Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 39854 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Nova equipació
« Respondre #160 el: 16 de Juliol de 2007, 13:46:16 pm »
tens rao guti pero ja sabem qui vendra a un preu desorbitat aquestes samarretes......... un senyor directiu del sabadell :ejem,gran negoci si senyor any passat JOMA menys de 30€...aquest any JAKO 45 o mes segons dieu,vinga aqui a posar la ma quina vergonya.........la millor aficio aixo si saben dir-ho pero vinga a froteli la ma a la cartera de manera vergonyosa,i asobre un directiu  :boig

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 16 de Juliol de 2007, 13:49:23 pm »
tens rao guti pero ja sabem qui vendra a un preu desorbitat aquestes samarretes......... un senyor directiu del sabadell :ejem,gran negoci si senyor any passat JOMA menys de 30€...aquest any JAKO 45 o mes segons dieu,vinga aqui a posar la ma quina vergonya.........la millor aficio aixo si saben dir-ho pero vinga a froteli la ma a la cartera de manera vergonyosa,i asobre un directiu  :boig
Dagar esque este año se estan riendo de nosotros, tanto en el precio de la camiseta como en el precio de los carnets.... un 0 :ko
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #162 el: 16 de Juliol de 2007, 14:59:36 pm »
100%SABADELL la camiseta es supercara ya te lo digo yo.pero no nos la van a rebajar.ya lo verás.tenemos que aceptarlo.no nos queda otra.hay mucha ganancia en esa camiseta.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #163 el: 16 de Juliol de 2007, 15:02:50 pm »
100%SABADELL la camiseta es supercara ya te lo digo yo.pero no nos la van a rebajar.ya lo verás.tenemos que aceptarlo.no nos queda otra.hay mucha ganancia en esa camiseta.
Lo se pirri que hay que aceptarlo, a mi personalmente no me gusta kizas kuando se la vea puesta a alguien me acaba gustando, igual ke el carne de socio carisimo pero eso es lo ke kuesta ser del sabadell y ay ke aceptarlo tambien :paret :pilotasso
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #164 el: 16 de Juliol de 2007, 15:22:07 pm »

pues ya te digo amigo que yo no lo acepto,la mia desde luego no la venderan "estafaran" llamadlo como querais

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #165 el: 16 de Juliol de 2007, 15:24:28 pm »
o sea se dice que el dia 16 sera el dia para poder comprar la camiseta y resulta que esta cerrado toda la mañana porque los lunes cierra? madre mia , no lo podia haber pensado antes y cambiarlo al dia 17? ya no venia de un dia.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #166 el: 16 de Juliol de 2007, 20:44:57 pm »
Anava amb el company ressistència pel carrer i ens hem trobat un nano amb la samarreta Jako posada. Venia del Joan Sports.

48 euros cada samarreta, deia que n'estaven venent moltes.

Jo em compraré només la vermella, que tinc ganes de tenir-la després de tant de temps. Si fossin més barates, m'hauria comprat les dues, la blava i la vermella, però 98 euros em sembla excessiu. I més tenint en compte que la dona en vol una també, que està clar que li regalaré. Però 3 samarretes = 144 jeurillos

Ahi lo dejo ...   :xupet

Forero Més Catxondo

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #167 el: 16 de Juliol de 2007, 20:50:38 pm »
Anava amb el company ressistència pel carrer i ens hem trobat un nano amb la samarreta Jako posada. Venia del Joan Sports.

Jo em compraré la blava i vermella. I més tenint en compte que la dona en vol una també li regalaré.

Hostia GUTI kin goig que fareu!!!!!!!  però aquests colors són els del Matadepera no?

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #168 el: 16 de Juliol de 2007, 20:53:30 pm »

Jo em compraré la blava i vermella. I més tenint en compte que la dona en vol una també li regalaré.

Hostia GUTI kin goig que fareu!!!!!!!  però aquests colors són els del Matadepera no?

ehhhhhh que m'has "trucat" el missatge original, jajajaja  :xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #169 el: 16 de Juliol de 2007, 21:37:38 pm »
faran el agost aquesta gent em sembla a costa nostre, li he dit a la dona que si vol una que fagi hores extres que de la meva butxaca o surt rès, ja li diré al panso que li agafi alguna a algun jugador que el té amistat amb ells i me la donin a final de temporada. ha veure si per reis surten les rebaixes. :allloro

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #170 el: 17 de Juliol de 2007, 02:28:26 am »
Jo em compraré la vermella i blanca, igual hi vaig demà, amb l'impres de nom i numero deu pujar mes de 48 euros no?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #171 el: 17 de Juliol de 2007, 12:25:24 pm »
Ja tinc la meva!! És molt guapa aquesta samarreta, eh!
La veritat és molt millor que la de l'any passat. Millor disseny (històric clàssic però molt maco) i molt millor integració de la publicitat (res a veure amb la de l'any passat).
I el preu és bo, al contrari que penseu alguns ploramiques, el preu no està malament per ser una samarreta oficial d'un club de futbol. Vaja, que milers i milers es compren la samarreta del Barça/Madrid per 65€ i la del Alonso (el de la F1) per 100€ (+ o -) i nosaltres (per sort pocs, pq no tots els  :bandera entren al Forum) hem de donar la nota queixant-nos per vici (carnet soci, preu entrades, preu samarreta, etc, etc).
Doncs no em treu ningú la il·lusió que tinc amb la nova samarreta!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #172 el: 17 de Juliol de 2007, 12:29:07 pm »
La veritat és molt millor que la de l'any passat. Millor disseny (històric clàssic però molt maco) i molt millor integració de la publicitat (res a veure amb la de l'any passat).
I el preu és bo, al contrari que penseu alguns ploramiques, el preu no està malament per ser una samarreta oficial d'un club de futbol. Vaja, que milers i milers es compren la samarreta del Barça/Madrid per 65€ i la del Alonso (el de la F1) per 100€ (+ o -) i nosaltres (per sort pocs, pq no tots els  :bandera entren al Forum) hem de donar la nota queixant-nos per vici (carnet soci, preu entrades, preu samarreta, etc, etc).

tornen al de sempre amic grimber.....aqui tens una persona que es profesional del tema roba esportiva,el pirri ell diu que no es cara que es carisima,desde que un profesional d'aquest mon diu aixo ja no existeix debat possible,ara que estiguis disposat a pagar els 48€ em sembla collonut,pero cara es i de  :bola :bola

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #173 el: 17 de Juliol de 2007, 12:33:57 pm »
Jo vaig ser la primera persona que va comprar la primera samarreta del Sabadell amb JAKO, m'ho va dir l'home de la botiga... Vaig anar-hi cap a un quart de sis, jo em pensa que ja no hi quedarien samarretes, i em va sorprendre ser el primer... "Bueno", aquest petit honor que em queda!  :tongue3:

tornen al de sempre amic grimber.....aqui tens una persona que es profesional del tema roba esportiva,el pirri ell diu que no es cara que es carisima,desde que un profesional d'aquest mon diu aixo ja no existeix debat possible,ara que estiguis disposat a pagar els 48€ em sembla collonut,pero cara es i de :bola :bola

Pel que fa al preu, sí que és més cara que la de JOMA, però almenys no crec que passi com a l'anterior temporada, que anava cada dos per tres a NIL-BAMBI per aconseguir la samarreta i sempre hem deien "passat d'aquí a X dies que ja la tindrem", i jo com un b***o hi anava fins que després d'un munt de viatges van acabar dient-me "ja no tindrem més"... Prefereixo pagar 18€ més i assegurar-me de que almenys sempre trobaré la samarreta a la botiga.
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2007, 12:40:40 pm per ARRAHONA »

• Entrenador
« Respondre #174 el: 17 de Juliol de 2007, 12:39:44 pm »
......... i jo seré el primer de Vic a comprar-la, akesta tarda vinc, m'haurieu de dir on es troba la botiga que jo no conec gaire la ciutat, indiqueu-me please!!! després passaré a veure la paxanga que es munten alguns forerus i babajar amb els desplaçaments de pilota del pirri i les noves sabatilles del GUTI, vaja UNS CRaKS

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #175 el: 17 de Juliol de 2007, 12:45:20 pm »
......... i jo seré el primer de Vic a comprar-la, akesta tarda vinc, m'haurieu de dir on es troba la botiga que jo no conec gaire la ciutat, indiqueu-me please!!! després passaré a veure la paxanga que es munten alguns forerus i babajar amb els desplaçaments de pilota del pirri i les noves sabatilles del GUTI, vaja UNS CRaKS

jo acabo de venir ara de la botiga i, per exemple, no tenen talles XL de la samarreta vermella, ni tenen de moment talles petites per nanos/dones. M'ha dit que pel dijous espera que li portin material, però que no li asseguren quin material li portaran.

i et quedaràs amb les ganes de veure les meves sabatilles noves, perque al final no puc venir

:Hecho_polvo:
Forero Més Catxondo

• Entrenador
« Respondre #176 el: 17 de Juliol de 2007, 12:49:22 pm »
Així si q nem bé, no pensava pas compar-me la samarreta del Mataró jo, precisament volia el que no tenen si és que tenen alguna cosa,.....pel que dius de blaves encara hi ha XL   q me la guardi  però com qllons puc tornar a Vic sense samarreta per nens, ja serà el segon any kem passa

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #177 el: 17 de Juliol de 2007, 12:50:39 pm »
Així si q nem bé, no pensava pas compar-me la samarreta del Mataró jo, precisament volia el que no tenen si és que tenen alguna cosa,.....pel que dius de blaves encara hi ha XL   q me la guardi  però com qllons puc tornar a Vic sense samarreta per nens, ja serà el segon any kem passa

quan n'hi hagin t'ho dic i si vols compro les que necessitis i te les guardo per quan ens veiem

Forero Més Catxondo

• Entrenador
« Respondre #178 el: 17 de Juliol de 2007, 12:54:38 pm »
quan n'hi hagin t'ho dic i si vols compro les que necessitis i te les guardo per quan ens veiem

ES Q SOU COLLONUTS!!!!!!!!!!!!
....enkara que em falles no venir avui  :mmmm
mira kesta tarda i vaig i llavors el que no trobi ja et passo un privat i m'ho reserves,
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2007, 12:59:24 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #179 el: 17 de Juliol de 2007, 13:06:07 pm »

tornen al de sempre amic grimber.....aqui tens una persona que es profesional del tema roba esportiva,el pirri ell diu que no es cara que es carisima,desde que un profesional d'aquest mon diu aixo ja no existeix debat possible,ara que estiguis disposat a pagar els 48€ em sembla collonut,pero cara es i de  :bola :bola

A veure Dagar, cara és per a mi i per tothom, però no siguis ingenu, les samarretes de futbol a quants euros t'ho trobes en el Corte Inglés???
No pot ser que la samarreta de la selecció marroquina costi més cara que la nostra, encara que només sigui per orgull.
Honor al Sabadell