Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 40941 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Nova equipació
« Respondre #200 el: 23 de Juliol de 2007, 23:33:07 pm »
Mutio yo e ido esta tarde a comprarme la camiseta, y el que las vende le a dicho a un ombre qe la mas grande que tenia era la XL, asi que supongo que ya se las abran traido, lo que si que ha dicho que dentro d unos dias le traerian XXL.

Doncs llavors ja canvia la cosa.... potser m'arrisco i vaig el dimeces, veiam si em va bé la XL... sinó tocarà esperar  :mmmm
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Ferni

• Visitant
« Respondre #201 el: 23 de Juliol de 2007, 23:48:03 pm »
jo anire demà a mirar la XL,  ara q potser opto per la XXL nose.... jo és q ni vull q em vagi justa ni vull q em quedi grossísima com em queda alguna XXL...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #202 el: 24 de Juliol de 2007, 01:42:06 am »
demà tindran totes les talles i ja podren posar número i nom
quan costa possar número i tot?

jo li he regalat a un amic meu la samarreta amb nom i numero (toni 10) y m'han fet pagar 54 euros,o sigui 6 euros mes que la samarreta. pero si va per lletres a mi em costara mes que em posare serginho xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #203 el: 24 de Juliol de 2007, 01:43:49 am »

jo li he regalat a un amic meu la samarreta amb nom i numero (toni 10) y m'han fet pagar 54 euros,o sigui 6 euros mes que la samarreta. pero si va per lletres a mi em costara mes que em posare serginho xDD

Pues si te a costado 6 euros mas haciendo calculos es lo que alguien comentava lo de 0.5€ por letra y 2€ por numero  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #204 el: 24 de Juliol de 2007, 01:46:29 am »

Pues si te a costado 6 euros mas haciendo calculos es lo que alguien comentava lo de 0.5€ por letra y 2€ por numero  :beer2

sip cierto, entonces la q me compre yo seran 8 euros mas , o sea 56, vaya clavada dios xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #205 el: 24 de Juliol de 2007, 08:12:13 am »
pipo ja pots comencar a fer hores extras tio. clavada es poc, quin timo. esperaré a reis a veure si a la meva dona li dona per regalarmela per que si nò.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: LA NOVA SAMARRETA
« Respondre #206 el: 24 de Juliol de 2007, 12:51:29 pm »
la camiseta no es cara no...es carísima..pero ya se sabe..negocio total..ganancias por todas partes...las que vendiamos el año pasado de la temporada anterior valían 15 euros y con dorsal y nombre 22,y la de este año original valía 30 marca joma como dice dagar..esta es jako y vale 48.desde luego que el negocio está hecho.yo valga lo que valga la tendré,por que es del sabadell y siempre me gusta tener la camiseta de la temporada.pero opino que si,que el precio es excesivo.

Pues PIRRI, si 48 euros te parece carísimo, como es que tú vendes las camisetas del Liverpool, Chelsea, etc a 100 €? Quejarte por el precio de la camiseta cuando tu las vendes a un precio demasiado superior, no es mear fuera de tiesto?

c****** (uis perdón  :-[ ) m'estas comparando un Liverpool, Chelsea con un SABADELL???????? M'estas comparando unos Champions ligue con un 2a B ????
50€ por un recien ascendido a 2a B es muy caro...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #207 el: 24 de Juliol de 2007, 13:34:01 pm »
ja m'he comprat aquest matí la samarreta, al final  una XL ja em va bé, són bastant amples, és la meva mida i segons diu no s'encongeixen aquest tipus d samarreta.
M0ha comentat q té demanat per a q li portin XXL i XXXL osigui  q pels més grandullons del Sabadell q no pateixin q fijo q una o altre trobaran de la seva mida.
Ja us dic q si a mi la XL em va bé.... el mutio mateix en té d sobres amb una XL o potser la L i tot, weno la L potser li va curta, una XL li anirà grosseta i tot.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #208 el: 24 de Juliol de 2007, 13:41:29 pm »
KET POST ÉS L'HOSTIA
-uns es preocupen per si massa barato/car, la pela és la pela
però no us haurieum d'enfrontar entre vosaltres, trankilitat, i jo crec que a TU pirri els quadres vermells t'anirien Bé, cosa que em porta a parlar de la versant fashion ferni/mutio si la veritat és que la XL us ha de kedar de maravella, perquè ferni ja m'explicaràs el mutio amb una L semblaria que porti un top en lloc d'una samarreta >:D

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #209 el: 24 de Juliol de 2007, 13:56:42 pm »
arrahona una persona no puede opinar sobre si una camiseta es cara o no por el echo que anteriormente vendia tambien ropa deportiva?? pos vaya tela compañero, lo de si era caro o no en dixa tienda las camisetas que comentas, esto es como todo vas si a buscarla miras el precio si te parece caro cojes sales de la tienda y te la vas a comprar al mercadillo en vez de adidas sera adidos :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #210 el: 24 de Juliol de 2007, 14:17:45 pm »
llego un poco tarde al post pero parece ser que las palabras de mi amigo pirri no han gustado¿no? sera por que dice la verdad? ;) la camiseta es cara hace un monton que lo decimos y la verdad comprar una camiseta JAKO(que no la conocen ni en su casa) a ese presio pues..... no mola, la verdad es que como dice el amigo Cudi ¿estamos igualando una cmiseta del chelsea o el manchester con la del sabadell? por favor un poco de cabeza, intentar  dañar a pirri por lo que ha dicho es de ser muy barriobajero y mas cuando todo el mundo lo conoce y sabe que no dice las cosas ccon mala intencion, anda ARRAHONA date un paseo y respira ondo macho que hay veces que parece que la gente busca pelea por que se aburre :mmmm :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #211 el: 24 de Juliol de 2007, 14:27:45 pm »
pel cine portem 5 dies que almenys ve algu amb la samarreta @rlekinada i ni mes ni menys que la nova JAKO

aixi que les vendes han danar de PM tot i el preu
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #212 el: 24 de Juliol de 2007, 14:43:02 pm »
Ferni, sabes si ya han traido la XL de la roja? me dijeron que llegaria hoy pero a saber.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Ferni

• Visitant
« Respondre #213 el: 24 de Juliol de 2007, 14:48:16 pm »
Ferni, sabes si ya han traido la XL de la roja? me dijeron que llegaria hoy pero a saber.  :xin-xin

no lo se PIPO, yo es q e ido directo a la XL azul.
Por cierto mucho ojito q e escuchado q decia por telf a otra persona q se ve q le han llegado montón d camisetas algo desteñidas de la espalda y q las a tenido q separarar d las otras para poder devolverlas todas...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #214 el: 24 de Juliol de 2007, 16:24:11 pm »
gracias ferni!!habra que mirarlas bien,no sea que se haya colado alguna!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #215 el: 24 de Juliol de 2007, 16:34:30 pm »
ademes de ser un atracament en tota regla i ademes fet per un propi directiu del club,asobre venen samarretes tarades? collons visca la picaresca visca jako jajajajajaj,quina pena tot plegat

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #216 el: 24 de Juliol de 2007, 16:43:56 pm »
llego un poco tarde al post pero parece ser que las palabras de mi amigo pirri no han gustado¿no? sera por que dice la verdad? ;) la camiseta es cara hace un monton que lo decimos y la verdad comprar una camiseta JAKO(que no la conocen ni en su casa) a ese presio pues..... no mola, la verdad es que como dice el amigo Cudi ¿estamos igualando una cmiseta del chelsea o el manchester con la del sabadell? por favor un poco de cabeza, intentar  dañar a pirri por lo que ha dicho es de ser muy barriobajero y mas cuando todo el mundo lo conoce y sabe que no dice las cosas ccon mala intencion, anda ARRAHONA date un paseo y respira ondo macho que hay veces que parece que la gente busca pelea por que se aburre :mmmm :ko

Ya he hablado en privado con PIRRI y ha quedado todo solucionado, ha sido un malentendido entre ambos, que finalmente hemos podido solucionar como caballeros  :beer2

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #217 el: 24 de Juliol de 2007, 17:30:29 pm »

Precisament vaig treure jo això de les samarretes del Barça, Man U, Chelsea etc, etc.
PERÒ QUE NO VALEN 48 €, AQUESTES I LA DE LA SELECCIÓ DE RUMANIA VALEN.....
 67 EUROS (les d'aquesta temporada que ve, clar)

Es que de debó, no sé on compreu vosaltres les samarretes oficials del Barça (ho dic perquè sé que alguns dels que esteu criticant el preu també sou del Barça i no diré qui).
Honor al Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #218 el: 24 de Juliol de 2007, 17:49:31 pm »
per curiositat algu sap que valen els pantalons jako,que semblen trets del mercadillo,a la tenda aquesta?

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #219 el: 24 de Juliol de 2007, 17:51:29 pm »
Potser queda més maco comprar-se una samarreta que digui
"SOM EL SABADELL"
A més pot sortir gratis.
Però clar, molt omplir-se la boca de "SOM EL SABADELL" i després dir que com podem comparar-nos amb el Man U. o el Chelsea.
Molt bé, doncs compreu la del Chelsea que és millor equip per vosaltres, per mí el millor serà el meu. El  :scut i punt.

Jo no tinc un p*** duro i trobo car moltes coses entre elles el carnet de soci i la samarreta com també les entrades al cinema i la benzina i l'assegurança del cotxe, però què voleu, que em queixi d'una samarreta i després pagui religiosament cada mes el lloguer del pis?

Trobo molt sagnant el tema de a més a més dir que a sobre fan pagar per lletres i el dorsal. AIXÒ ÉS NORMAL, ÉS MÉS A MI EM VAN COBRAR PER LLETRA A NEWCASTLE LA SAMARRETA DE LUQUE. Esteu traient les coses de polleguera.

Per acabar, dir que el Pirri a Nil Bambi quan va començar a vendre samarretes  :bandera , la veritat em vaig quedar sobtat del preu perquè m'esperava que fossin més cares. Li agraeixo al Pirri que les posés a aquell preu, però no per això crec que s'hagi de fer sang a Joan Sports.

Jo estic en una cosa d'acord amb el PANSO, aquí hi ha força gent aburrida (jo mateix a la feina ara m'estic tocant els collons).
Honor al Sabadell