Com pots parlar de la qualitat de l'ekipació si dius que l'has vist més detalladament en fotos? xDD Necessitaràs tocar-la i veure-la bé abans d'opinar de la qualitat no? Una altra cosa és que sigui lletja o no... a mi no em fa el pes tampoc... però ens estem oblidant d'una cosa que és molt important i és que segurament jako era una de les millors opcions per al club. Amb els problemes que s'han tingut amb joma haviem de seguir amb ells? Què oferien altres markes? A quins ekips del club haguessin vestit? Quins altres productes oferien? Penseu que amb joma no venien posats els escuts tp eh? S'havien de posar que jo sàpiga... Així que potser tb es podran posar en tots akells productes que dieu que no porten escut... No sé, estic veient molta crítica ja i en canvi no en sabem ni la meitat, i jo també m'incloc... Això si, demanaria que des del club se'ns informés una mica millor (pq des del club ens llegeixen eh!) pq no crec que se'ls hagin passat desapercebudes les crítikes cap a les noves ekipacions, cosa que es podrien haver estalviat potser si no ens tinguessin tan desinformats...