joma, aunque supongo q sera como un adelanto o muestra, ya veremos. Yo tb me la compraré de todos modos. de aki a primera. Bueno cuando lleguemos a primera ya pikaran a la puerta nike-adidas... jeje . Un saludo foreros.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #95 el: 28 de Juny de 2007, 19:05:50 pm »
Jo he anat aques matí al Joan Sports a comprar-ne unes quantes i no estaran a la venda ni sabran preus fins la setmana que vé com a mínim.

Ara tant se val com siguin (a mi personalment ni fu ni fa) pero en penso comprar per mi, per la dona, pel nen i sobretot de la segona equipació, que la trobava molt a faltar. A més hi han productes nous, inclús xupa xups del sabadell   :laugh:

El que és horrible és el nom de la marca JAKO, que en castellà de poble vol dir cavall o burrui i en l'argot del carrer jako vol dir cocaina.

És com allò del mitsubishi pajero que li van haver de canviar el nom per a espanya  :paret

A veure si haurem de cantar alló de" mi jakoooooooooo galopa y corta el viento cuando pasa por el área caminiiiiiiiiiiiiii iiiiiiito del golet"   :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #96 el: 28 de Juny de 2007, 19:15:48 pm »
El que és horrible és el nom de la marca JAKO, que en castellà de poble vol dir cavall o burrui i en l'argot del carrer jako vol dir cocaina.

"Jaco" creo que se refiere a la heroína.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #97 el: 28 de Juny de 2007, 19:17:51 pm »
encara pitjor guti en argot "callejero" el jako es la heroina.........mir a que existeixen marques de roba esportiva ehhh........encara si guanyem ens diran que anem dopats  ;D

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #98 el: 28 de Juny de 2007, 19:20:56 pm »
Esteu parlant de la samarreta del Sabadell, oi????? Doncs no hi ha dubte: ES PRECIOSA I UNICA!!!!! Com si vol dur el dorsal enganxat amb celo. És la samarreta del tercer club de catalunya, amb més de 100 anys d'història, és la samarreta del club de la nostra ciutat, és la del club de la nostra vida i amors, que més voleu??? Lo dit, PRECIOSA!!!
Aquests quadres MAI DE LA VIDA SERAN LLETJOS!!! N'hi ha d'altres més aviat vermelloses que m'agraden MOLT MENYS...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #99 el: 28 de Juny de 2007, 19:22:58 pm »
Pygmalion i dagar volia dir heroina, jajajaja, se m'ha anat l'olla, perdoneu.

Jo quan compri les samarretes taparé lo de JAKO amb algun escut, enganxina o inclus el meu nom  ;D

Forero Més Catxondo